Інформація про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області за І квартал 2025 року
УПРАВЛІННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН
В умовах воєнного стану в Україні та майже повної окупації території Луганської області Управління виконує свої функції дистанційно.
Основними напрямками діяльності Управління у звітному періоді були робота телефонної «гарячої» лінії, розгляд звернень громадян, взаємодія з територіальними органами Пенсійного фонду, співпраця з релокованими органами місцевого самоврядування щодо наближення послуг громадян Луганської області.
За І квартал року на номери телефонів «гарячої» лінії Головного управління надано 3709 консультативних послуг.
Переважно додзвонювачів цікавили питання щодо:
- поновлення або продовження виплати пенсії та порядку проходження ідентифікації — 1108 (30%);
- роз’яснення пенсійного законодавства 347 (9%);
- визначення права на призначення пенсії 303 (8%);
- правомірності припинення виплати пенсії 235 (6%);
- індексації пенсій — 177 (5%).
З метою оцінки якості обслуговування громадян в Головному управлінні за звітний період здійснено 492 зворотних дзвінка за телефонами додзвонювачів на номери телефонів «гарячої» лінії Головного управління. 100% абонентів, які відповіли на дзвінок, надали позитивну оцінку якості обслуговування.
 У звітному періоді на відпрацювання до Управління надійшло 5433 документи, з них:
1. Листів вхідної кореспонденції 3983, а саме:
- листів / запитів від Головний управлінь інших областей, установ, організацій — 2144 (54%);
- звернень громадян — 1535 (39%);
- адвокатських запитів — 208 (5%);
- запитів від Пенсійного фонду України – 96 (2%).
2. Службових записок з інших структурних підрозділів ГУ — 1450;
За перші три місяці року Управлінням підготовлено та надано ґрунтовні відповіді на 1460 звернень громадян з дотриманням термінів, визначених чинним законодавством.
За даними моніторингу основних питань, викладених у зверненнях, визначено питання, які найбільше турбують кореспондентів, а саме:
- взяття на облік / поновлення або продовження виплати пенсії — 402 (28%);
- правомірності припинення виплати пенсії 137 (9%);
- виплати пенсії через банк — 111 (8%);
- роз’яснення пенсійного законодавства (призначення/поновлення пенсії, переведення на облік до іншої області, зміни способу виплати, виготовлення ППП/ЕПП тощо) — 105 (7%).
У звітному періоді Управлінням обслуговування громадян проаналізовано укладені Угоди про співпрацю між Головним управлінням та військовими адміністраціями Луганської області, в результаті проведеної роботи було внесено зміни в 4 укладені угоди про співпрацю з наступних причин:
- виключено прийом громадян за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сєдова, 5, оскільки Лисичанською міською військово-цивільною адміністрацією Сєвєродонецького району Луганської області скасовано надання будь-яких послуг за вказаною адресою, у зв’язку з небезпековою ситуацією;
- додано 3 нові точки прийомів громадян в онлайн-форматі в містах Суми, Корсунь-Шевченківський Черкаської області та Самар Дніпропетровської області.
Станом на 01.04.2025 фахівцями Головного управління здійснюється консультування громадян Луганської області на базі створених гуманітарних ХАБів та ЦНАПів відповідно підписаних угод та затверджених графіків в 35 місцях прийомів громадян (в містах Київ, Дніпро, Полтава, Черкаси, Харків, Хмельницький (в тому числі онлайн прийомів за допомогою Zoom конференції – в містах Івано-Франківськ, Рівне, Житомир, Ірпінь, Кропивницький, Ужгород, Вінниця, Тернопіль Львів, Обухів, Бровари, Луцьк, Одеса, Корсунь-Шевченківський, Самар, Суми).
У звітному періоді на 185 зустрічах надано консультації 1013 особам (з них, на 9 зустрічах з керівництвом Головного управління надано консультації 70 особам).
Також було підготовлено 5 проєктів наказів з основної діяльності, якими затверджено 16 інформаційних/технологічних карток послуг. Затверджені картки послуг направлено листами до 30 Військових адміністрацій Луганської області для використання в роботі.
Разом з цим забезпечено постійне інформування громадян щодо можливості отримання послуг Пенсійного фонду України в електронному вигляді, а саме проведено протягом року:
- зустрічей в трудових колективах – 16,
- зустрічей з населенням за місцем проживання — 198,
- зустрічей з громадськими організаціями — 7.
Діяльність Управління висвітлено в засобах масової інформації, на офіційній сторінці в соціальних мережах, інформаційній сторінці Головного управління, а саме:
- розміщено інформаційних матеріалів на вебресурсах – 885 (в т.ч. з питань пенсійного забезпечення – 650, житлових субсидій та пільг – 133, страхових виплат та соціальних послуг — 102),
- розміщено повідомлення в електронних та друкованих ЗМІ – 16.
Також розповсюджено 1278 буклетів серед населення області під час зустрічей з жителями територіальних громад та в трудових колективах.
| № з/п | Перелік питань | Кількість дзвінків | % | Місце у рейтингу | 
| 1 | визначення права на призначення пенсії | 303 | 8 | 3 | 
| 2 | визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі десяти пенсій | 23 | ||
| 3 | перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, в т. ч. надбавок, доплат | 89 | ||
| 4 | перевірки пенсій громадянам, які переїхали на постійне місце проживання за кордон | 7 | ||
| 5 | перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів | 32 | ||
| 6 | підвищення розміру пенсії | 132 | ||
| 7 | індексація пенсії | 177 | 5 | 5 | 
| 8 | правомірності утримання з пенсії | 9 | ||
| 9 | правомірності припинення виплати пенсії | 235 | 6 | 4 | 
| 10 | взяття на облік / поновлення або продовження виплати пенсії | 1108 | 30 | 1 | 
| 11 | отримання пенсії за фактичним місцем проживання | 137 | ||
| 12 | зміна способу виплати | 79 | ||
| 13 | своєчасності виплати пенсії, в т.ч. виплати за минулі періоди | 82 | ||
| 14 | проведення пенсійних виплат на виконання рішень судів | 63 | ||
| 15 | виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера | 75 | ||
| 16 | роз’яснення пенсійного законодавства | 347 | 9 | 2 | 
| 17 | визначення права на призначення житлової субсидії | 6 | ||
| 18 | щодо перерахунку житлової субсидії | 11 | ||
| 19 | визначення права на отримання пільги | 8 | ||
| 20 | щодо перерахунку нарахованої суми пільги | 2 | ||
| 21 | своєчасності виплати житлової субсидії або пільги, в т. ч. припинення виплати | 21 | ||
| 22 | щодо виплат житлової субсидії або пільги на виконання рішень судів | 2 | ||
| 23 | витребування довідок та інших матеріалів | 5 | ||
| 24 | перевірки достовірності довідок, поданих для призначення/перерахунку пенсії | 5 | ||
| 25 | щодо страхових виплат | 30 | ||
| 26 | виплати допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності | 23 | ||
| 27 | виплати допомоги по вагітності та пологах | 0 | ||
| 28 | виплати допомоги на поховання | 45 | ||
| 29 | роз’яснення з питань соціального страхування | 29 | ||
| 30 | сплати єдиного внеску | 46 | ||
| 31 | відображення страхових внесів у реєстрі застрахованих осіб | 48 | ||
| 32 | внесення змін про застраховану особу до реєстру застрахованих осіб | 23 | ||
| 33 | використання електронних ресурсів | 103 | ||
| 34 | видачі пенсійного посвідчення | 37 | ||
| 35 | щодо електронних листків непрацездатності | 22 | ||
| 36 | щодо електронної трудової книжки | 125 | ||
| 37 | виконання рішень судів | 15 | ||
| 38 | внесення змін до законодавства | 8 | ||
| 39 | проходження державної служби в органах ПФУ | 0 | ||
| 40 | працевлаштування / звільнення в (з) органах (-ів) ПФУ | 1 | ||
| 41 | корупційних діянь | 0 | ||
| 42 | скарг на дії посадових осіб | 0 | ||
| 43 | скарг щодо розгляду запиту на публічну інформацію | 0 | ||
| 44 | відкликання заяви | 0 | ||
| 45 | подяки | 0 | ||
| 46 | інші | 196 | ||
| 2 | Обгрунтовані скарги на дії посадових осіб | 0 | ||
| Всього | 3709 | |||
УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, НАДАННЯ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ, СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ
Станом на 01.04.2025 в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області за статистичними даними перебувають на обліку та отримують пенсії 218689 цивільних осіб всіх категорій, середній розмір пенсії яких складає 7221,93 грн. та 8325 осіб з числа військовослужбовців та деяких інших категорій громадян, середній розмір пенсії яких складає 9732,77 грн.
