Пропустити навігацію

Стан виконання плану роботи головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за І півріччя 2019 року

Пріоритет, мета, завдання, відповідальні, індикатор виконання, очікувані результати, термін виконання

СТАН ВИКОНАННЯ

Виконано/не виконано

виконується-термін виконання не настав

 

ПРІОРИТЕТ I

 

Забезпечення європейських стандартів

функціонування та надання послуг органами Пенсійного фонду України у Львівській області

 

Мета 1

Підвищення продуктивності та якості обслуговування громадян

 

  Завдання: Виконується.

З метою забезпечення якісного та ефективного обслуговування громадян спеціалістами органів Пенсійного фонду України, організації процесу обслуговування одержувачів послуг та визначення послідовності дій під час обслуговування спеціалістами сервісних центрів, в тому числі на віддалених робочих місцях. 01.02.2019 в Головному управлінні проведено виробничу нараду з питань запровадження Стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України. Опрацьовано Методичні рекомендації щодо організації обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України, презентаційні матеріали “Стандарти обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України”. Розроблені заходи щодо запровадження Стандартів обслуговування громадян. Заплановані поточні та капітальні ремонти, закупівля меблів, техніки для покращення умов обслуговування громадян (за окремим планом).

У І півріччі 2019 року відкрито оновлені та приведені до вимог доступності 5 сервісних центрів: Жовківський, Перемишлянський, Стрийський, Кам’янка-Бузький та Золочівський.

1 Забезпечення уніфікації стандартів прийому та обслуговування громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Львівській (далі – Головне управління)
  Відповідальні: Сафін О. Р.,Білецька М. П., Іванкова Р. Я., Залога І. М., Бубес В. І., начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: опрацьовано відповідні інформаційні матеріали та впроваджено при здійсненні обслуговування громадян; реалізовано заходи щодо поліпшення умов обслуговування громадян, у тому числі ремонтні роботи

Очікувані результати: підвищення якості обслуговування громадян

Термін виконання: згідно окремого плану

2 Впровадження електронної системи керування прийомом громадян з урахуванням контролю часу та якості обслуговування Виконується-термін виконання не настав.

Забезпечено використання електронної системи керування прийомом громадян з урахуванням контролю часу та якості обслуговування в Личаківському відділі обслуговування громадян в м. Львові (сервісному центрі).

Здійснено аналіз ринкової пропозиції щодо можливих варіантів вирішення питання встановлення електронних табло для запровадження у відділах обслуговування громадян системи “Електронна черга” та підготовлено документи для проведення процедури закупівлі.

 

 

Відповідальні: Іванкова Р. Я., Білецька М. П., Лужецька Н. Т., Залога І. М., Бубес В. І.,начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: забезпечено використання програмного забезпечення для дистанційного запису на прийом, самостійного вибору дати та часу прийому, друку квитанції із зазначенням дати, часу прийому, висвітлення на електронних табло системи керування чергою відповідної інформації

Очікувані результати: попереджено утворення черг в Головному управлінні, чітко визначено час та тривалість відвідування

Термін виконання: після надходження програмного забезпечення

3 Забезпечення можливості для звернення про призначення (перерахунок) пенсії за принципом “одне відвідування” Виконується-термін виконання не настав.

Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо можливості дистанційного подання документів для призначення (перерахунку) пенсій через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (з необхідністю один раз відвідати Головне управління) та проводиться тестування відповідного програмного забезпечення.

 

 

  Відповідальні: Іванкова Р. Я., Білецька М. П., Лужецька Н. Т., Залога І. М., Бубес В. І.,начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: забезпечено використання програмного забезпечення для подання заяви про призначення (перерахунок) пенсії через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, прикріплення необхідних електронних копій документів

Очікувані результати: можливість дистанційного подання документів для призначення (перерахунку) пенсій з необхідністю один раз відвідати Головне управління

Термін виконання: після прийняття відповідного нормативного акту

4 Створення електронних пенсійних справ шляхом переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд Виконується-термін виконання не настав.

Проведено аналіз ринкової пропозиції щодо можливих варіантів закупівлі обладнання для переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд, проводяться процедури закупівель обладнання.

14.05.2019 оголошено процедуру закупівель обладнання для переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд.

30.05.2019 відбувся аукціон та 14.06.2019 укладено договори щодо закупівель обладнання для переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд.

 

  Відповідальні: Левицька Г.І., Стародубова І.В., Лужецька Н. Т., начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій Індикатор виконання: впроваджено програмне забезпечення щодо створення електронних пенсійних справ шляхом переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд, визначено потребу в апаратному забезпеченні, розпочато переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд

Очікувані результати: забезпечено створення технології обслуговування з доступом до пенсійної справи незалежно від місця звернення з можливістю автоматизованого контролю обгрунтованості здійснення пенсійних виплат

Термін виконання: протягом строків, визначених Пенсійним фондом України, та після отримання програмного забезпечення

5 Продовження створення віддалених робочих місць з обслуговування громадян на базі об’єднаних територіальних громад, місцевих органів влади, надання всіх послуг на віддалених робочих місцях Виконується.

Укладено 87 Угод про співпрацю у сфері надання соціальних послуг, згідно яких функціонує 114 віддалених робочих місць (в т.ч. з початку 2019 року відкрито віддалені робочі місця у 13 відділеннях АТ КБ “Приватбанк” та Бібрська ОТГ), на яких надаються консультації з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій, надання допомоги в заповненні та прийманні анкети на виготовлення пенсійного посвідчення, замовлення  довідок про розмір пенсії та видачі посвідчень, а також проводиться прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження стажу (заробітку) для призначення (перерахунку) пенсій. В Ходорівський ОТГ (в ЦНАП) створено робочі місця для 3 фахівців на постійній основі – утворено Ходорівський сектор обслуговування громадян.

Впроваджується технологія надання всіх послуг на віддалених робочих місцях.

Проведено аналіз ринкової пропозиції щодо можливих варіантів закупівлі захищених носіїв.

Закуплені специфіковані апаратні токени, в кількості 30 шт. та програмне забезпечення для роботи з електроними ключами eToken SafeNet (Safenet Authentication Client).

На робочих станціях Ходорівської ОТГ встановлено набір драйверів та програмне забезпечення для роботи з електроними ключами eToken SafeNet (Safenet Authentication Client).

