Пропустити навігацію

Консультативні зустрічі з внутрішньо переміщеними особами з Луганщини

З метою наближення послуг до громадян, надання консультацій і роз’яснень щодо пенсійного та соціального забезпечення днями начальник сервісного центру №7 Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталія Остановська провела зустріч з внутрішньо переміщеною особою з Луганщини на робочому місці в сервісному центрі міста Пирятин Полтавської області.

Під час зустрічі пані Наталія надала відповіді на індивідуальне запитання щодо перерахунків пенсії в поточному році, зазначивши, що інформацію про час перерахунку пенсії та механізм його проведення будуть оприлюднені в публікаціях у засобах масової інформації чи на офіційних інтернет-ресурсах Головного управління.

Також особу цікавило питання: «Чи буде призначена субсидія, якщо є борги на оплату житлово-комунальних послуг?» Керівниця сервісного центру зазначила, що наявність боргів є однією з причин для відмови в призначенні житлової субсидії на наступний період, але інсують і певні умови, за яких її призначення відбувається.

Принагідно представниця Головного управління пояснила, що у зв’язку з підвищенням тарифу на послугу з постачання електричної енергії з 01.06.2024 перерахунок житлової субсидії проведено без звернення громадян, тобто розмір субсидії змінився автоматично.

Спеціаліст зауважила, що субсидія розраховується індивідуально для кожного домогосподарства з урахуванням переліку та вартості житлово-комунальних послуг, якими користується домогосподарство, кількості членів у його складі та їх доходів, а право громадян на призначення житлової субсидії визначається з урахуванням фінансових та майнових обмежень, встановлених Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 №848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”.

У ході спілкування з відвідувачкою, Наталія Іванівна також наголосила на зручному отриманні послуг в онлайн-форматі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Дистанційно особа може подати різні заяви та отримати відповіді на звернення в будь-який зручний для себе час, тобто 24/7.

 

5276360859666473287 121 1024x1024 - Консультативні зустрічі з внутрішньо переміщеними особами з Луганщини

background Layer 1