Протягом І кварталу 2025 року Управлінням пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг провадилась робота щодо забезпечення призначення пенсій та проведення їх перерахунків у зв’язку зі змінами в законодавстві; призначення та перерахунок житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого побутового палива і скрапленого газу; призначення та перерахування щомісячних страхових виплат; компенсацій за надання соціальних послуг та страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності.
За звітний період за принципом екстериторіальності в Єдиній черзі спеціалістів опрацьовано 4637 заяв щодо призначення пенсій з прийняттям відповідних рішень; опрацьовано 2836 заяв, поданих для перерахунку пенсії, які зареєстровані в інших областях, та 5 заяв, поданих для проведення перерахунку пенсії цивільними особами поштовим зв’язком.
Протягом І кварталу 2025 року цивільним пенсіонерам забезпечено своєчасне проведення масових перерахунків, а саме:
- автоматично проведено щомісячні перерахунки пенсії особам, що досягли 65- ти, 70-ти, 75-ти та 80-річного віку – 5264 особам;
- з 01.03.2025 відповідно до частини 2 статті 42 Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 25.02.2025 №209 «Про індексацію пенсійних та страхових виплат та додаткові заходи щодо підвищення рівня соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2025 році» перераховано пенсію 219586 особам та 364 особам, які отримують пенсію за спеціальними законами;
- автоматично проведено перерахунки пенсій по набутому після попереднього призначення/перерахунку пенсії стажу, по стажу та заробітній платі відповідно до частини 4 статті 42 Закону – 4569 особам.
Спеціалістами відділів перерахунків, які працюють поза чергою, за звітній період проведено 10365 перерахунків пенсії цивільних осіб та спеціалістами відділу з питань призначення та перерахунків пенсії військовослужбовців та деяких інших категорій громадян проведено 503 перерахунки військових пенсій.
Протягом I кварталу 2025 року спеціалістами відділів надання житлових субсидій та пільг в Єдиній черзі опрацьовано 12290 заяв щодо надання житлових субсидій та 9781 заяв про надання пільг.
Починаючи з 29.01.2025 року застосовуються норми постанови Кабінету Міністрів України від 25.10.2024 №1225 «Про реалізаціію експерементального проекту щодо надання субсидій на оплату вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб та військового збору». Спеціалістами відділів надання житлових субсидій опрацьовано 12 заяв в Єдиній черзі щодо надання субсидій на оплату вартості найму житлового приміщення та компенсації частини податку.
Протягом звітного періоду спеціалістами відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності опрацьовано 542 заяви-розрахунки у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, поданих страхувальниками Луганської області. В Єдиній черзі оброблено 1587 заяв-розрахунків.
За звітний період забезпечено здійснення страхових виплат по Луганській області 7405 отримувачам.
Станом на 01.04.2025 Пенсійним фондом України було проведено фінансування щомісячних страхових виплат 7399 потерпілим на виробництві та особам, які мають право на такі виплати у разі смерті потерпілого, також профінансовано грошову компенсацію за надані соціальні послуги: з догляду 10 особам, натуральної допомоги – 2 особам.
Протягом I кварталу 2025 року здійснено своєчасне призначення/подовження/поновлення/перерахунок страхових виплат 138 потерпілим, призначено компенсацію вартості заходів, необхідних для надання соціальної послуги натуральної допомоги 2 потерпілим.
Проведено перерахунок страхових виплат з 01 березня 2025 року 7405 особам.
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВИПЛАТ
Одним з основних завдань, покладених на Управління з питань виплат, є забезпечення організації роботи, яка пов’язана з виплатою пенсій, житлових субсидій та пільг, щомісячного грошового утримання суддям у відставці, допомоги на поховання та інших виплат, які згідно з законодавством здійснюються за рахунок коштів Фонду та інших джерел, визначених законодавством.
Станом на 01.04.2025 нарахування та виплата пенсій здійснюється 221932 пенсіонерам, в тому числі 86102 внутрішньо переміщеним особам, витрати на виплату пенсій за 3 місяці поточного року склали 5055,74 млн грн.
За перший квартал 2025 року було проведено нарахування та забезпечено виплату 391 допомоги на поховання на суму 5,72 млн грн; 30 – недоотриманих пенсій на суму 2,46 млн грн; одноразову грошову допомогу у разі смерті пенсіонера виплачено 4 особам на суму 0,16 млн грн.
Продовжується робота щодо проведення фізичної ідентифікації особи за допомогою відеоконференцзв’язку: за 3 місяці поточного року спеціалістами відділів Управління проведено операцію «ідентифікація пенсіонера» по 20779 особовим рахункам.
Наразі значний обсяг роботи Управління припадає на поновлення виплати пенсії внутрішньо переміщеним особам виплата якої була призупинена до набрання чинності (20.03.2025) постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2025 №299 “Про деякі особливості виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) та страхових виплат за страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності”.
ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ
Виконання бюджету Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області протягом 3 місяців 2025 року забезпечувалось відповідно до планових показників із надходження коштів та проведення видатків.
На фінансування пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за пенсійними програмами, протягом 3 місяців 2025 року надійшло 5 089,37 млн грн, з урахуванням залишку коштів на початок року, який склав 4,87 млн грн, надійшло 5 094,24 млн грн, що на 87,97 млн грн, або на 1,70 % менше, ніж за 3 місяця 2024 року. З них кошти Державного бюджету склали 1 320,52 млн грн, або 25,95 % від загальної суми фінансування, кошти по перерозподілу – 3 768,85 млн грн, або 74,05 % від загальної суми фінансування.