 

  Відповідальні: Іванкова Р. Я., Залога І. М., Лужецька Н. Т., начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: збільшення кількості територіальних громад, місцевих органів влади, в яких створені віддалені робочі місця, створено та впроваджено технологію надання всіх послуг на віддалених робочих місцях

Очікувані результати: розширення переліку пунктів обслуговування громадян, підвищення якості обслуговування громадян

Термін виконання: протягом року

6 Забезпечення архітектурної доступності до адміністративних приміщень Головного управління, де здійснюється прийом громадян, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Виконується.

З метою адаптації до потреб осіб з інвалідністю Головним управлінням розроблено заходи щодо забезпечення безперешкодного та інформаційного середовища для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення.

В 21 відділах обслуговування громадян (сервісних центрах) вхід до приміщення обладнано пандусами, що відповідають державним будівельним стандартам або вхід у приміщення є на одному рівні з тротуаром. На вході до сервісних центрів  встановлені кнопки електричного дзвінка для виклику спеціалістів. Біля будівель виділені спеціальні паркувальні місця стоянки для автомобілів осіб з інвалідністю (25 паркувальних місць), наявні візуальні (кольором) попередження на початку та в кінці сходів для осіб з вадами зору. На усіх сервісних центрах розміщено вивіски фасадні, таблички та знаки доступності зі  шрифтом Брайля.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Іванкова Р. Я., управління адміністративного забезпечення, начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: наявність в адміністративних приміщеннях Головного управління, де здійснюється прийом громадян, архітектурної доступності

Очікувані результати: забезпечення належних умов для прийому громадян з особливими потребами

Термін виконання: протягом року, контроль щокварталу

Мета 2

Зміцнення та модернізація інформаційних ресурсів і технічної бази, підвищення ефективності системи управління

1 Впровадження та тестування системи аналітики та звітності з використанням концепцій, технологій та програмних засобів аналізу первинних даних та візуалізації результатів для підтримки рішень Виконується.

Проводиться тестування системи аналітики та звітності:

– завантажено статистичні звіти 5-ПФ та 6-ПФ (проводиться робота по опрацюванню протоколів розбіжностей);

– завантажено місячні звіти щодо потреби на виплату пенсій (форма 27 та форма 35).

  Відповідальні: Білецька М. П., Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання: впроваджено та проведено тестування програмного забезпечення для реалізації моделі актуарних розрахунків, фінансової моделі показників бюджету, що побудована на первинних даних, створення системи звітності та аналізу

Очікувані результати: наявна оперативна інформація щодо фінансового стану Головного управління

Термін виконання: після надходження відповідного програмного забезпечення

2 Впровадження системи електронного документообігу Виконується-термін виконання не настав.

Впровадження системи електронного документообігу відбудеться після надання відповідного програмного забезпечення ПФУ. Разом з тим, забезпечено супровід автоматизованої системи електронного документообігу АСЕДО (документообіг в органах ПФУ) та системи електронного документообігу Megapolis.DocNet (документообіг в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях та міськвиконкомах міст обласного значення).

  Відповідальні: Сафін О. Р., Лужецька Н. Т., управління адміністративно-господарського забезпечення

Індикатор виконання: забезпечено використання програмного забезпечення щодо формування, використання та контролю документів в електронній формі, накладання електронного цифрового підпису на документи

Очікувані результати: здійснюється використання системи електронного документообігу в Головному управлінні

Термін виконання: після надходження відповідного програмного забезпечення

3 Забезпечення електронного обміну документами з виплати пенсій Виконується-термін виконання не настав.

Забезпечено формування та передачу файлів на виплату пенсій в електронному вигляді з використанням ЕЦП АТ Ощадбанк.

 

  Відповідальні: Сафін О. Р.,  Левицька Г. І., Стародубова І. В,        Лужецька Н. Т., Скуратова О. В., Гайда О. Я.

Індикатор виконання: забезпечено використання програмного забезпечення щодо електронного обміну документами з організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, формування в електронному вигляді документів для переказу пенсій за кордон пенсіонерам, яким пенсії призначені на виконання міжнародних угод, виплати аліментів та інших утримань, що проводяться з пенсій, залучення уповноважених банків до обміну документами для виплати пенсій в електронному вигляді

Очікувані результати: документи для виплати пенсій формуються виключно в електронному вигляді

Термін виконання: після надходження відповідного програмного забезпечення

4 Оновлення парку апаратних засобів автоматизованих робочих місць Виконується-термін виконання не настав.

Проведено аналіз інформації сервісних центрів щодо наявних апаратних засобів та потреби в оновленні апаратних засобів. Персональні комп’ютери та апаратна техніка підтримуються в робочому стані.

Проведено закупівлю послуг (відкриті торги) за предметом «послуги з ремонту та технічного обслуговування персональних комп’ютерів». А також, проведено закупівлю товару за предметом «фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку». Закуплено захищені носії та програмне забезпечення адміністрування.

Укладено договори щодо закупівель обладнання для переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд за предметом «машини  для обробки даних та сервери».

Оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) ноутбуків для віддалених робочих місць.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання: оновлено парк апаратних засобів автоматизованих робочих місць не менше ніж на 10%

Очікувані результати: оновлено парк апаратних засобів

Термін виконання: грудень

Мета 3

Розвиток інфраструктури системи кіберзахисту

1 Забезпечення  розгортання модернізованої комплексної системи захисту інформації Інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України Виконується-термін виконання не настав.

В Головному управлінні проведено роботи щодо розгортання комплексної системи захисту інформації, яка спрямована на забезпечення конфіденційності та цілісності інформації, зокрема, внесено зміни до документації КСЗІ ІТС ПФУ щодо змін у переліках категорійованих приміщень та електронно-обчислювальної техніки (ЕОТ), змін у формулярах вузлів, підготовки додаткових формулярів на нові одиниці ЕОТ.

 

  Відповідальні: Білецька М. П., Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання: комплексна система захисту інформації функціонує в Головному управлінні

Очікувані результати: розгорнуто модернізовану комплексну систему захисту інформації в Головному управлінні

Термін виконання: протягом року

Мета 4

Вдосконалення організаційної структури, системи комплектування та підвищення кваліфікаційної підготовки персоналу

1 Організація проведення професійного навчання державних службовців  Головного управління Виконується.

У І півріччі 2019 року за різними програмами підвищення кваліфікації пройшли навчання 761 (65 %) державний службовець, у тому числі: 197 державних службовців категорії «Б» та 564 державних службовця категорії «В». В тому числі:   2 державні службовця навчались за професійною програмою, 678 – шляхом дистанційного навчання, 10 осіб – на базі навчально-методичного центру Державного підприємства «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України», 71 особа – успішно пройшли курс «Конфлікт інтересів: треба знати! Від теорії до практики».

