Як фізична особа може переглянути електронну трудову книжку
Електронні трудові книжки фізичних осіб формуються в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного пенсійного страхування на підставі відомостей поданих страхувальниками та включених відомостей у випадку, якщо особою або її страхувальником подано на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (ПФУ) скановані копії документів про трудову діяльність.
Отримати доступ та переглянути накопичені відомості кожна застрахована особа може узявши довідку “Відомості про трудову діяльність з РЗО” в територіальному сервісному центрі ПФУ або дистанційно через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг за посиланням portal.pfu.gov.ua, за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), банківської картки (BankID) або через Дія.Підпис.
Здійснивши вхід до кабінету необхідно у лівому боковому меню обрати пункт «Електронна трудова книжка».
Перша вкладка “Записи трудової книжки (за СПОВ)” містить інформацію про записи трудової книжки за СПОВ та відображає трудові відносини, як найманого працівника за основним місцем роботи, за даними персоніфікованого обліку ПФУ. Якщо трудові відносини були розпочаті до 1998 року, дані будуть відсутні.
Про це надається інформаційне повідомлення, яке виводиться при натисканні на заголовок вкладки.
Користувачу надається інформація за даними персоніфікованого обліку в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру, згідно встановлених алгоритмів формування даних.
Таким чином, можна отримати інформацію чи подано страхувальником персоніфіковані відомості про застраховану особу, періоди роботи мають відповідати записам у трудовій книжці.
Друга вкладка “Відцифрована ЕТК”, надається можливість переглянути створені електронні записи на підставі первинних документів про стаж.
У разі виявлення пропущеного, неправильного або неточного запису, або необхідності уточнення окремих періодів, звернення можна подати повторно, що передбачено пунктом 6 Порядку, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 12.03.2021 № 11- 1. При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами.
Для того щоб створити таке звернення застрахованій особі необхідно у вкладці «Відомості про трудові відносини», а роботодавцю – у вкладці “Відомості про трудові відносини робітника”), заповнити екранну форму, завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа) та додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення та відправити до ПФУ.
За третьою вкладкою “Скан-копії трудової книжки” можна скачати скан-копій документів, які надавалися для оцифрування.
Більше інформації з питань діяльності Пенсійного фонду України Ви маєте можливість отримувати на інформаційній сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області www.pfu.gov.ua/lg, або на офіційнфй сторінці у Facebook www.facebook.com/gulgpfu, або підписавшись на Telegram-канал t.me/vpoinfoo.