Власні надходження по Луганській області за 3 місяця 2025 року склали 3,01 млн грн, що на 0,91 млн грн менше, ніж за аналогічний період 2024 року (в тому числі на фінансування коштів на виплату пенсій пенсіонерам іноземних держав, що проживають на території України за 3 місяця 2025 року надійшло 0,68 млн грн, що на 0,01 млн грн менше ніж за 3 місяця 2024 року (за 3 місяця 2024 року – 0,69 млн грн).
Сума видатків на виплату пенсій за 3 місяця 2025 року склала 5 064,10 млн грн, що на 93,61 млн грн, або на 1,81 % менше, ніж за 3 місяця 2024 року (видатки за 3 місяця 2024 року – 5 157,71 млн грн).
Видатки, пов’язані з виплатою пенсій пенсіонерам іноземних держав, що проживають на території України, склали 0,57 млн грн (за 3 місяця 2024 року – 0,59 млн грн).
Видатки на організацію роботи та утримання органів Фонду склали 27,67 млн грн, (за 3 місяця 2024 року – 21,87 млн грн).
Залишок коштів на 01 квітня 2025 року склав 2,57 млн грн.
Додатково інформація щодо фінансування на виплату житлових субсидій та пільг та на загальнообов’язкове державне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві.
На виплату житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг — 0,00 млн грн.
На загальнообов’язкове державне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві – 105,05 млн грн.
Виконання індикативних показників власних надходжень до Пенсійного фонду України в Луганській області забезпечено на 76,6 відсотків. Надходження склали 3,0 млн. грн, при плані 3,9 млн грн, зокрема:
1) січень 2025 – доведений план у сумі 1,0 млн грн, фактично мобілізовано — 0,55 млн грн, або 53,9 відсотків;
2) лютий 2025 – доведений план у сумі 1,1 млн грн, фактично мобілізовано – 0,7 млн грн, або 66,0 відсотків;
3) березень 2025 – доведений план у сумі 1,85 млн грн, фактично мобілізовано – 1,8 млн грн, або 95,3%.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились за рахунок зменшення сум надходжень від відшкодування пільгових пенсій.
Частина єдиного соціального внеску, розподілена на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування збільшилась на 3,9%, або на 25 113,7 тис. грн, план (667 900,0 тис. грн) доведений Центральним апаратом (м. Київ) виконано на 117,9%, надійшло 787 430,5 тис. гривень.
По області відбувається масова перереєстрація підприємств та установ в інші області (більше 5,2 тис. установ), зменшення нарахованого фонду оплати праці у зв’язку зі звільнення працівників, які за кордоном та невиплата заробітної плати найманим працівникам які залишилися на тимчасово окупованій території Луганської області та несплата заборгованості та поточних платежів усіх комунальних установ та вугільних підприємств області.
Станом на 01.04.2025 загальна сума заборгованості по внесках до Пенсійного фонду України в Луганській області складає 5 431,5 млн грн, з яких недоїмка по страхових внесках – 167,0 млн грн, борг по фінансових санкціях і пені – 71,1 млн грн, заборгованість по відшкодуванню виплат і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах (список № 1,2) – 5 176,0 млн грн, по відшкодуванню наукових пенсій – 8,75 млн грн, по регресних вимогах – 8,6 млн. гривень.
В порівнянні з початком року заборгованість збільшилась на 69,4 млн грн (1,3відсотка).
УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА ЕЛЕКТРОННИХ РЕЄСТРІВ
Протягом звітного періоду робота Управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів проводилася у відповідності до законодавчих та нормативно-правових актів та планів роботи.
Протягом звітного періоду відповідно Регламенту роботи інформаційно комунікаційної системи Пенсійного фонду України (далі – ІКС ПФУ) створено 48 нових облікових записів користувачів, заблоковано 503 облікових записів користувачів у підсистемах інтегрованої комплексної інформаційної системи (далі – ІКІС ПФУ) на час відпустки – 359, лікарняного – 86 та в зв’язку зі звільненням – 58. Кожні 30 днів проводиться заміна паролів до підсистем ІКІС ПФУ. З метою дотримання заходів із захисту інформації позачергово було змінено паролі 19 облікових записів. Відповідно до 57 службових записок 83 обліковим записам користувачів для доступу до підсистем ІКІС ПФУ надано 393 ролі.
Адміністраторами локальної обчислювальної мережі вузлів Головного управління забезпечено облік статичних ідентифікаторів 243 робочих станцій, що визначено пунктом 7 розділу ІІІ Регламенту.
Формуляри електронно-обчислювальної техніки та об’єктів інформаційної діяльності на площадках Головного управління підтримуються в актуальному стані. Внесені зміни та приведено до актуального стану 345 формулярів ЕОТ та 3 формуляри ОІД, що складає 100 % проведених змін.
Відповідно до Плану робіт із захисту інформації постійно, за допомогою централізованої системи керування ESET PROTECT здійснюється моніторинг 123 робочих станцій щодо актуальності антивірусних баз, встановленого програмного забезпечення, наявності шкідливого програмного забезпечення.
Забезпечено контроль 107 електронних поштових скриньок Головного управління, здійснено 20744 перевірок, вчасно виявлено і видалено 20 листів з підозрілими вкладенням і посиланнями, про інциденти повідомлено відповідальних осіб ПФУ.
Постійно здійснюється контроль терміну дії сертифікатів кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) спеціалістів Головного управління для недопущення закінчення терміну дії КЕП, для належного виконання обов’язків та безперебійної роботи фахівців Головного управління. Станом на 01.04.2025 визначено 276 діючих КЕП оформлених від Головного управління (юридична особа). Завантажено нові сертифікати КЕП до підсистем ІКІС ПФУ 44 працівників з них створено нових КЕП – 15, подовжено дію (перегенеровано) – 29 КЕП, за звітний період скасовано– 17 КЕП.
Відповідно до Плану проведення робіт із захисту інформації 25.03.2025 проведено тренінг на тему “Актуальні питання захисту інформації в інформаційно-комунікаційній системі Пенсійного фонду України”, за результатами навчання здійснено контроль 28 слухачів шляхом тестування в онлайн-режимі.
Забезпечено своєчасне проведення процесів нарахування пенсійних виплат: проведено по 9 районним базам 27 процесів переднарахування. Забезпечено формування 502 паспортів та проведення нарахування за всіма типами відомостей: 42 – виплати місцевим мешканцям, внутрішньо переміщеним особам, за рішеннями суду в місячному розмірі та з урахуванням рішень про негайне виконання; 398 паспортів коригуючих відомостей; 62 паспорти нарахування одноразових виплат для виплати допомог разовими дорученнями. Проведено в автоматичному режимі 24 масові перерахунки, в яких пройшли опрацювання 230071 особових рахунка отримувачів пенсійних виплат. Проведено 15 операцій по щомісячному нарахуванню виплат щодо 7,5 тис отримувачів регресних виплат та інших соціальних допомог.