 

  Відповідальні: Управління по роботі з персоналом, керівники структурних підрозділів головного управління

Індикатор виконання: забезпечено підвищення рівня професійної компетентності не менше 30% державних службовців Головного управління відповідно до визначених потреб

Очікувані результати: підвищено рівень професійної компетентності державних службовців

Термін виконання: протягом року відповідно до затверджених графіків

2 Забезпечення проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Головного управління Термін виконання не настав.

Термін проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців визначено на жовтень 2019 року.

 

  Відповідальні: Управління по роботі з персоналом, керівники структурних підрозділів головного управління

Індикатор виконання: ознайомлено 100 % державних службовців Головного управління, які підлягали оцінюванню, з висновками щодо результатів оцінювання службової діяльності

Очікувані результати: результати оцінювання службової діяльності затверджені наказом Головного управління; результати оцінювання службової діяльності керівників територіальних управлінь та їх заступників затверджені наказом Пенсійного фонду України

Термін виконання: IV квартал

Мета 5

Забезпечення прозорості та відкритості діяльності, підвищення рівня довіри населення до органів Пенсійного фонду України

1 Забезпечення оперативного висвітлення питань діяльності Пенсійного фонду України в засобах масової інформації, на інформаційній сторінці веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, єдиному державному веб-порталі відкритих даних, інформаційних стендах тощо. Виконується

Забезпечено оперативне висвітлення інформації з питань діяльності Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області в засобах масової інформації,  на власній  інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Фонду, у соціальній мережі Facebook та на єдиному державному вебпорталі відкритих даних, інформаційних стендах тощо.

За звітний період в інтернет просторі оприлюднено 2896 інформаційних повідомлень, в тому числі 161 – на власній  інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Фонду України. В регіональних та місцевих друкованих виданнях опубліковано 142 інформаційно-роз’яснювальних матеріали. Відбулося 403 виступи на радіо та телебаченні. Для представників засобів масової інформації проведено 31 прес-конференцію та 63 брифінги. Забезпечено наявність інформаційних матеріалів на стендах в головному управлінні та у відділах обслуговування громадян (сервісних центрах).

 

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я., Лужецька Н. Т., відділ організаційно-інформаційної роботи,  керівники структурних підрозділів головного управління

Індикатор виконання: відсутні порушення вимог нормативно-правових та розпорядчих актів щодо строків оприлюднення інформації

Очікувані результати: поінформованість громадян про діяльність Пенсійного фонду України

Термін виконання: протягом року

2 Забезпечення  участі регіональних ЗМІ в прес-турах Пенсійного фонду України щодо запровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг  Пенсійного фонду України Виконано.

Анонсовано проведення прес-туру через ЗМІ – надіслані пресанонси про проведення прес-туру ЗМІ та пресслужбі  Львівської облдержадміністрації, а також розміщено на інформаційній сторінці на вебсайті ПФУ, у соціальній мережі Facebook.

Забезпечено  участь регіональних ЗМІ в пресконференції на тему: «Запровадження нових сервісів вебпорталу електронних послуг  Пенсійного фонду України», яка відбулася 09.04.2019  в рамках прес-туру Фонду. У заході від ЗМІ взяли участь: 3 кореспонденти від інтернет-видань «Щоденний Львів», «Zik», «Zaxid.net»; 1 фотокореспондент інтернет-видання Щоденний Львів; 1 журналіст від ЛОО Національної спілки журналістів; 4 телевізійні групи: 5 канал, «Перший Західний», «Правда Тут», «Zik».

 

  Відповідальні: Іванкова Р. Я., Білецька М. П., Лужецька Н. М., відділ організаційно-інформаційної роботи, керівники структурних підрозділів головного управління 

Індикатор виконання: участь регіональних  ЗМІ в прес-турах

Очікувані результати: поінформованість громадян про отримання послуг через електронні сервіси Пенсійного фонду України

Термін виконання: травень

3 Забезпечення дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запитів) Виконується.

У І півріччі  2019 року зареєстровано 446 інформаційних запитів (з них 378 – Головним управлінням, 68 – структурними підрозділами, які територіально віддалені), на всі запити надано відповіді у встановлені законодавством терміни. Найбільшу кількість запитів отримано під час особистого прийому – 304. Через поштові відділення зв’язку надійшло  98 запитів, на електронну адресу Головного управління – 44.

Підготовлено 6 місячних звітів про опрацювання запитів на публічну інформацію.

В Пенсійний фонд України подано інформацію про стан розгляду запитів 29.03.2019 № 8416/07.03-26, 27.06.2019    № 16141/11.01-26.

 

 

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я., керівники  структурних підрозділів, начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: відсутність порушень строків та порядку розгляду запитів на інформацію, інших порушень законодавства про інформацію

Очікувані результати: забезпечення громадянам права на доступ до публічної інформації

Термін виконання: протягом року

ПРІОРИТЕТ ІІ

 

Своєчасне призначення, перерахунок та здійснення пенсійних виплат,

забезпечення додержання пенсійного законодавства

Мета 1

Забезпечення своєчасного призначення пенсій, проведення перерахунків та виплати пенсій

1 Забезпечення проведення призна­чення (перерахунків) пенсій у зв’язку із змінами у законодавстві та за заявами у строки, визначені законодавством Виконується.

Протягом І півріччя поточного року забезпечено своєчасність проведення призначення (перерахунків) пенсій. Зокрема, призначено 13886 пенсій, з них 12979 (93,5 %) – згідно із Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі – Закон 1058), 877 (6,3 %) – згідно із Законом України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” та 30 (0,2 %) – відповідно до міжнародних угод.

Відповідно до частини 4 статті 42 Закону № 1058 проведено  перерахунки пенсій 18296 особам.

Перераховано 2074 пенсії особам з числа військовослужбовців.

Встановлено 202 надбавки до пенсії за нормами Закону України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”.

Забезпечено проведення масових перерахунків пенсій у зв’язку із змінами у законодавстві:

З 01.03.2019 – відповідо до постанови Уряду від 20.02.2019 № 124 проведено перерахунок 610,2 тис. особам. Підвищення отримали 528,4 тис. пенсіонерів. Після проведених перерахунків 144,9 тис. особам протягом березня-квітня 2019 року виплачена одноразова доплата.

