Пропустити навігацію

Стан виконання плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за 2019 рік

 

Пріоритет, мета, завдання, відповідальні, індикатор виконання, очікувані результати, термін виконання Стан виконання

ПРІОРИТЕТ I

Забезпечення європейських стандартів

функціонування та надання послуг органами Пенсійного фонду України у Львівській області

Мета 1

Підвищення продуктивності та якості обслуговування громадян

  Завдання: Виконано.

З метою забезпечення якісного та ефективного обслуговування громадян спеціалістами органів Пенсійного фонду України, організації процесу обслуговування одержувачів послуг та визначення послідовності дій під час обслуговування спеціалістами сервісних центрів, в тому числі на віддалених робочих місцях, 01.02.2019 в Головному управлінні проведено виробничу нараду з питань запровадження Стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України. Опрацьовано Методичні рекомендації щодо організації обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України, презентаційні матеріали “Стандарти обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України”. Розроблені заходи щодо запровадження Стандартів обслуговування громадян.

У 2019 році відремонтовано, оновлено 16 сервісних центрів (Золочівський, Стрийський, Миколаївський, Буський, Самбірський, Пустомитівський, Дрогобицький, Турківський, Кам’янка-Бузький, Бродівський, Яворівський, Мостиський, Жидачівський, Сколівський, Новояворівський, Сокальський) та громадську приймальню Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області.

1 Забезпечення уніфікації стандартів прийому та обслуговування громадян в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Львівській (далі – Головне управління)
  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Іванкова Р. Я., 

Залога І. М., Бубес В. І., начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: опрацьовано відповідні інформаційні матеріали та впроваджено при здійсненні обслуговування громадян; реалізовано заходи щодо поліпшення умов обслуговування громадян, у тому числі ремонтні роботи

Очікувані результати: підвищення якості обслуговування громадян

Термін виконання: згідно окремого плану

2 Впровадження електронної системи керування прийомом громадян з урахуванням контролю часу та якості обслуговування Виконано.

Забезпечено використання електронної системи керування прийомом громадян з урахуванням контролю часу та якості обслуговування в Личаківському відділі обслуговування громадян (сервісному центрі).

Відповідальні: Іванкова Р. Я., Білецька М. П., Лужецька Н. Т., Залога І. М.,

Бубес В. І.,начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: забезпечено використання програмного забезпечення для дистанційного запису на прийом, самостійного вибору дати та часу прийому, друку квитанції із зазначенням дати, часу прийому, висвітлення на електронних табло системи керування чергою відповідної інформації

Очікувані результати: попереджено утворення черг в Головному управлінні, чітко визначено час та тривалість відвідування

Термін виконання: після надходження програмного забезпечення

3 Забезпечення можливості для звернення про призначення (перерахунок) пенсії за принципом “одне відвідування”

Виконано.

Забезпечено можливість дистанційного подання документів для призначення (перерахунку) пенсій через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (з необхідністю один раз відвідати Головне управління).

Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо можливості дистанційного подання документів для призначення (перерахунку) пенсій через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (з необхідністю один раз відвідати Головне управління).

 85 осіб дистанційно подали документи для призначення (перерахунку) пенсій через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, з них  42 – звернулось за призначенням пенсії.

 

Відповідальні: Іванкова Р. Я., Білецька М. П., Лужецька Н. Т., Залога І. М.,

Бубес В. І.,начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: забезпечено використання програмного забезпечення для подання заяви про призначення (перерахунок) пенсії через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, прикріплення необхідних електронних копій документів

Очікувані результати: можливість дистанційного подання документів для призначення (перерахунку) пенсій з необхідністю один раз відвідати Головне управління

Термін виконання: після прийняття відповідного нормативного акту

4 Створення електронних пенсійних справ шляхом переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд Виконано.

З метою переведення паперових пенсійних справ у електронні створено 2 відділи ретроконверсії. Станом на 01.01.2020 пройшли атрибутування у відділах ретроконверсії
9378 пенсійних справ.

Забезпечено прийом документів для призначення пенсій  в електронному  (сканованому) вигляді незалежно від місця реєстрації громадян.

З 27.08.2019 сформовано 7077 електронних пенсійних справ, в т. ч. 38 – прийнятих через вебпортал.