Засобами програмного забезпечення “Підсистема електронного обміну даними” передано 1798 пакетів відомостей, а саме: 1521 пакет виплатних відомостей, 251 пакет допомоги на поховання, 26 пакетів виплати недоотриманої пенсії. Оброблено 3642 пакети відповідей банка про зарахування коштів.
З метою забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду сформовано 272 щоденних протоколів та 8 квартальних за результатами співставлення даних в Реєстрі застрахованих осіб (АЗ в пільгах/субсидіях, в соцвиплатах, звірки з ППВП, з ПВП ДКГ) з даними реєстрації актових записів про смерть з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, вивантажено 67323 записів, які передано відповідальним підрозділам для відповідного реагування.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1338 “Деякі питання запровадження оцінювання повсякденного функціонування особи” із змінами, електронні дані, на підставі яких формується витяг з рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи, передаються в порядку електронної інформаційної взаємодії з електронної системи до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери. Забезпечено своєчасне оброблення та використання відомостей про прийняті рішення за результатами оцінювання повсякденного функціонування особи, інформацію щодо рішень Експертної комісії з оцінювання повсякденного функціонування особи, сформовано 124 щоденних протоколів та 1 квартальний, вивантажено 128646 записів, інформацію передано відповідальним підрозділам для відповідного реагування.
Протягом звітного періоду від страхувальників та застрахованих осіб Луганської області до Головного управління надійшло 2495 звернень типу “Скан-копія трудової книжки” щодо оцифрування трудових книжок, які в подальшому опрацьовувались в рамках централізованої черги. Звернення з джерелом надходження “Автоматичне” опрацьовано – протягом 1 робочого дня, звернення з порталу в термін – 2 робочих днів (в середньому).
Безпосередньо для опрацювання Головним управлінням на етапі атрибутування надійшло 10563 трудових книжок, терміни опрацювання яких настали у звітному періоді, із них 10563 (або 100 %) трудових книжок атрибутовано вчасно, 0 (або 0 %) – не були атрибутовані станом на кінець звітного періоду, 0 (або 0%) – із затримкою.
Надано 1368 консультацій страхувальникам, адміністраторам та керівникам Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), громадянам і застрахованим особам, зокрема, звернення яких надходили на “гарячу лінію”, фахівцям Головного управління, з питань формування та внесення змін до реєстру застрахованих осіб, користування електронними сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, подання оперативних повідомлень згідно постанови КМУ № 650), підключення та роботі у кабінеті ЦНАП, подання заявок на відеоідентифікацію.
Протягом періоду надійшло та опрацьовано 636 запитів (листи, заяви, звернення, службові записки структурних підрозділів Головного управління) стосовно 953 застрахованих осіб та 764 страхувальників щодо надання інформації з реєстру застрахованих осіб, зарахування страхового стажу, перебування на обліку, послуг, які надаються дистанційно або сервісів вебпорталу тощо.
Проаналізовано 100 % встановлених фактів некоректного відображення позначок про сплату внесків згідно 5 звернень страхувальників. Проведено 2 засідання Комісії з приведення у відповідність стану сплати страхових внесків в картках страхувальників, складено 2 акти, приведено у відповідність (зараховано) 19 періодів страхового стажу.
З метою забезпечення своєчасного подання документів для призначення пенсії, згідно переліку застрахованих осіб наданого ПФУ, проведено роботу із 72 страхувальниками щодо 140 осіб-кандидатів у пенсіонери, які перебувають з ними у трудових відносинах та досягнуть пенсійного віку протягом наступного кварталу.
Забезпечено контроль опрацювання рекомендацій Міністерства фінансів України по отримувачам соціальних / страхових виплат по області, згідно листів ПФУ щодо 168 реципієнтів: регреси – 2 рекомендації (статус – Перевірено), ЕРЛН – 13 рекомендацій, (статус – Вивантажено), отримувачів пенсій – 153 рекомендації: 119 рекомендацій в статусі Вивантажено, 1 – Повернуто на доопрацювання, 33 рекомендації завантажені 21.03.2025 щодо яких термін опрацювання не настав.
Підрозділом відповідальним за ведення електронних реєстрів проведено інформаційну компанію в рамках якої, 536 страхувальникам регіону надіслані повідомлення про зміну терміну подання звітності про застрахованих осіб з ПДФО, ВЗ та ЄСВ на щомісячний з 01.01.2025, відповідно до наказу Мінфіну від 24.01.2025 № 39 “Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4” із змінами. Забезпечено виконання завдань щодо актуалізації звітних відомостей роботодавців, проаналізовано 5 помилкових звітів, страхувальникам надіслані повідомлення про необхідність приведення у відповідність звітних даних, актуалізовано інформацію по 72 застрахованим особам.
На підставі звірки даних електронних трудових книжок застрахованих осіб в РЗО з записами про періоди роботи в трудових книжках проводиться робота щодо приведення у відповідність даних РЗО. До головних управлінь ПФУ надіслано 192 повідомлення про виявлені випадки відсутності відомостей про роботу або інші розбіжності в персональних електронних облікових карках застрахованих осіб для подальшої роботи зі страхувальниками.
З метою забезпечення виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 № 1041 вживалися заходи щодо залучення організацій – надавачів житлово-комунальних послуг до інформаційного обміну даними з ПФУ. Станом на звітну дату зареєстровано 17 надавачів ЖКП, з них 8 об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
В кабінеті ЦНАП, на підставі договорів приєднання, зареєстровано 11 суб’єктів, підключено 36 відповідальних осіб. Замінено 11 сертифікатів, заблоковано доступ до кабінету 2 звільнених осіб.
Забезпечено здійснення моніторингу відомостей про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи засобами ІКІС ПФУ: підсистема “Відомості з реєстру страхувальників”, перевірено 1718 повідомлень, встановлено 7 юридичних осіб, які відповідають визначеним критеріям, інформацію передано до Фінансово-економічного управління для врахування у роботі, надано 20 службових записок.
Відповідно до індивідуальних програм професійного розвитку, з метою підвищення рівня професійної компетентності у січні-лютому 2025 року 23 або 74 % державних службовців пройшли навчання дистанційно на базі Донбаського інституту техніки та менеджменту ЗВО “Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая”, 29 або 94 % спеціалістів самостійно на платформі Дія.Освіта -освітній серіал “Держава без бар’єрів”, та 31 або 100 % спеціалістів, на платформі “Prometheus” – курс “OSINT – розвідка з відкритих джерел та інформаційна безпека”.
Забезпечено розміщення на інформаційній сторінці Головного управління на вебпорталі Пенсійного фонду України та власних сторінках у соцмережах (Telegram, Facebook) 26 публікацій з питань діяльності Фонду та інформаційних повідомлень про послуги, які надаються дистанційно, можливості та переваги використання вебпорталу електронних послуг. На Єдиному державному вебпорталі відкритих даних оприлюднено 18 наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних згідно затвердженого переліку.
