Комунікація з пенсіонерами на віддалених робочих місцях
Головний спеціаліст Сокальського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області Надія Шаварська провела виїзний прийом громадян у Великомостівській ОТГ, на який звернулися 22 особи із прилеглих сіл та містечка Великі Мости.
В ході прийому громадяни отримали консультації з питань пенсійного забезпечення, зокрема щодо набутого стажу, права на перехід з одного виду пенсії на інший, обчислення заробітної плати для призначення та перерахунку пенсій, переліку документів, необхідних для призначення пенсій тощо.
Також спеціаліст Фонду здійснила попередню правову оцінку документів, необхідних для призначення пенсії особі, яка досягла пенсійного віку та яка набуває права на призначення пенсії на пільгових умовах.
Особливу увагу звернула на вимоги до страхового стажу, необхідного для призначення пенсії. Зазначила, що зарахування стажу відбувається винятково за умови офіційного працевлаштування й сплати внесків з легально задекларованої зарплати у розмірі, не меншому за мінімальний. Закликала громадян працездатного віку завчасно дбати про своє пенсійне забезпечення.
Надавши детальні відповіді на індивідуальні запитання відвідувачів, Надія Шаварська розповіла про широкі можливості оперативного отримання актуальної інформації з пенсійних питань на вебпорталі Пенсійного фонду. Пояснила, що застраховані особи мають змогу на цьому електронному сервісі переглядати дані щодо нарахованої заробітної плати, суми сплачених внесків та тривалості набутого страхового стажу, а ті, хто вийшов на пенсію, – переглядати матеріали своїх пенсійних справ, зокрема, інформацію про всі здійснені нарахування і перерахунки тощо. Ознайомила громадян із новозапровадженою послугою звернення за пенсією «в один дотик», яка дозволяє заощадити час завдяки електронному формату подання заяви про призначення пенсії та сканованих копій документів без потреби особистого звернення до органу Фонду. Зазначила, що таким способом оформлення пенсії можуть скористатися ті громадяни, які авторизуються на порталі за допомогою електронного цифрового підпису, та повідомила, що звичний порядок звернення за пенсією через особисте відвідання сервісного центру продовжує діяти.