З 01.04.2019 – відповідно до абзацу 5 частини 4   статті 42 Закону № 1058 проведено перерахунок пенсій 28039 особам.

З 01.07.2019 – у зв’язку із зміною прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, відповідно до Закону України “Про Державний бюджет України на 2019 рік” проведено перерахунок пенсій 565694 особам.

Перераховано 4357 особових рахунків осіб з інвалідністю внаслідок війни з 01.07.2019 відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 № 543 (далі – Постанова № 543).

Згідно з пунктом 3 Постанови № 543 з 01.07.2019 проведено доплату до 2000,00 грн. 175439 особам.

Забезпечено своєчасне нарахування пенсій в підсистемі ППВП, формування та друк виплатних документів по основних та додаткових списках. Сформовані файли електронного обміну передано до установ, що здійснюють виплату пенсій.

 

  Відповідальні: Сафін О. Р., Левицька Г. І., Білецька М. П., Стародубова І. В., Скуратова  О. В., Лужецька Н. Т.,начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій, начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: відсутні порушення строків призначення (перерахунків) пенсій

Очікувані результати: своєчасність проведення призначення (перерахунків) пенсій

Термін виконання: постійно

2 Забезпечення контролю за своєчасністю і повнотою взяття на облік та виплатами пенсій внутрішньо переміщеним особам Виконується.

Станом на 01.07.2019 до Головного управління звернулися 3759 громадян, переміщених з територій проведення антитерористичної операції, та 262 громадян, що виїхали з Автономної Республіки Крим та м. Севастополь, для переведення виплати пенсій за місцем фактичного проживання. Забезпечено виплату пенсій 3671 та 257 громадянам відповідно.

На даний час виплата пенсій проводиться 1630 громадянам, переміщених з територій проведення антитерористичної операції та 141 громадянину, що виїхали з Автономної Республіки Крим та м. Севастополь.

Виготовлення відомостей проводиться за датами виплати після опрацювання даних органів соціального захисту населення, отриманих за результатами опрацювання наданих їм списків. Крім того, окремими додатковими відомостями проводиться нарахування пенсій особам, які перебували на обліку в органах Пенсійного фонду в окремих районах Донецької та Луганської областей, та яким виплату нараховано за рішенням суду.

Забезпечено своєчасне нарахування пенсій та друк виплатних відомостей по внутрішньо переміщених особах.

 

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я., Стародубова І. В., Скуратова О. В., Лужецька Н. Т., начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій, начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: впроваджено технологію щомісячного контролю обгрунтованості здійснення виплат, додержання строків поновлення виплати пенсій

Очікувані результати: забезпечено контроль за своєчасністю і повнотою взяття на облік та виплатами пенсій внутрішньо переміщеним особам

Термін виконання: щомісячно

3 Забезпечення своєчасного фінансування пенсійних виплат Виконується.

Протягом першого півріччя 2019 року забезпечено фінансування пенсійних виплат згідно з календарним графіком. Розподіл коштів для виплати пенсій підприємствами поштового зв’язку здійснюється пропорційно (рівномірно) між центрами поштового зв’язку відповідно до графіків фінансування та наданих коштів з ПФУ. Щоденно здійснюється моніторинг залишків невикористаних коштів на рахунках центрів поштового зв’язку.

 

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Стародубова І. В., Гайда О. Я.

Індикатор виконання: відсутні порушення строків виплати пенсій Очікувані результати: своєчасна виплата пенсії

Термін виконання: щомісячно з  1 по 25 число

4 Забезпечення своєчасної виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які постійно проживають в області Виконується.

Протягом першого півріччя 2019 року своєчасно виплачено пенсії пенсіонерам іноземних держав, які проживають на території Львівської області в сумі 2468,02 тис. гривень.

 

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Скуратова О. В., Стародубова І. В., Гайда О. Я.,  Макух Н. Б., Добровецька Л. С.

Індикатор виконання: відсутні порушення строків виплати пенсій Очікувані результати: своєчасна виплата пенсій пенсіонерам іноземних держав, які проживають в області

Термін виконання: щокварталу

Мета 2

Забезпечення правильності застосування законодавства у сфері пенсійного забезпечення

1 Здійснення моніторингу судової практики з актуальних питань діяльності у справах за участю органів Пенсійного фонду України Виконується.

З метою підвищення якості представлення інтересів Головного управління в судах відділом організації правової роботи юридичного управління здійснюється моніторинг, детальне вивчення судової практики з актуальних питань діяльності у справах за участю органів Пенсійного фонду України, проводиться її аналіз, за результатами якого скеровуються оглядові листи. З початку року структурним підрозділам юридичного управління скеровано: лист щодо прийняття Верховним судом рішення у зразковій справі, коментар законодавства з питань діяльності Пенсійного фонду на основі судової практики, методичні рекомендації щодо використання права на касаційне оскарження рішень суду у справах незначної складності.

 

Відповідальні: Левицька Г. І., Страхоцька О. Я., Скуратова О. В., Стародубова І. В.

Індикатор виконання: підготовлено не менше двох оглядів судової практики на рік

Очікувані результати: підвищення якості представлення інтересів Головного управління в судах

Термін виконання: протягом року

2 Забезпечення використання автоматизованого обліку судових справ про пенсійне забезпечення та інформації про стан виконання ухвалених у справах судових рішень з можливістю формування на його основі реєстру судових рішень, виплата за якими не проведена, з підтриманням інформації в актуальному стані Виконується.

Проводиться моніторинг судових справ щодо пенсійного забезпечення та інформації про стан виконання ухвалених  судових рішень, формується реєстр судових рішень, виплата за якими не проведена, інформація підтримується в актуальному стані.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Левицька Г. І., Стародубова І. В.,  Лужецька Н. Т., Скуратова О. В., Страхоцька О. Я., начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій 

 Індикатор виконання: забезпечено використання автоматизованого обліку інформації про розгляд судами справ щодо пенсійного забезпечення та стан виконання ухвалених судових рішень

Очікувані результати: впровадження ефективної інформаційної системи щодо стану розгляду судами справ про пенсійне забезпечення та виконання судових рішень, ухвалених за цими справами

Термін виконання: після надходження відповідного програмного забезпечення

3 Забезпечення представлення інтересів Головного управління в судах: підготовка та подання в установлені строки адміністратив­них позовів, відзивів на позовні заяви, апеляційних та касаційних скарг, оскарження в апеля­ційному та касацій­ному порядку рішень, постановлених з порушенням законодавства Виконано.

