Кожен має знати про зміни, оновлення, розширення функцій, які постійно відбуваються в Пенсійному фонді
Днями з метою популяризації електронних сервісів Пенсійного фонду України начальник відділу обслуговування громадян №7 (сервісного центру) Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталія Остановська провела зустріч з трудовим колективом Пирятинського територіального центру надання соціальних послуг.
Під час заходу пані Наталія нагадала, що Пенсійний фонд України постійно удосконалюється, модифікується та розширює свої функції.
Представниця Фонду зазначила, що більшість послуг можна отримати дистанційно через вебпортал Пенсійного фонду України. Тут можна отримати в дистанційному форматі дані про трудову діяльність, які надходять до Реєстру застрахованих осіб в автоматичному режимі, авторизувавшись в особистому кабінеті за допомогою КЕП.
Протягом заходу керівник сервісного центру поінформувала про зручні, корисні та актуальні сервіси вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, які функціонують у режимі 24/7.
Учасники зустрічі розглянули функціональні можливості порталу, обговорили вплив внесеної роботодавцями інформації про працівників та страхові виплати на призначення пенсії.
На власному прикладі пані Наталія продемонструвала інформаційні можливості мобільного застосунку “Пенсійний фонд”, завдяки якому можна перевірити наявний страховий стаж, вчасність та повноту сплати страхових внесків, наявні “е-лікарняні”, електронну трудову книжку.
Учасники зустрічі обговорили вимоги до тривалості страхового стажу для визначення права на пенсію за віком у 2025 році, залежність розміру майбутньої пенсійної виплати від тривалості страхового стажу та офіційно нарахованої заробітної плати, а також можливість добровільної сплати страхових внесків.