Керівник Трускавецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) взяла участь у виїзному засіданні робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення
На сьогодні проблемним питанням залишається оформлення роботодавцями найманих працівників на умовах неповного робочого часу та за угодами цивільно- правового характеру.
14 червня 2018 року, начальник Трускавецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області Руслана Каніна взяла участь у виїзному засіданні робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення Трускавецької міської ради.
З метою проведення активної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо переваг офіційного працевлаштування та отримання “легальної” заробітної плати, здійснено виїзд за місцем реєстрації МПП “Вітязь”, ДП санаторій “Либідь”, СПД – ФО Зарубяк Г.І. та Лецик І.М.
В рамках проведеного заходу начальник Трускавецького сервісного центру ознайомила роботодавців із змінами в пенсійному законодавстві щодо страхового стажу та умовами призначення всіх видів пенсій. Наголосила, що отримання легальних доходів має свої економічні та соціальні переваги, а виплата заробітної плати у “конвертах” без сплати єдиного внеску позбавляє людину страхового стажу, а в майбутньому права на пенсію.
Довідково: з початку поточного року в м. Трускавець відбулось 16 засідань робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення (в т.ч. 4 виїзних засідань), де заслухано 71 керівника, з яких 42 підвищили рівень заробітної плати найманим працівникам.