Протягом І півріччя 2019 року представлено інтереси Головного управління у 1355 судових засіданнях, в т. ч. 212 в апеляційній інстанції, постійно здійснюється подання відзивів на позовні заяви, оскарження в апеляційному та касаційному порядку рішень, ухвалених з порушенням норм матеріального та процесуального законодавства. Апеляційні та касаційні скарги подаються з дотриманням порядку та строків, передбачених законодавством України.

При надходженні на адресу Головного управління ухвал про залишення заяви без руху, доцільність сплати судового збору вирішується на засіданні робочої групи Головного управління Фонду з розгляду питань оскарження судових рішень. Так, протягом 2019 року відбулося 47 засідань робочої групи, на яких розглянуто доцільність сплати судового збору по 103 справах за позовами пенсіонерів та за позовами Головного управління.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Левицька Г. І., Страхоцька О. Я.,  Скуратова О. В., Гайда С. Я., Стародубова І. В., начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій           

 Індикатор виконання: забезпечено своєчасну підготовку та подання до судів процесуальних документів у справах, де Головне управління визначено позивачем, відповідачем, третьою особою

Очікувані результати: забезпечено представлення інтересів Головного управління в судах

Термін виконання: в міру потреби

4 Проведення перевірки стану організації правової роботи в Головному управлінні Виконано.

Проведено перевірку стану організації правової роботи у відділах представництва інтересів в судах та інших органах № 3 та № 4 юридичного управління. При проведенні вибіркової перевірки судових справ встановлено, що справи ведуться належним чином, окремо сформовані по позивачах, всі судові справи укомплектовані судовими рішеннями, в тому числі за результатами перегляду судами апеляційної та касаційної інстанції, з використанням можливостей Єдиного державного реєстру судових рішень, дотримано строки подання процесуальних документів, в матеріалах судових справ містяться правові висновки про доцільність сплати судового збору, забезпечено явку представників в судове засідання за викликом суду.

  Відповідальні: Левицька Г. І., Страхоцька О. Я.           

 Індикатор виконання: проведено перевірки у строки, передбачені планом, складено довідки за результатами перевірок

Очікувані результати: підвищено рівень правової роботи, усунуто недоліки та передумови можливих порушень

Термін виконання: за окремим планом

5 Здійснення перегляду актів Головного  управління з метою приведення їх у відповідність з Конституцією та законами України, іншими актами законодавства Виконується.

Здійснено перегляд актів Головного управління з метою приведення їх у відповідність з Конституцією та законами України, іншими актами законодавства. Зокрема, внесено зміни та доповнення до наказів Головного управління.

  Відповідальні: Левицька Г. І., Страхоцька О. Я., керівники структурних підрозділів Головного управління

 Індикатор виконання: затвердження висновку за результатами перегляду  актів Головного управління

Очікувані результати: у розпорядчих актах Головного управління відсутні норми, що суперечать Конституції України та законам України, указам Президента України та постановам Верховної Ради України, актам Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам

Термін виконання: протягом року

ПРІОРИТЕТ ІІІ

 

Зміцнення фінансової стабільності

пенсійної системи, мобілізація надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України та їх раціональне використання

Мета 1

Виконання бюджету Пенсійного фонду України у 2019 році та формування проекту бюджету на 2020 рік

1 Підготовка бюджету, кошторису та плану асигнувань Головного управління на 2019 рік Виконано.

Сформовано проект бюджету Головного управління на 2019 рік відповідно до граничних обсягів показників бюджету та подано на затвердження до Пенсійного фонду України 11.02.2019 № 3867/05-10. Пенсійним фондом України бюджет Головного управління затверджено 14.02.2019 року. Затверджений  кошторис та план асигнувань на 2019 рік.

  Відповідальні: Білецька М . П., Гайда О. Я.

 Індикатор виконання: здійснено розрахунки до бюджету, кошторису та плану асигнувань Головного управління на 2019 рік

Очікувані результати: затверджений бюджет Головного управління, кошторис та план асигнувань на 2019 рік

Термін виконання: у місячний термін після затвердження бюджету Пенсійного фонду України

2 Забезпечення виконання планових показників з надходження до бюджету Головного управління коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України Не виконано.

Надходження власних коштів у І півріччі 2019 року, контроль за сплатою яких здійснюють органи Пенсійного фонду, складають 70859,8 тис. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 2139,4 тис. грн. або на 3,1 %. Планові показники виконано на 98,5 % або менше на 1080,8 тис. гривень. Невиконання планових показників зумовлено невідшкодуванням пільгових пенсій підприємствами вугільної та гірничо-хімічної промисловості.

 

  Відповідальні: Білецька М . П., Гайда О. Я.

 Індикатор виконання: помісячний розпис основних груп доходів та видатків бюджету головного управління

Очікувані результати: надходження коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України, в повному обсязі запланових показників

Термін виконання: протягом  року

3 Опрацювання спільно з Головним управлінням Державної фіскальної служби України у Львівській області питання погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску та відновлення страхового стажу застрахованих осіб Виконується.

Надходження єдиного соціального внеску у І півріччі 2019 року становлять 6272967,4 тис. грн. або 106,1 % планових показників, надходження частини єдиного внеску, розподіленої на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, складає 5418511,4 тис. грн. що на 954 943,6 тис. грн. або на 121,4 % більше, ніж за відповідний період минулого року. Планові показники виконано на 105,9 %.

Заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску станом на 01.07.2019 складає 763513,5 тис. грн., що на 2 284,0 тис. грн. або 100,3 % більше ніж на 01.01.2019.

Проведено аналіз заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску фізичних осіб-підприємців. За результатами аналізу направлено інформацію Головному управлінню Державної фіскальної служби у Львівській області щодо виявлених помилково нарахованих сум єдиного соціального внеску фізичним-особам підприємцям, які отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або є  померлими особами, або зняті з обліку в єдиному державному реєстрі.

Скеровано переліки суб’єктів господарювання, які мають заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску комісіям з питань погашення заборгованості, утворених при обласній державній адміністрації, районних та міських державних адміністраціях.

 

  Відповідальні: Білецька М . П., Гайда О. Я.

 Індикатор виконання: помісячний розпис основних груп доходів та видатків бюджету головного управління

Очікувані результати: наповнення бюджету Головного управління та зарахування страхового стажу застрахованим особам

Термін виконання: протягом  року

4 Забезпечення стягнення переплат пенсій, витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, різниці у розмірі пенсій науковим працівникам та іншої заборгованості, що підлягає стягненню Виконується.

