Пропустити навігацію

Створення належних умов для обслуговування громадян – пріоритетне завдання головного управління Пенсійного фонду Львівщини

Одним з пріоритетів діяльності органів Пенсійного фонду України є створення належних умов для обслуговування громадян та покращення якості надання послуг. Саме з цією метою в Головному управлінні проводиться робота щодо приведення приміщень сервісних центрів у відповідність до Стандартів обслуговування громадян, а саме облаштування під нові стандарти залів очікування та залів обслуговування громадян.

 

У поточному 2019 році завершено облаштування Жовківського, Стрийського та Золочівського відділів обслуговування громадян (сервісних центрів).

У цих сервісних центрах наявні засоби доступності до приміщень (пандуси, кнопка виклику спеціаліста тощо), зони очікування, місця обслуговування громадян облаштовані з урахуванням особливих потреб осіб з інвалідністю, в середині приміщень забезпечується зручна навігація завдяки візуальним позначенням – табличками дубльованими рельєфно-крапковим шрифтом Брайля (вказівники, орієнтаційні таблички, настінні знаки тощо), здійснено маркування зон потенційної небезпеки (попереджувальні лінії, контрастні стрічки тощо). З метою забезпечення можливості отримувати необхідну інформацію в доступний спосіб в підрозділах обслуговування громадян розміщено інформаційні матеріали з дотриманням комфортабельної зони доступу для їх перегляду, в загальному доступі наявні роздаточні інформаційні матеріали.

Система відеоспостереження, якою обладнані сервісні центри, дозволяє своєчасно реагувати на ускладнення в процесі руху відвідувачів, в т. ч. з обмеженими можливостями.

Прийом та обслуговування громадян в оновлених Жовківському, Стрийському та Золочівському відділах обслуговування громадян проводиться за принципом «єдиного вікна» в умовах максимальної прозорості та відкритості.

 

 

Довідково: На обліку  в Жовківському відділі обслуговування громадян перебуває понад 24 тис. пенсіонерів, з початку року прийнято 7 тис. громадян, яким надано майже 9 тис. різних видів послуг.

На обліку  в Золочівському відділі обслуговування громадян перебуває понад 18 тис. пенсіонерів, з початку року прийнято 7 тис. громадян, надано понад 8 тис. послуг.

На обліку  в Стрийському відділі обслуговування громадян перебуває понад 31 тис. пенсіонерів, з початку року прийнято майже 13 тис. громадян, надано понад 18 тис. різних видів послуг.

 

Жовківський відділ обслуговування громадян (сервісний центр)

ZHovkva 2 300x169 - Створення належних умов для обслуговування громадян -  пріоритетне завдання головного управління  Пенсійного фонду Львівщини

 

Стрийський  відділ обслуговування громадян (сервісний центр)

Stryj 2 300x225 - Створення належних умов для обслуговування громадян -  пріоритетне завдання головного управління  Пенсійного фонду Львівщини

 

Золочівський відділ обслуговування громадян (сервісний центр)

Zolochiv 11 300x225 - Створення належних умов для обслуговування громадян -  пріоритетне завдання головного управління  Пенсійного фонду Львівщини

background Layer 1