 

Відповідальні: Левицька Г. І., Стародубова І.В., Лужецька Н. Т., начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій Індикатор виконання: впроваджено програмне забезпечення щодо створення електронних пенсійних справ шляхом переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд, визначено потребу в апаратному забезпеченні, розпочато переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд

Очікувані результати: забезпечено створення технології обслуговування з доступом до пенсійної справи незалежно від місця звернення з можливістю автоматизованого контролю обгрунтованості здійснення пенсійних виплат

Термін виконання: протягом строків, визначених Пенсійним фондом України, та після отримання програмного забезпечення

5 Продовження створення віддалених робочих місць з обслуговування громадян на базі об’єднаних територіальних громад, місцевих органів влади, надання всіх послуг на віддалених робочих місцях Виконано.

Укладено 88 Угод про співпрацю у сфері надання соціальних послуг, згідно яких функціонує 115 віддалених робочих місць з обслуговування громадян (в т.ч. з початку 2019 року відкрито віддалені робочі місця у 13 відділеннях АТ КБ “Приватбанк” та Бібрська ОТГ, в ЦНАП смт. Рудне), на яких надаються консультації з питань пенсійного забезпечення. Впроваджено технологію надання всіх послуг на віддалених робочих місцях за допомогою віддаленого доступу до підсистем Пенсійного фонду України.

 

Відповідальні: Іванкова Р. Я., Залога І. М., Лужецька Н. Т., начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: збільшення кількості територіальних громад, місцевих органів влади, в яких створені віддалені робочі місця, створено та впроваджено технологію надання всіх послуг на віддалених робочих місцях

Очікувані результати: розширення переліку пунктів обслуговування громадян, підвищення якості обслуговування громадян

Термін виконання: протягом року

6 Забезпечення архітектурної доступності до адміністративних приміщень Головного управління, де здійснюється прийом громадян, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Виконується.

З метою адаптації до потреб осіб з інвалідністю Головним управлінням розроблено заходи щодо забезпечення безперешкодного та інформаційного середовища для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення.

У 30 відділах обслуговування громадян (сервісних центрах) вхід до приміщення обладнано пандусами, що відповідають державним будівельним стандартам або вхід у приміщення є на одному рівні з тротуаром, 2 приміщення облаштовані пандусами, що не відповідають ДБН, 1 приміщення неможливо облаштувати пандусом та заїздом на 1 поверх через технічні особливості.

На вході до сервісних центрів  встановлені кнопки електричного дзвінка для виклику спеціалістів. Наявні візуальні (кольором) попередження на початку та в кінці сходів для осіб з вадами зору та тотально незрячих. На усіх сервісних центрах розміщено вивіски фасадні, таблички та знаки доступності зі  шрифтом Брайля.

 

Відповідальні: Сафін О. Р., Іванкова Р. Я., управління адміністративного забезпечення, начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: наявність в адміністративних приміщеннях Головного управління, де здійснюється прийом громадян, архітектурної доступності

Очікувані результати: забезпечення належних умов для прийому громадян з особливими потребами

Термін виконання: протягом року, контроль щокварталу

Мета 2

Зміцнення та модернізація інформаційних ресурсів і технічної бази, підвищення ефективності системи управління

1 Впровадження та тестування системи аналітики та звітності з використанням концепцій, технологій та програмних засобів аналізу первинних даних та візуалізації результатів для підтримки рішень

Виконано.

До системи аналітики та звітності завантажено статистичні звіти 5-ПФ та 6-ПФ, місячні звіти щодо потреби на виплату пенсій (форма 27 та форма 35).

 

Відповідальні: Білецька М. П., Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання: впроваджено та проведено тестування програмного забезпечення для реалізації моделі актуарних розрахунків, фінансової моделі показників бюджету, що побудована на первинних даних, створення системи звітності та аналізу

Очікувані результати: наявна оперативна інформація щодо фінансового стану Головного управління

Термін виконання: після надходження відповідного програмного забезпечення

2 Впровадження системи електронного документообігу

Виконано.

У грудні запроваджено систему електронного документообігу. Крім того, протягом поточного року забезпечено супровід автоматизованої системи електронного документообігу АСЕДО (документообіг в органах ПФУ) та системи електронного документообігу Megapolis. DocNet (документообіг в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях та міськвиконкомах міст обласного значення).