Протягом І півріччя 2019 року подано 88 позовних заяв на суму 595,1 тис. грн. щодо відшкодування переплат пенсій, 514 позовних заяв на суму 201871,4 тис. грн. про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій.

Надійшло коштів за судовими рішеннями про стягнення заборгованості з платежів до Пенсійного фонду України в сумі 5200,0 тис. грн., в т. ч. 17,3 тис. грн. сума стягнутих переплат пенсій.

 

  Відповідальні: Білецька М. П., Страхоцька О. Я., Гайда О. Я., Стародубова І. В.

Індикатор виконання: зменшення заборгованості у порівнянні до початку року не менше ніж 5%

Очікувані результати: наповнення бюджету Головного управління Термін виконання: протягом  року

Мета 2

Використання даних Реєстру застрахованих осіб для забезпечення реалізації прав застрахованих осіб

1 Здійснення моніторингу відомостей Реєстру застрахованих осіб, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю Виконується.

В Головному управлінні здійснюється моніторинг показників відомостей Реєстру застрахованих осіб з метою виявлення осіб, сума нарахованої заробітної плати яких менша за розмір мінімальної заробітної плати. Результати моніторингу щомісячно надаються органам виконавчої влади та самоврядування для вжиття відповідних заходів, розглядаються на засіданнях робочих груп з питання забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати.

Також за результатами моніторингу відомостей реєстру застрахованих осіб протягом І півріччя надано інформацію:

– Головному управлінню Держпраці у Львівській області – по 2036 страхувальниках, в яких працює 16,8 тис. застрахованих осіб, які порушують законодавство про працю. Як результат, виявлено порушення у 72 страхувальників по 3,4 тис. застрахованих осіб;

– Головному управлінню Державної фіскальної служби України у Львівській області – по 1010 страхувальниках, в яких працює 1,7 тис. застрахованих осіб. Станом на 01.07.2019 порушення вимог законодавства не виявлено.

За результатами проведених спільних заходів легалізовано відносини у сфері зайнятості населення 8,4 тис. осіб, додатково надійшло єдиного внеску на суму 89 046,1 тис. гривень.

  Відповідальні: Білецька М . П., Гайда О. Я., Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання: інформування Головного управління Держпраці у Львівській області та Головного управління Державної фіскальної служби України у Львівській області про виявлені ознаки порушення законодавства про працю

Очікувані результати: збільшення чисельності застрахованих осіб та надходження єдиного соціального  внеску

Термін виконання: щокварталу

2 Проведення інвентаризації пенсійних справ та перевірки наявних в них даних, які містяться в електронних базах даних Виконується – термін виконання не настав.

Станом на 01.07.2019 проінвентаризовано 290456 пенсійних справ, в тому числі по пенсіях, розмір яких більше 4000,00 грн. – 24487 пенсійних справ.

Здійснюється перевірка наявності дублів в реквізитах документів одержувачів пенсій та актуальності документів в ПЕОКЗО в РЗО. Інформацію щодо дублів карток соціального страхування, які потребують об’єднання на центральному рівні в підсистемі “Реєстр застрахованих осіб” надано Пенсійному фонду України. Крім того, в РЗО змінено статус 3794 неактуальних/ помилкових  документів.

Проводиться інвентаризація утримань з пенсій відповідно до виконавчих листів органів ДВС, приватних виконавців та рішень структурних підрозділів Головного управління щодо стягнення зайво виплачених сум пенсій.

 

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М . П., Левицька Г. І.,   Іванкова Р. Я., Стародубова І. В., Скуратова О. В., Лужецька Н. Т., начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій, начальники відділів обслуговува-ння громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: отримано та проаналізовано результати перевірки, визначено строки щодо виправлення даних, акт інвентаризації подано Пенсійному фонду України

Очікувані результати: підтвердження обгрунтованості інформації для здійснення пенсійних виплат

Термін виконання: вересень

Мета 3

Забезпечення контролю за управлінням коштами Пенсійного фонду України

1 Забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні Виконується.

Протягом I півріччя 2019 року проведено  82 перевірки щодо цільового використання коштів Пенсійного фонду України, а саме:

27 перевірок філій (відділень) банківських установ, уповноважених обслуговувати поточні рахунки пенсіонерів, за результатами яких виявлено 10 випадків несвоєчасного повернення банківською установою зарахованих коштів  за письмовими вимогами органів Фонду;

37 перевірок дотримання норм законодавства при перерахуванні коштів установам (закладам), де особи перебувають на повному державному утриманні, за результатами перевірки Ходорівського психоневрологічного інтернату виявлено один випадок несвоєчасного повідомлення про вибуття підопічного на лікування;

    Згідно  затверджених графіків на I та II  квартали 2019 року    проведено 18 планових перевірок цільового використання коштів ПФУ по 6-ти Центрах поштового зв’язку та по 342  відділеннях поштового зв’язку, в тому числі по 7 пересувних ВПЗ. За результатами проведених перевірок виявлено 972 порушення по 2-х Центрах поштового зв’язку та по 316  відділеннях поштового зв’язку, зокрема:

 –  по 4-х виплатних об’єктах поштового зв’язку встановлено  11 випадків виплати коштів неналежним особам без довіреності після смерті пенсіонерів), чим порушено п. 7.4 укладеного Договору про закупівлю послуги з виплати та доставки пенсій, допомоги на поховання за державні кошти (кошти Пенсійному фонду України відшкодовано в повному обсязі), відповідно до пункту 7.4 Договору нараховано пеню на суму 0,8 тис. грн., винну посадову особу притягнено до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу на суму 0,5 тис. грн., які сплачено в повному обсязі;

– 9 випадків несвоєчасного повернення Львівською Дирекцією АТ “Укрпошта” невиплачених поштових переказів на суму 39116,54 грн.,  чим порушено п. 116  Правил надання послуг поштового зв’язку. Відповідно до п. 7.6 Договору  нараховано пеню в сумі 0,1 тис.грн., яка  сплачена в повному обсязі;

– 587 порушень в оформленні виплатних документів (по 25 виплатних об’єктах поштового зв’язку) та 365 порушень в частині своєчасності виплати пенсії в межах виплатного періоду.

Головним управлінням до ЛД ПАТ “Укрпошта”  скеровано оглядовий лист з метою недопущення порушень в майбутньому.      

 

  Відповідальні:  Білецька М. П.,  Кот Р. С.,  Мірошніченко І. Ю.,  Бернацька  Б. М.