УПРАВЛІННЯ ПО РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ
Станом на 01.04.2025 штатна чисельність Головного управління складає 677 (не змінилась в порівнянні із чисельністю на 01.04.2024) штатних одиниць, облікова чисельність – 364 осіб складається з таких категорій:
- фактично працюють – 278
- втрачено зв’язок – 1
- призупиненою дію трудового договору – 61
- у відпустках по догляду за дітьми – 17
- мобілізовано – 8.
Укомплектованість кадрами 41%. Укомплектованість кадрами разом з працівниками, з якими призупинено дію трудового договору, складає 50 %. Кількість вакантних посад (на які не здійснено будь-яке призначення) в Головному управлінні складає 313 одиниць.
В Головному управлінні серед державних службовців 27 осіб (9,96%) – чоловіки, 244 особи (90,04%) – жінки, а також 7 осіб (2,5% від загальної фактичної чисельності працівників Головного управління) є службовцями і робітниками.
За віком державні службовці розподіляються таким чином: до 35 років – 36 осіб (13,3%); від 36 до 45 років – 100 осіб (36,9%); від 46 до 55 років – 83 особи (30,6%); від 56 і вище – 52 (19,2%).
Аналіз якісного складу показує високий освітній рівень державних службовців Головного управління. Так, 252 або 93% загальної кількості державних службовців мають другий (магістерський) рівень вищої освіти, перший (бакалаврський) рівень вищої освіти – 13 осіб (4,8%), початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти – 6 осіб (2,2%). Всі 79 державних службовців категорії «Б» Головного управління мають другий (магістерський) рівень вищої освіти (100%).
За І квартал 2025 року в Головному управлінні проведено 2 добори на зайняття 226 посад ( в тому числі категорії «Б» – 38, категорії «В» – 185, посади не державної служби – 3). Для участі у доборах подано документів 11 кандидатів на вакантні посади, з яких 4 осіб – на посади категорії «Б». Всі добори проведені згідно службових записок керівників самостійних структурних підрозділів.
По добору призначено 1 державний службовець, за переведенням 9, на посади службовців та обслуговуючого персоналу прийнято 1 особу.
При цьому за період з 24.02.2022р. по 31.03.2025р. звільнилось 532 працівників, в тому числі за звітний період 24 особи (9 осіб за такий же період 2024 року).
Коефіцієнт плинності кадрів в Головному управлінні за звітний період становить 4% (2 % за аналогічний період 2024 року).
Управлінням по роботі з персоналом забезпечено організацію роботи щодо підвищення рівня професійної компетентності державних службовців.
Станом на 01.04.2025 затверджено 270 програм професійного розвитку. Підвищили рівень професійної компетентності 268 державних службовців Головного управління, або 98,% фактично працюючих державних службовців, з них: 162 – які пройшли підвищення кваліфікації за професійними програмами, 45 – за короткостроковими програмами. В рамках виконання індивідуальних програм професійного розвитку 179 державних службовців Головного управління або 98,6% фактично працюючих отримали 1 і більше кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи та повністю виконали затверджену індивідуальну програму професійного розвитку. 268 державних службовців за програмами самоосвіти пройшли онлайн навчання на освітніх е-платформах та отримали сертифікати про успішне закінчення курсів, прийняли участь у внутрішніх навчаннях і навчаннях на робочих місцях.
Також Пенсійним фондом України проводяться професійні тренінги для державних службовців територіальних органів. За І квартал 2025 року 12 державних службовців Головного управління прийняли участь в професійних тренінгах, всі визнані внутрішніми тренерами.
Внутрішніми тренерами дистанційно проведено 7 навчань за відповідним напрямком професійної діяльності для 256 слухачів, або 92 % від фактично працюючих. По закінченні навчання проводиться моніторинг якості навчання шляхом анкетування слухачів.
У рамках роботи з психологічної підтримки персоналу, з метою покращення психоемоційного добробуту працівників, підтримки їх психологічного стану, виявлення потенційних ризиків емоційного вигорання та підвищення рівня стресостійкості, за звітний період проведено аналіз результатів опитування з оцінки стану ментального здоров’я працівників кожного управління. На основі отриманих результатів були розроблені як колективні, так і індивідуальні методичні рекомендації, спрямовані на підтримку та покращення ментального здоров’я працівників. Крім того, проведена робота дала змогу виявити актуальні проблеми психоемоційного стану працівників, що стало підґрунтям для подальших цілеспрямованих заходів з підтримки та профілактики психологічного добробуту працівників Головного управління.
У звітному періоді постійно здійснюється процесу адаптації новопризначених працівників Головного управління, що допомагає працівникові успішно інтегруватися в колектив та виконувати свої посадові обов’язки.
Таким чином, в Головному управлінні питання потреби у професійному розвитку та психоемоційного добробуту працівників знаходяться на постійному контролі.
ЮРИДИЧНЕ УПРАВЛІННЯ
Правова робота в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області забезпечується Юридичним управлінням та спрямована на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства.
В умовах військового стану робота спеціалістів Юридичного управління виконується в дистанційному форматі, який технічно забезпечується програмними комплексами Пенсійного фонду України «Електронний документообіг», «Правова робота», «Реєстр судових рішень».
Участь в судових засіданнях проводиться в режимі відеоконференції з наданням відповідних матеріалів через підсистему «Електронний суд» (ЄСІТС).
У 2024 році юридичною службою забезпечено представництво інтересів Фонду в судах першої інстанції у 550 справах з питань пенсійного забезпечення, що на 16% більше показника минулого року (462).
Судами першої інстанції на сьогодні розглянуто 153 позови.
УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЬНО-ПЕРЕВІРОЧНОЇ РОБОТИ
Основними завданнями, покладеними на Управління контрольно-перевірочної роботи, є контроль за додержанням законодавства у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування та встановлення фактів незаконного та нецільового використання пенсійних коштів шляхом проведення перевірок та складання актів за їх результатами.
Протягом січня – березня 2025 року фахівцями Управління контрольно-перевірочної роботи було проведено 661 контрольно-перевірочних заходів, спрямованих на реалізацію державної політики з питань пенсійного та соціального забезпечення, а саме:
- 630 або 95,3% – щодо обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій,
- 15 або 2,2% – щодо правильності використання страхувальниками страхових коштів,
- 13 або 2,0% – обґрунтованості видачі лікарняних листків,
- 3 або 0,5% – щодо цільового використання коштів Пенсійного фонду України в банківських установах.
Суттєву частку порушень, які фахівці Управління виявляють під час проведення зазначених заходів це розбіжності між бухгалтерськими документами про нарахований заробіток (стаж роботи) та довідками, які видані для призначення/перерахунку пенсій, а саме 90,43 % та порушень використання страхових коштів 7,2%.
Основними завданнями, покладеними на Управління контрольно-перевірочної роботи, є контроль за додержанням законодавства у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування та встановлення фактів незаконного та нецільового використання пенсійних коштів шляхом проведення перевірок та складання актів за їх результатами.