  Відповідальні: Сафін О. Р., Лужецька Н. Т., управління адміністративно-господарського забезпечення

Індикатор виконання: забезпечено використання програмного забезпечення щодо формування, використання та контролю документів в електронній формі, накладання електронного цифрового підпису на документи

Очікувані результати: здійснюється використання системи електронного документообігу в Головному управлінні

Термін виконання: після надходження відповідного програмного забезпечення

3 Забезпечення електронного обміну документами з виплати пенсій Виконано частково.

Документи на виплату пенсій передаються до АТ Ощадбанк виключно в електронному вигляді з використанням ЕЦП.

  Відповідальні: Сафін О. Р.,  Левицька Г. І., Стародубова І. В,            Лужецька Н. Т., Скуратова О. В., Гайда О. Я.

Індикатор виконання: забезпечено використання програмного забезпечення щодо електронного обміну документами з організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, формування в електронному вигляді документів для переказу пенсій за кордон пенсіонерам, яким пенсії призначені на виконання міжнародних угод, виплати аліментів та інших утримань, що проводяться з пенсій, залучення уповноважених банків до обміну документами для виплати пенсій в електронному вигляді

Очікувані результати: документи для виплати пенсій формуються виключно в електронному вигляді

Термін виконання: після надходження відповідного програмного забезпечення

4 Оновлення парку апаратних засобів автоматизованих робочих місць Виконано.

Персональні комп’ютери та апаратна техніка підтримуються в робочому стані.

Протягом поточного року оновлено парк комп’ютерної техніки та офісного обладнання, зокрема:

–  проведено закупівлю товару за предметом: «фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку;

– закуплено обладнання для переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд за предметом:  машини  для обробки даних (9 книжкових сканерів, 45 персональних комп’ютерів, 2 сервери, програмне забезпечення та його налаштування);

– для обслуговування громадян закуплено 27 терміналів разом із засобами візуалізації (27 телевізорів);

– для забезпечення роботи на відділених робочих місцях закуплено 32 ноутбуки та 32 планшетні сканери, а також
40 захищених носіїв та програмне забезпечення;

– для впровадження електронного документообігу та оновлення парку комп’ютерної техніки закуплено 2 потокові сканери,
34 QR-Code сканери та 108 персональних комп’ютерів.

Загалом парк апаратних засобів автоматизованих робочих місць оновлено більш як на 12 %.

 

Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання: оновлено парк апаратних засобів автоматизованих робочих місць не менше ніж на 10%

Очікувані результати: оновлено парк апаратних засобів

Термін виконання: грудень

Мета 3

Розвиток інфраструктури системи кіберзахисту

1 Забезпечення  розгортання модернізованої комплексної системи захисту інформації Інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України Виконано частково.

В Головному управлінні проведено роботи щодо розгортання комплексної системи захисту інформації, яка спрямована на забезпечення конфіденційності та цілісності інформації, зокрема, внесено зміни до документації КСЗІ ІТС ПФУ щодо змін у переліках категорійованих приміщень та електронно-обчислювальної техніки (ЕОТ), змін у формулярах вузлів, підготовки додаткових формулярів на нові одиниці ЕОТ.

 

Відповідальні: Білецька М. П., Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання: комплексна система захисту інформації функціонує в Головному управлінні

Очікувані результати: розгорнуто модернізовану комплексну систему захисту інформації в Головному управлінні

Термін виконання: протягом року

Мета 4

Вдосконалення організаційної структури, системи комплектування та підвищення кваліфікаційної підготовки персоналу

1 Організація проведення професійного навчання державних службовців  Головного управління Виконано.

Протягом 2019 року за різними програмами підвищення кваліфікації пройшли навчання та отримали сертифікати
952 державні службовці, 926 державних службовців взяли участь у короткотермінових тематичних семінарах різної тематики, тестуваннях, психологічних тренінгах.

Загалом навчанням охоплено 100 % державних службовців.

  Відповідальні: Управління по роботі з персоналом, керівники структурних підрозділів головного управління

Індикатор виконання: забезпечено підвищення рівня професійної компетентності не менше 30% державних службовців Головного управління відповідно до визначених потреб

Очікувані результати: підвищено рівень професійної компетентності державних службовців

Термін виконання: протягом року відповідно до затверджених графіків

2 Забезпечення проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Головного управління Виконано.

