Оновлено можливості вебпорталу електронних послуг
Повідомляємо, що останнім часом внесено зміни у програмне забезпечення надання електронних послуг засобами вебпорталу Пенсійного фонду України.
Впроваджені зміни у Кабінеті фізичної особи:
– в пунктах “Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу”, “Заява щодо перерахунку раніше призначеної пільги”, “Заява на зміну способу виплати житлової субсидії або пільги” знято контроль обов’язковості додавання документів, якщо обрано тип житла “Орендоване”;
– в заяві на зміну способу виплати житлової субсидії або пільги надано можливість вибору способу виплати “Пошта”;
– виправлено помилку при підписанні Заяви про внесення до реєстру осіб, що мають право на пільги, в разі подання заяви членом сім’ї за пільговика;
– для осіб, які є військовими пенсіонерами, реалізовано режим формування та подання в нового типу звернення за перерахунком пенсії в пункті меню “Внесення змін до пенсійної справи” й надано можливість подання “Заяви на ідентифікацію пенсіонера (через дипломатичну установу)”;
– для осіб, які відмовились від РНОКПП, виправлено помилку ідентифікації користувача Вебпорталу як застрахованої особи;
– в Заяві про зміни способу виплати пенсії знято обов’язковість заповнення поля “Філія/відділення банку”;
– реалізовано формування і подання нового типу звернення “Заява про призначення разової грошової виплати до Дня Незалежності України, передбаченої Законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань”.
Оновлення програмних засобів Кабінету страхувальника:
– виправлено помилку відображення в профілі страхувальника даних щодо ЄДРПОУ/РНОКПП;
– при створенні заяви-розрахунку, до якої включені листки непрацездатності, сформовані на підставі МВТН з відміткою про порушення режиму – “ТАК”, страхувальнику надається інформаційне повідомлення щодо наявності цієї позначки;
– виправлено граматичну помилку в друкованій формі заяви- розрахунку;
– в листок непрацездатності додано відображення позначки “Відмітка про закордон”;
– у пункті “Повідомлення про зміни в трудових відносинах (архів)” додано опис структури xml-файлу для завантаження;
– у Повідомленні про зміни в трудових відносинах (подати відомості по особі)” додано контроль на обов’язковість заповнення поля «По-батькові». Водночас додано чек-бокс “Відсутнє “По-батькові” в паспортних документах”, при проставленні якого програмно знімається обов’язковість заповнення цього поля;
– користувачу з роллю “Користувач кабінету страхувальника” надані права завантаження “Повідомлень про зміни в трудових відносинах (завантажити відомості з архіву)”;
– реалізовано режим формування та подання в кабінеті страхувальника Звіту про персоніфіковані відомості про грошове забезпечення (постанова КМУ 770).
Певні зміни відбулися і у Кабінеті Управителя, об’єднання, виконавця комунальних послуг:
– реалізовано формування PDF відомості про тариф/ ціну/внесок;
– при заповненні профілю Управителя/надавача/об’єднання виправлено помилку заповнення поля “Райони в містах” для населених пунктів, в яких райони відсутні;
– виправлено назви значень альтернативних одиниць виміру (PERSON, HOUSING) при внесенні даних про тарифи.
У відкритій частині вебпорталу:
– для звернення “Заява на ідентифікацію за допомогою відеоконференцзв’язку” додано контроль на обов’язковість заповнення поля РНОКПП або серія/номер документа;
– додано контроль на коректність заповнення поля РНОКПП;
– оновлено умови відображення звітів з Електронного реєстру листків непрацездатності;
– відновлено доступ користувачів до Графіку особистого прийому громадян Пенсійного фонду України та Територіальних управлінь Фонду.
Також додано ланцюжок сертифікатів для криптографічної взаємодії вебпорталу з сумісними КНЕДП (ЦСК) та налаштувань КНЕДП “MASTERKEY” та “АЦСК ринку електричної енергії”, проведено заміну сертифікатів вебпорталу у зв’язку з закінченням строку їх дії.