Створення належних умов для обслуговування громадян – пріоритетне завдання головного управління Пенсійного фонду Львівщини
Одним з пріоритетів діяльності органів Пенсійного фонду України є створення належних умов для обслуговування громадян та покращення якості надання послуг. Саме з цією метою в Головному управлінні проводиться робота щодо приведення приміщень сервісних центрів у відповідність до Стандартів обслуговування громадян, а саме облаштування під нові стандарти залів очікування та залів обслуговування громадян.
У поточному 2019 році завершено облаштування Жовківського, Стрийського та Золочівського відділів обслуговування громадян (сервісних центрів).
У цих сервісних центрах наявні засоби доступності до приміщень (пандуси, кнопка виклику спеціаліста тощо), зони очікування, місця обслуговування громадян облаштовані з урахуванням особливих потреб осіб з інвалідністю, в середині приміщень забезпечується зручна навігація завдяки візуальним позначенням – табличками дубльованими рельєфно-крапковим шрифтом Брайля (вказівники, орієнтаційні таблички, настінні знаки тощо), здійснено маркування зон потенційної небезпеки (попереджувальні лінії, контрастні стрічки тощо). З метою забезпечення можливості отримувати необхідну інформацію в доступний спосіб в підрозділах обслуговування громадян розміщено інформаційні матеріали з дотриманням комфортабельної зони доступу для їх перегляду, в загальному доступі наявні роздаточні інформаційні матеріали.
Система відеоспостереження, якою обладнані сервісні центри, дозволяє своєчасно реагувати на ускладнення в процесі руху відвідувачів, в т. ч. з обмеженими можливостями.
Прийом та обслуговування громадян в оновлених Жовківському, Стрийському та Золочівському відділах обслуговування громадян проводиться за принципом «єдиного вікна» в умовах максимальної прозорості та відкритості.
Довідково: На обліку в Жовківському відділі обслуговування громадян перебуває понад 24 тис. пенсіонерів, з початку року прийнято 7 тис. громадян, яким надано майже 9 тис. різних видів послуг.
На обліку в Золочівському відділі обслуговування громадян перебуває понад 18 тис. пенсіонерів, з початку року прийнято 7 тис. громадян, надано понад 8 тис. послуг.
На обліку в Стрийському відділі обслуговування громадян перебуває понад 31 тис. пенсіонерів, з початку року прийнято майже 13 тис. громадян, надано понад 18 тис. різних видів послуг.
Жовківський відділ обслуговування громадян (сервісний центр)
Стрийський відділ обслуговування громадян (сервісний центр)
Золочівський відділ обслуговування громадян (сервісний центр)