У Головному управлінні Фонду області продемонстрували, як на практиці функціонує трудова книжка в електронній формі
Як перевірити свій страховий стаж, отримати інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески та що робити, якщо втрачено паперову трудову книжку – дізнавалася в Головному управлінні Пенсійного фонду області журналістка газети “Експрес” Світлана Олійник. Коментар надавала начальник Управління інформаційних систем та електронних реєстрів Наталія Лужецька.
– Пенсійний фонд України створив новий сервіс – “Електронна трудова книжка”. Тепер на вебпорталі електронних послуг Фонду з’явилася можливість переглядати відомості про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Також в “Електронній трудовій книжці” міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року. Для того, щоб скористатись послугою, слід зареєструватись на вебпорталі Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису, – інформувала фахівчиня Головного управління Фонду області.
Відтак журналістка скористалась новою послугою, зареєструвавшись на вебпорталі за допомогою ЕЦП.