На Львівщині урочисто відкрили Золочівський відділ обслуговування громадян
В головному управлінні Фонду у Львівській області продовжується робота щодо створення належних умов для прийому громадян та покращення якості надання послуг відповідно до єдиних стандартів обслуговування.
Сьогодні, 21 червня, відбулось урочисте відкриття Золочівського сервісного центру, в якому взяли участь начальник головного управління Пенсійного фонду області Галина Недзельська, заступник начальника Руслана Іванкова, директор Львівського обласного центру зайнятості Василь Барилюк, заступник голови Золочівської районної державної адміністрації Ігор Нижник, представники ЗМІ, мешканці Золочівщини.
Начальник відділу обслуговування громадян Галина Лазорчик ознайомила присутніх із проробленою роботою та облаштуванням сервісного центру.
Відтак Галина Недзельська, Ігор Нижник та Василь Барилюк символічно перерізали стрічку.
– Мені надзвичайно приємно бути тут разом з вами та відкривати сервісний центр. Я хочу подякувати директору Львівського обласного центру зайнятості за надання нам приміщення, а керівництву Пенсійного фонду України – за виділення коштів для створення належних умов прийому громадян. Працівникам побажати натхнення, злагоди, порозуміння, а всім нам мирного неба над головою, – зазначила очільниця Фонду області.
Крім того, з вдячністю згадала голову Золочівської районної асоціації інвалідів Львівської області Марію Семенчук, яка була однією з ініціаторів створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Після вітальних промов присутні мали змогу ознайомитись з облаштуванням та організацією роботи відділу.
Приміщення приведено до єдиного стилю, відповідно до стандартів обслуговування та відповідає вимогам безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
Збережено принцип відкритості та прозорості – сервісний центр розділено на дві зони (зону очікування і зону обслуговування).
У зоні очікування розміщено монітор, де транслюється відео на пенсійну тематику, інформаційні стенди з питань пенсійного забезпечення, довідкова інформація, інформація про діяльність Фонду розташовані у зручному для перегляду місці.
Зала обслуговування обладнана новими меблями, сучасною технікою та робочим місцем для відвідувачів з доступом до вебсервісів Фонду.
Для фахівців, що здійснюють обслуговування, запроваджений дрес-код. Робочі місця з прийому громадян оформлено інформаційними табличками із зазначенням номера робочого місця, прізвища, імені, по батькові та посади працівника.
Прийом громадян здійснюється без перерви на обід.
Сьогодні відвідувачі Фонду мали нагоду першими спробувати зручності відремонтованого приміщення.
Довідково: На обліку в Золочівському відділі обслуговування громадян перебуває 18,5 тис. пенсіонерів. Прийом та обслуговування відвідувачів проводиться за принципом «єдиного вікна» в умовах максимальної прозорості та відкритості. З початку року надано близько 10 тис. різних видів послуг.