Протягом січня – березня 2025 року фахівцями Управління контрольно-перевірочної роботи було проведено 661 контрольно-перевірочних заходів, спрямованих на реалізацію державної політики з питань пенсійного та соціального забезпечення, а саме:
- 630 або 95,3% – щодо обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій,
- 15 або 2,2% – щодо правильності використання страхувальниками страхових коштів,
- 13 або 2,0% – обґрунтованості видачі лікарняних листків,
- 3 або 0,5% – щодо цільового використання коштів Пенсійного фонду України в банківських установах.
Суттєву частку порушень, які фахівці Управління виявляють під час проведення зазначених заходів це розбіжності між бухгалтерськими документами про нарахований заробіток (стаж роботи) та довідками, які видані для призначення/перерахунку пенсій, а саме 90,43 % та порушень використання страхових коштів 7,2%.
Основними завданнями, покладеними на Управління контрольно-перевірочної роботи, є контроль за додержанням законодавства у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування та встановлення фактів незаконного та нецільового використання пенсійних коштів шляхом проведення перевірок та складання актів за їх результатами.
Протягом січня – березня 2025 року фахівцями Управління контрольно-перевірочної роботи було проведено 661 контрольно-перевірочних заходів, спрямованих на реалізацію державної політики з питань пенсійного та соціального забезпечення, а саме:
- 630 або 95,3% – щодо обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій,
- 15 або 2,2% – щодо правильності використання страхувальниками страхових коштів,
- 13 або 2,0% – обґрунтованості видачі лікарняних листків,
- 3 або 0,5% – щодо цільового використання коштів Пенсійного фонду України в банківських установах.
Суттєву частку порушень, які фахівці Управління виявляють під час проведення зазначених заходів це розбіжності між бухгалтерськими документами про нарахований заробіток (стаж роботи) та довідками, які видані для призначення/перерахунку пенсій, а саме 90,43 % та порушень використання страхових коштів 7,2%.
УПРАВЛІННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ
Відповідно до Зведеного плану діяльності з внутрішнього аудиту Пенсійного фонду України на 2025-2027 роки протягом звітного періоду проведено одне аудиторське дослідження на тему «Стан організації роботи щодо призначення (перерахунку) пенсій за окремими законами, охоплення заходами стягнення переплат пенсій та їх відшкодування». Збiр аудиторських доказiв проведено в 3х структурних пiдроздiлах – Управлiннi пенсiйного забезпечення, надання страхових виплат, соцiальних послуг, житлових субсидiй та пiльг, в Управлiннi з питань виплат та у вiддiлi виконання бюджету та бюджетно-фiнансової звiтностi Фiнансово-економiчного управлiння.
За результатами аудиторського дослідження у перших двух пiдроздiлах виявлено наступні проблеми, які стосуюються функціонування системи внутрішнього контролю, зокрема: пов’язані з формалізацією внутрішнього контролю стосовно виконання функцій з ведення обліку надміру виплачених пенсій та вжиття заходів щодо їх відшкодування, в частині контролю прийняття та надсилання Рішення про утримання надміру виплачених сум пенсій а також стосовно контролю своєчасності опрацювання пенсійних справ після надходження інформації про сплату страхових внесків, виконання рішень суду.
За результатами аудиту надано 7 аудиторських рекомендацій, які направлені на для покращення якості роботи в досліджених напрямках роботи, термін впровадження рекомендацій не настав.
Станом на 01.04.2025 усунено всі фінансові та одне нефінансове порушення, виявлені в поточному році.
В рамках оперативного контролю здійснювався моніторинг усунення недоліків і порушень, які були виявлені під час проведення у 4 кварталі 2024 року аудиту на тему «Стан внутрiшнього контролю за здiйсненням перевiрок у сферi загальнообов’язкового державного пенсiйного страхування, загальнообов’язкового державного соцiального страхування та iнших перевiрок», аналізувався та узагальнювався стан впровадження наданих рекомендацій, контролювався стан виправлення порушень. Всі порушення усунуто, рекомендації виконано.
Також у І кварталі поточного року проведено оцінку якості внутрішнього аудиту за 2024 рік, визначено заходи для забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту на 2025 рік.
УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Впродовж І кварталу 2025 року загальний обсяг документообігу Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області (далі – Головне управління) склав 28 284 документи.
Порівняно з аналогічним періодом минулого року загальний документообіг зменшився на 268 документів або 1 %.
Протягом звітного періоду в Головному управлінні зареєстровано 7 482 вхідних документа. Вагому частину вхідної кореспонденції становлять документи, що надійшли:
- від територіальних органів Пенсійного фонду України — 2 755 або 37 % від загальної кількості отриманих документів;
- від органів судової влади — 1 597 або 21% від загальної кількості отриманих документів;
- від юридичних та фізичних осіб — 1 476 або 20 % від загальної кількості отриманих документів;
- від міністерств, центральних та територіальних органів виконавчої влади — 540 або 7 % від загальної кількості отриманих документів;
- від органів виконавчої служби — 437 або 6 % від загальної кількості отриманих документів;
- від Пенсійного фонду України — 420 або 6 % від загальної кількості отриманих документів;
- від органів місцевої влади та самоврядування — 238 або 3 % від загальної кількості отриманих документів;
- від інших кореспондентів — 19 або 0,2 % від загальної кількості отриманих документів.
У звітному періоді Головним управлінням створено та направлено до адресатів за допомогою системи електронного документообігу, через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади, електронною поштою та засобами поштового зв’язку 7 684 вихідних документів, що на 559 документів або 7 % менше ніж за відповідний період минулого року.
Крім того, за І квартал 2025 року в Головному управлінні створено 13 118 внутрішніх документів, у тому числі:
- 302 накази (з них з основної діяльності – 110, з особового складу – 95, про стягнення — 1, про щорічні відпустки – 70, про відпустки соціальні без збереження – 15, про відрядження – 7, з адміністративно-господарських питань – 4),
- 14 окремих та протокольних доручень,
- 1 протокол колегії,
- 1 058 документів з питань контрольно-перевірочної роботи,
- 15 довідок з фінансових та кадрових питань,
- 1 781 розрахунок з відшкодування пільгових пенсій,
- 9 947 документів оргструктури.
| Найменування | І квартал 2025 р. | І квартал 2024 р. | +/- | % | 
| Вхідна кореспонденція | 7 482 | 6 802 | 680 | 10 | 
| Вихідна кореспонденція | 7 684 | 8 243 | -559 | -7 | 
| Разом | 15 166 | 15 045 | 120 | 1 | 
| Внутрішні документи | 13 118 | 13 507 | -389 | -3 | 
| ВСЬОГО | 28 284 | 28 552 | -268 | -1 | 
Впродовж звітного періоду до Головного управління надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації (у 2024 році — 3). За категорією запитувачів надійшло: 2 запити від фізичних осіб та 6 від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації. Всі запити опрацьовано у термін, визначений чинним законодавством України. 