Індикатор виконання: Перевірено всі організації, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та установи, у яких особи перебувають на повному державному утриманні

Очікувані результати: запобігання порушень щодо використання пенсійних коштів та вжиття заходів, передбачених законодавством, у разі їх виявлення

Термін виконання: за окремими графіками

2 Організація складання річного плану перевірок суб’єктів господарювання на наступний плановий період Виконується – термін виконання не настав.

З метою підготовки проекту плану здійснення комплексних заходів державного нагляду (контролю) проводиться аналіз підприємств, установ, організацій  відповідно до критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності.

Термін внесення відомостей про таких суб’єктів господарювання до інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) не  настав.

  Відповідальні:  Білецька М. П., Кот Р. С., Мірошніченко І. Ю., Бернацька  Б. М.

Індикатор виконання: забезпечено внесення інформації про суб’єктів господарювання  до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду

Очікувані результати: суб’єкти господарювання включено до річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю)  Пенсійного фонду України

Термін виконання: до 15 жовтня

3 Проведення перевірок суб’єктів системи загальнообов’язко-вого державного пенсійного страхування відповідно до річного плану перевірок суб’єктів господарювання Не виконано.

На виконання річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Пенсійного фонду України на 2019 рік впродовж І півріччя 2019 року проведено 19 планових перевірок суб’єктів господарської діяльності (із 20  запланованих), за результатами планових перевірок винесено 19 приписів про усунення порушень, донараховано страхових внесків на суму 0,2 тис. грн. та застосовано 2 фінансові санкції на суму 1,5 тис. грн., які сплачено в повному обсязі.

     Разом з тим, не проведено планову перевірку ТзОВ “Авант-Гарде” (код ЄДРПОУ 36829118) у зв’язку з відсутністю підприємства за юридичною адресою; керівник підприємства помер, наймані працівники звільнені 31.01.2019, останній Звіт до органів ДФС подано за січень 2019 року. З метою з’ясування місця знаходження первинних документів підприємства скеровано листи до Головного управління ДФС у Львівській області, до Управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської  ради, архівних установ.

     Результати проведених  планових перевірок внесено до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої  системи державного нагляду (контролю).

 

  Відповідальні:  Білецька М. П., Кот Р. С., Мірошніченко І. Ю.,   Бернацька  Б. М.

Індикатор виконання: забезпечено внесення відомостей про результати перевірок до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої  системи державного нагляду (контролю)

Очікувані результати: забезпечено контроль за додержанням суб’єктами господарювання вимог законодавства

Термін виконання: відповідно до строків річного плану перевірок суб’єктів господарювання

4 Формування  стратегічного плану діяльності з внутрішнього аудиту на період до 2021 року Виконано.

Затверджено стратегічний план діяльності з внутрішнього аудиту на 2019 – 2021 роки та надано Пенсійному фонду України для формування Зведеного стратегічного плану діяльності з внутрішнього аудиту на 2019-2021 роки листом від 29.01.2019 № 2732/09-41.

 

  Відповідальні:  Кот Р. С.

Індикатор виконання: затверджено стратегічний план діяльності з внутрішнього аудиту на період до 2021 року та надано Пенсійному фонду України для формування Зведеного стратегічного плану

Очікувані результати: дотримано вимоги нормативних актів щодо порядку планування діяльності з внутрішнього аудиту

Термін виконання: до 30 січня

5 Забезпечення формування операційних планів діяльності з внутрішнього аудиту у 2019 та 2020 роках Виконано.

Затверджено операційний план діяльності з внутрішнього аудиту на 2019 рік та надано Пенсійному фонду України для формування Зведеного операційного плану діяльності з внутрішнього аудиту на 2019 рік листом від 29.01.2019  № 2732/09-41.

 

  Відповідальні:  Кот Р. С.

Індикатор виконання: затверджено операційні плани діяльності з внутрішнього аудиту у 2019 та 2020 роках та надано Пенсійному фонду України для формування зведених операційних планів

Очікувані результати: дотримано вимоги нормативних актів щодо порядку планування діяльності з внутрішнього аудиту

Термін виконання: до 30 січня  та  до 15 грудня

Мета 4

Вдосконалення системи управління фінансовими ресурсами Пенсійного фонду України та зміцнення її фінансової стабільності

1 Забезпечення проведення внутрішніх аудитів відповідно до Зведеного операційного плану проведення внутрішніх аудитів в органах Пенсійного фонду України Виконується.

В терміни визначені Зведеним операційним планом проведення внутрішніх аудитів в органах Пенсійного фонду України забезпечено проведення  4 внутрішніх аудитів (100 % виконання плану). 

  Відповідальні:  Кот Р. С.

Індикатор виконання: проведення запланованих внутрішніх аудитів

Очікувані результати: забезпечено діяльність підрозділів внутрішнього аудиту, спрямовану на удосконалення системи управління державними коштами, запобігання фактам їх незаконного, неефективного та нецільового використання, виникненню помилок та інших недоліків у діяльності органів Пенсійного фонду України, підвищенню ефективності функціонування системи внутрішнього контролю

Термін виконання: у терміни, визначені Зведеним операційним планом проведення внутрішніх аудитів в органах Пенсійного фонду України

2 Забезпечення моніторингу впровадження аудиторських рекомендацій за результатами прове­дення внутрішніх аудитів в Головному управлінні Виконується.

Забезпечено проведення моніторингу впровадження аудиторських рекомендацій та виконання наказів за результатами проведених внутрішніх аудитів.

У І півріччі поточного року проведено моніторинги по 4-ох аудиторських дослідженнях, накази про результати аудиторських досліджень зняті з контролю.

 

  Відповідальні:  Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я., Кот Р. С.

Індикатор виконання: опрацьовано інформацію об’єктів аудиту про результати реалізації аудиторських рекомендацій

Очікувані результати: повнота та своєчасність врахування об’єктом аудиту наданих рекомендацій та виконання заходів щодо усунення порушень та недоліків, виявлених аудиторськими дослідженнями

Термін виконання: згідно з термінами, встановлених розпорядчими документами про результати аудиторських досліджень

3 Забезпечення моніторингу повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів коштів та виправлення допущених порушень Виконується.

Протягом І півріччя 2019 року за результатами аудиторських досліджень, проведених у 2012-2018 роках надійшли кошти в сумі 2,8 тис. гривень. Департаменту внутрішнього аудиту направлено інформацію про стан надходження коштів за результатами аудиторських досліджень та інших контрольних заходів, проведених у 2012-2018 роках (листи від 29.03.2019  № 8518/09-23 та від 26.06.2019  № 16129/09-20).

