Пропустити навігацію

Чи можливо скасувати повідомлення про зміни у трудових відносинах?

На виконання п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2024 №650 “Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану” Пенсійним фондом України було забезпечено технічну можливість подання органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, підприємствами, установами та організаціями, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, засобами порталу електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) (далі – вебпортал) в електронній формі відомостей, зазначених у п. 5 цієї постанови.

Отже, страхувальнику (роботодавцю) або працівнику страхувальника, який має право перегляду та введення відомостей про трудові відносини працівників, що перебувають з ним у трудових відносинах, в кабінеті страхувальника вебпорталу надано можливість подати відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення/відновлення дії трудового договору.

Для цього у зазначеному кабінеті передбачений пункт меню “Комунікації з ПФУ” – “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)” – “Повідомлення про зміни у трудових відносинах (Подати відомості по особі)”.

Звертаємо увагу, що вказаною вище постановою не передбачено внесення змін, скасування або видалення вже поданих страхувальником засобами вебпорталу повідомлень про зміни у трудових відносинах.

543 1024x641 - Чи можливо скасувати повідомлення про зміни у трудових відносинах?

background Layer 1