В частині обробки звернень громадян:
Протягом І кварталу 2025 року до Головного управління всього надійшло 2 017 звернень, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 21 звернення або 1 % (у 2024 році – 1 996), у тому числі:
| 
 
 
 
 
 
 | І квартал 2025 р. | І квартал 2024 р. | +/- | % | 
| звернення від заявника | 685 | 640 | 45 | 7 | 
| з Державної установи «Урядовий контактний центр» | 9 | 52 | -43 | -83 | 
| через вебпортал ПФУ | 1 323 | 1 304 | 19 | 1 | 
| ВСЬОГО | 2 017 | 1 996 | 21 | 1 | 
За видами звернень, визначених Законом, домінують заяви. Аналіз письмових звернень громадян показує, що переважно до Головного управління звертались з таких питань:
- взяття на облік / поновлення або продовження виплати пенсії – 481 звернення;
- виплата пенсії через банк – 252 звернення;
- перевірка правильності призначення та перерахунку пенсії, в т. ч. надбавок, доплат – 185 звернень;
- правомірність припинення виплати пенсії – 158 звернень;
- витребування довідок та інших матеріалів – 133 звернення;
- своєчасність виплати пенсії, в т. ч. виплати за минулі періоди – 116 звернень;
- використання електронних ресурсів — 73 звернення;
- визначення права на призначення пенсії – 65 звернень;
- виконання рішень судів – 63 звернення;
- роз’яснення пенсійного законодавства – 60 звернень;
- індексація пенсії — 49 звернень;
- виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера — 38 звернень;
- щодо страхових виплат — 21 звернення;
- перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів — 16 звернень;
- внесення змін про застраховану особу до реєстру застрахованих осіб — 16 звернень;
- інші — 231 звернення.
УПРАВЛІННЯ ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
В частині господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення:
Станом на 01.04.2025 внаслідок широкомасштабного вторгнення військових збройних формувань рф на територію України всі адміністративні приміщення, господарські будівлі, переважна більшість службового автотранспорту та рухомого майна Головного управління залишились в районах, які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а прийом громадян у сервісних центрах не ведеться. Проте, незважаючи на вказані обставини, Головне управління продовжує виконувати всі свої функції, у тому числі господарського характеру.
З метою створення власних робочих осередків на підконтрольній українській владі території Головному управлінню передано в оперативне управління частину нежитлової будівлі площею 84,8 кв.м для використання в якості адміністративного приміщення на постійній основі в м. Миколаєві Львівської області.
Крім того, Головним управлінням укладено договори оренди на використання нежитлових приміщень (кабінетів) загальною площею:
- 162 кв.м, а також гаражу площею 25,5 кв.м – в м. Черкаси;
- 148,3 кв.м – в м. Дніпро.
Додатково розглядається питання щодо оренди інших нежитлових приміщень державної та комунальної форми власності в м. Черкаси.
Протягом І кварталу 2025 року проведено закупівлі товарів та послуг з урахуванням дії тимчасового кошторису відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами), за результатами яких було укладено договори з придбання:
- товарів: бензину А-95 для заправки службового автотранспорту, поштових конвертів;
- послуг з: забезпечення доступу до мережі Інтернет, перевезення пошти автомобільним транспортом ТОВ “Нова Пошта”, управління побутовими відходами, поточного ремонту і технічного обслуговування службового автомобіля, використання Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ), цілодобового спостереження за виникненням пожежі на об’єкті, технічного обслуговування засобів пожежної сигналізації, централізованої охорони майна на об’єкті з реагуванням наряду поліції охорони, розподілу газу, підвищення кваліфікації державних службовців, постачання теплової енергії, надання електронних комунікаційних послуг (у т. ч. телефонного зв’язку), сервісного обслуговування системи газопостачання, сезонної заміни шин на службовому автотранспорті.
З метою безперебійної роботи Головного управління під час стабілізаційних, аварійних та планових відключень електроенергії забезпечено готовність до роботи:
- автономних джерел електрогенерації (бензинових генераторів) на локаціях, розташованих в м. Черкаси, м. Києві, м. Дніпрі та м. Миколаєві Львівської області;
- портативних накопичувачів електроенергії (зарядних станцій) в м. Черкаси, м. Києві та м. Дніпрі.
Забезпечено безперебійне та безаварійне функціонування службових автотранспортних засобів, а також повне виконання всіх укладених договорів господарського призначення.
З метою поліпшення умов праці співробітників Головного управління забезпечено необхідним канцелярським і господарським приладдям, офісним папером та деякими засобами особистої гігієни.
В частині виконання функцій Сектору з питань охорони праці та цивільного захисту:
З метою виконання нормативно-правових актів з цивільного захисту та охорони праці, а також Плану роботи Головного управління на 2025 рік:
проведено проміжний моніторинг стану охорони праці станом на 01.02.2025;
заплановано проведення у травні-червні 2025 року групового навчання та перевірки знань з питань цивільного захисту та охорони праці для працівників, які були призначені на посади останніми та не пройшли зазначені навчання у 2024 році.
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ РОБОТИ
Протягом І-го кварталу 2025 року масова комунікація у Головному управлінні включала близько 10 різного роду форм і методів роботи. Згідно з нею найбільш ефективними і поширеними напрямами взаємодії з громадськістю, які охоплюють значне коло осіб, були зустрічі з різноманітними цільовими аудиторіями.
Найбільш актуальним та затребуваним у І-му кварталі 2025 році було надання фахових консультацій, у тому числі у форматі онлайн-зустрічей, у приміщеннях координаційних центрів надання гуманітарної допомоги внутрішньо переміщеним особам з Луганської області та ЦНАПАХ військових та військово-цивільних адміністрацій, які розташовані в різних регіонах країни. Протягом звітного періоду проведено 210 зустрічей з населенням за місцем проживання, у тому числі 9 особистих прийомів громадян провело керівництво Головного управління (консультації отримали 70 осіб).
Також протягом звітного періоду проводились зустрічі у трудових колективах (49), з громадськими організаціями (27) та безробітними (13), на яких надавалися роз’яснення норм чинного пенсійного законодавства, порядку призначення житлових субсидій і пільг, страхових виплат, соціальних послуг, функціонування онлайн-сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України.
За звітний період на постійно діючих телефонних “гарячих лініях” Головного управління було надано 3709 консультативних послуг. У ході телефонних “гарячих ліній”, які щомісячно проводить керівництво Головного управління (за 3 місяці 2025 року проведено 11 таких заходи), кваліфіковані відповіді з актуальних питань згідно з компетенцією органів Пенсійного фонду України отримали 73 мешканці Луганщини.
На офіційній інформаційній сторінці Головного управління та сторінках відділів обслуговування громадян Управління обслуговування громадян у мережі Facebook, у Telegram-каналі та на офіційній інформсторінці Головного управління вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України не припинялась просвітницька робота щодо можливостей дистанційного отримання електронних послуг за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України. За І-й квартал 2025 року з вищезазначеного напрямку було оприлюднено 442 інформаційних повідомлення.