Протягом звітного періоду за результатами ревізій та перевірок, проведених до 1 січня 2012 року кошти не надходили. Департаменту внутрішнього аудиту направлено інформацію про стан надходження коштів за результатами ревізій та перевірок, проведених до 1 січня 2012 року (листи від 29.03.2019 № 8515/09-23 та від 26.06.2019 № 16129/09-20).

Станом на 1 липня 2019 року за результатами внутрішнього аудиту, проведеного Пенсійним фондом України у листопаді 2018 року, по 955 виявлених переплатах пенсій вжито заходів щодо відшкодування коштів: добровільне погашення – 197 переплат; розгляд в суді – 136; передано в ДВС – 2; передано в правоохоронні органи – 67; прийнято рішення – 750.

Проведено інвентаризацію пенсійних справ внутрішньо переміщених осіб щодо наявності усіх необхідних документів для призначення (поновлення) виплати пенсій зазначеній категорії осіб.

  Відповідальні:  Білецька М. П., Левицька Г. І., Кот Р. С.,  Стародубова І. В., Скуратова О. В., Страхоцька О. Я.

Індикатор виконання: узагальнено інформацію щодо відшкодування коштів та виправлення допущених порушень, направлено відповідну звітність департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю

Очікувані результати: надходження до бюджету Пенсійного фонду України коштів в результаті відшкодування неправомірних витрат, виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів, та усунення допущених порушень

Термін виконання: щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом

ПРІОРИТЕТ IV

Реалізація державної антикорупційної політики

 

Мета 1

Здійснення заходів, спрямованих на мінімізацію корупційних ризиків, запобігання виникненню корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень

1 Розроблення заходів щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України на 2019 рік, та забезпечення контролю за їх виконанням Виконано.

Наказом головного управління від 29.12.2018 № 212 затверджені Заходи щодо усунення корупційних ризиків у діяльності головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області на 2019 рік (далі – Заходи).

Інформація про виконання Заходів структурними підрозділами Головного управління узагальнюється щокварталу та формується відповідний звіт.

  Відповідальні:  Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я., Сектор з питань запобігання та виявлення корупції,  керівники структурних підрозділів Головного управління

Індикатор виконання: затверджені заходи щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України на      2019 рік, щоквартальне інформування Пенсійного фонду України про їх виконання

Очікувані результати: вдосконалення системи запобігання і протидії корупції в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області, подальше впровадження механізмів прозорості, доброчесності, зниження корупційних ризиків та підвищення рівня довіри громадян до діяльності органів Пенсійного фонду України

Термін виконання: до 01 червня, контроль щокварталу

2 Проведення перевірок факту своєчасності подання щорічних декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави за минулий рік та декларацій суб’єктів декларування, які припинили діяльність Виконано.

Відповідно до вимог ст. 49 Закону України “Про запобігання корупції” та Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) від 06.09.2016 № 19 (зі змінами) (далі – Порядок) перевірено факт подання 1609 суб’єктами декларування декларацій, а саме: 1316 декларацій суб’єктів декларування, які працюють в головному управлінні (в. т. ч. 75 декларацій осіб, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною), 206 декларацій звільнених  працівників головного управління у 2018 році, 34 – звільнених у 2019 році та 53 декларації осіб, які претендують на зайняття посад державної служби в головному управлінні.

Протягом звітного періоду, відповідно до вимог ч. 2  ст. 49 Закону України “Про запобігання корупції” та Порядку направлено до НАЗК 4 повідомлення  про факт неподання / несвоєчасного подання декларацій. При цьому, дві особи, щодо яких направлені повідомлення, помилково вказали не той тип, зокрема замість “Після звільнення”, зазначили “Щорічна”.

 

  Відповідальні:  Сектор з питань запобігання та виявлення корупції, Управління по роботі з персоналом

Індикатор виконання: перевірка 100%  фактів своєчасності подання щорічних декларацій

Очікувані результати: дотримання вимог антикорупційного законодавства щодо заходів фінансового контролю

Термін виконання: до 12 квітня, протягом року

3 Забезпечення моніторингу прове­дення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття відповідального або особливо відповідального становища в Головному  управлінні Виконується.

Протягом І півріччя 2019 року відповідно до вимог ст. ст. 56-58 Закону України “Про запобігання корупції”, проведено 1 спеціальну перевірку стосовно особи, яка претендувала на зайняття посади, яка передбачає зайняття відповідального становища. Інформації, що перешкоджає зайняттю відповідної посади не виявлено. Відповідна інформація надіслана в Пенсійний фонд України листами від 05.04.2019 № 9105/13-12 та від 04.07.2019   № 16500/13-12.

  Відповідальні:  Сектор з питань запобігання та виявлення корупції, Управління по роботі з персоналом

Індикатор виконання: узагальнені результати проведених спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави

Очікувані результати: отримання інформації про додержання вимог статей       56-58 Закону України “Про запобігання корупції” в головному  управлінні з метою вжиття заходів для мінімізації ризиків виникнення порушень законодавства

Термін виконання: щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом

4 Забезпечення постійного моніторингу дотримання державними службовцями обмежень, передбачених “Про запобігання корупції” та “Про державну службу”, вжиття заходів щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів Виконано.

Постійно проводиться моніторинг додержання посадовими особами антикорупційного законодавства щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження праці близьких осіб, які перебувають в прямому підпорядкуванні. Важливим питанням є запобігання виникненню та врегулюванню конфлікту інтересів, в тому числі при прийнятті рішень щодо пенсійного забезпечення працівників головного управління. Протягом звітного періоду призначено (перераховано) пенсію 21 працівнику головного управління. Неврегульованих конфліктів інтересів немає. Відповідна інформація надіслана в Пенсійний фонд України листами від 05.04.2019 № 9107/13-12 та 04.07.2019 № 16499/13-12.

  Відповідальні:  Сафін О. Р.,  сектор з питань запобігання та виявлення корупції, управління по роботі з персоналом

Індикатор виконання: узагальнені результати моніторингу

Очікувані результати: отримання інформації про додержання вимог законодавства в головному  управлінні з метою вжиття заходів для мінімізації ризиків виникнення правопорушень та врегулювання конфлікту інтересів

Термін виконання: щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним кварталом

background Layer 1