За результатами проведеного моніторингу протягом звітного періоду на загальнодержавних та регіональних вебресурсах оприлюднено 1012 інформаційних матеріалів з пенсійних питань, порядку призначення житлових субсидій і пільг, страхових виплат, соціальних послуг та висвітлення інших актуальних аспектів діяльності Головного управління.
Протягом І-го кварталу 2025 року на офіційній інформаційній сторінці Головного управління та сторінках відділів обслуговування громадян Управління обслуговування громадян у мережі Facebook, у Telegram-каналі та на офіційній інформсторінці Головного управління вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України розміщено 2291 тематичне повідомлення, а саме: з питань пенсійного забезпечення – 1766, житлових субсидій та пільг – 234, страхових виплат та соціальних послуг – 291 повідомлення.
| Найменування управління | Кількість зустрічей з громадянами | Кількість проведених “Прямих телефонних гарячих ліній” керівництвом Головного управління | Кількість проведених медіазаходів (пресконференції, брифінги, “круглі столи”) | Кількість інформаційних матеріалів за напрямами діяльності органів Фонду, розміщених у ЗМІ (загальнодержавних, регіональних) | Кількість тематичних повідомлень, розміщених на власних вебресурсах (Facebook, Twitter, Telegram тощо) | Кількість інформаційних матеріалів/повідомлень про електронні послуги Фонду (з колонок 5 та 6) | |||||||||
| всього | у тому числі: | всього | у тому числі: | всього | у тому числі: | ||||||||||
| трудовими колективами | населенням за місцем проживання | громадськими організаціями | безробітними | повідомлення в електронних та друкованих ЗМІ | тематичні сюжети та виступи на телебаченні/на радіо | пенсійне забезпечення | житлові субсидії та пільги | страхові виплати та соціальні послуги | |||||||
| 1 | 2 | 2.1 | 2.2 | 2.3 | 2.4 | 3 | 4 | 5 | 5.1 | 5.2 | 6 | 6.1 | 6.2 | 6.3 | 7 | 
| Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області | 299 | 49 | 210 | 27 | 13 | 11 | 0 | 1012 | 1012 | 0 | 2291 | 1766 | 234 | 291 | 442 | 
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ
З метою забезпечення реалізації антикорупційної політики в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області (далі — Головне управління) забезпечено системне здійснення заходів щодо запобігання корупції та забезпечено контроль за дотриманням працівниками Головного управління обмежень, передбачених Законом України “Про запобігання корупції” (далі – Закон).
Наказом Головного управління від 16.05.2024 № 135 визначено заходи щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його територіальних органів на 2024–2025 роки (далі — Антикорупційна програма). Протягом звітного періоду забезпечено виконання 100 % завдань та заходів (в межах компетенції Головного управління), визначених Антикорупційною програмою.
Здійснено моніторинг та оцінку виконання заходів Головного управління щодо реалізації Антикорупційної програми за II півріччя 2024 року. Звіт за результатами моніторингу надано Сектору з питань запобігання та виявлення корупції Пенсійного фонду України та оприлюднено на інформаційній сторінці Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду України.
Одним з пріоритетних напрямом роботи є проведення роз’яснювальної роботи серед державних службовців щодо основних положень антикорупційного законодавства та попередження можливих правопорушень, запобігання виникненню конфлікту інтересів та його врегулювання. Охоплено 100 % державних службовців роз’яснювальною роботою, а саме:
- при прийомі на роботу кандидати на посади проходять інструктаж, щодо обов’язків обмежень та заборон, встановлених Законом, надають письмове повідомлення про близьких осіб, які працюють в Головному управлінні. Забезпечено ведення обліку таких осіб. З початку року проведено 2 вступних інструктажів;
- попереджено 11 осіб, які звільнилися в Головному управлінні протягом звітного періоду, та припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, про вимоги, обмеження та заборони встановлені Законом;
- надано 213 індивідуальної консультаційної допомоги з питань дотримання антикорупційного законодавства;
- проведено 9 внутрішніх навчань на теми: “Дотримання вимог фінансового контролю”, “Порядок повідомлення про корупцію у Пенсійному фонді України та його органах”, “Правила етичної поведінки державного службовця”. Загальна кількість слухачів Головного управління, які взяли участь в навчаннях з питань антикорупційного законодавства протягом звітного періоду, становить 853 (одна особа брала участь в декількох навчаннях);
- розроблено та доведено до відома працівників 7 роз’яснювальних матеріалів з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства та законодавчих змін;
- оприлюднено 13 матеріалів на інформаційних ресурсах Головного управління.
Важливим завданням I кварталу року – організація та проведення деклараційної кампанії за звітний 2024 рік. Відділом з питань запобігання та виявлення корупції забезпечено своєчасне інформування суб’єктів декларування Головного управління з вимогами Закону України “Про запобігання корупції” в частині фінансового контролю та проведення навчальних заходів, а саме:
- проведено роз’яснювальну роботу (з використанням всіх можливих каналів комунікації) з 60 колишніми працівниками Головного управління, які припинили у 2024 році діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, щодо строків та необхідності подання відповідних типів декларацій. Робота проводилась з використанням електронної пошти, месенджерів, телефонних дзвінків, про що складені відповідні протоколи;
- надіслано 11 інформаційних листів на особисті електронні адреси працівників Головного управління, які протягом звітного періоду 2025 року звільнилися з Головного управління з припиненням державної служби;
- проінформовано суб’єктів декларування, які працюють у Головному управлінні та перебувають у відпустці по догляду за дитиною (20 осіб) та в призупинених трудових відносинах (65 осіб);
- надано 213 індивідуальної консультації з питань заповнення декларації;
- проведено 5 тренінгів на тему “Дотримання вимог фінансового контролю”. В навчання взяли участь 353 працівників Головного управління;
- підготовлено та ознайомлено працівників Головного управління з 4 службовими записками з актуальних питань фінансового контролю;
- забезпечено розміщення актуального інформаційно – роз’яснювального матеріалу у сфері фінансового контролю.
Забезпечено 100 % заходів щодо виявлення та врегулювання конфлікту інтересів працівників Головного управління. Щоквартально проводиться моніторинг рішень щодо пенсійного/соціального забезпечення працівників Головного управління з метою уникнення відповідних корупційних ризиків. Звітна інформація подається Сектору з питань запобігання та виявлення корупції Пенсійного фонду України.
Випадків конфлікту інтересів не виявлено. Не врегульовані випадки конфлікту інтересів відсутні. Протягом звітного періоду від працівників Головного управління повідомлення про наявність реального чи потенційного конфлікту не надходило.
Забезпечено вжиття 100 % заходів щодо формування культури повідомлення викривачами про факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції” шляхом проведення комунікаційної кампанії з питань формування культури повідомлення. Здійснено моніторинг впроваджених заходів, спрямованих на заохочення та формування культури повідомлення в Головному управлінні за 2024 рік. Результат моніторингу оприлюднено на інформаційній сторінці Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду України.
В Головному управлінні забезпечено функціонування внутрішніх каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції”.