Проведено визначення результатів виконання завдань  державними службовцями Головного управління у 2019 році та затверджено висновок щодо оцінювання результатів службової діяльності (наказ від 19.11.2019 № 370-ос). Забезпечено ознайомлення державних службовців категорій “Б” та “В” з результатами виконання завдань за 2019 рік.

  Відповідальні: Управління по роботі з персоналом, керівники структурних підрозділів головного управління

Індикатор виконання: ознайомлено 100 % державних службовців Головного управління, які підлягали оцінюванню, з висновками щодо результатів оцінювання службової діяльності

Очікувані результати: результати оцінювання службової діяльності затверджені наказом Головного управління; результати оцінювання службової діяльності керівників територіальних управлінь та їх заступників затверджені наказом Пенсійного фонду України

Термін виконання: IV квартал

Мета 5

Забезпечення прозорості та відкритості діяльності, підвищення рівня довіри населення до органів Пенсійного фонду України

1 Забезпечення оперативного висвітлення питань діяльності Пенсійного фонду України в засобах масової інформації, на інформаційній сторінці веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, єдиному державному веб-порталі відкритих даних, інформаційних стендах тощо.

Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я.,

Лужецька Н. Т., відділ організаційно-інформаційної роботи,  керівники структурних підрозділів головного управління

Індикатор виконання: відсутні порушення вимог нормативно-правових та розпорядчих актів щодо строків оприлюднення інформації

Очікувані результати: поінформованість громадян про діяльність Пенсійного фонду України

Термін виконання: протягом року

Виконано.

Забезпечено оперативне висвітлення інформації з питань діяльності Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області в засобах масової інформації,  на власній  інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Фонду, у соціальній мережі Facebook та на єдиному державному
вебпорталі відкритих даних, інформаційних стендах тощо.

За звітний період в інтернет просторі оприлюднено
5414 інформаційних повідомлень, в тому числі 420 – на власній  інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Фонду України. В регіональних та місцевих друкованих виданнях опубліковано 263 інформаційно-роз’яснювальних матеріали. Відбулося 749 виступів на радіо та телебаченні. Для представників засобів масової інформації проведено
57 пресконференцій та 95 брифінгів. Забезпечено наявність інформаційних матеріалів на стендах в Головному управлінні та у відділах обслуговування громадян (сервісних центрах).

2 Забезпечення  участі регіональних ЗМІ в прес-турах Пенсійного фонду України щодо запровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг  Пенсійного фонду України Виконано.

Анонсовано проведення прес-туру через ЗМІ – надіслані пресанонси про проведення прес-туру ЗМІ та пресслужбі  Львівської облдержадміністрації, а також розміщено на інформаційній сторінці на вебсайті ПФУ, у соціальній мережі Facebook.

Забезпечено  участь регіональних ЗМІ в пресконференції на тему: “Запровадження нових сервісів вебпорталу електронних послуг  Пенсійного фонду України”,  яка відбулася 09.04.2019  в рамках прес-туру Фонду. У заході від ЗМІ взяли участь: 3 кореспонденти від інтернет-видань “Щоденний Львів”, “Zik”, “Zaxid.net”; 1 фотокореспондент інтернет-видання “Щоденний Львів”; 1 журналіст від ЛОО Національної спілки журналістів; 4 телевізійні групи: 5 канал, “Перший Західний”, “Правда Тут”, “Zik”.

  Відповідальні: Іванкова Р. Я., Білецька М. П., Лужецька Н. М., відділ організаційно-інформаційної роботи, керівники структурних підрозділів головного управління 

Індикатор виконання: участь регіональних  ЗМІ в прес-турах

Очікувані результати: поінформованість громадян про отримання послуг через електронні сервіси Пенсійного фонду України

Термін виконання: травень

3 Забезпечення дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запитів) Виконується.

За 2019 рік опрацьовано 866 інформаційних запитів, з них
112 – структурними підрозділами, які територіально віддалені.

Найбільшу кількість запитів отримано під час особистого прийому – 607, через поштові відділення зв’язку надійшло
178 запитів, на електронну адресу Головного управління –
 81. За категорією запитувачів найбільше запитів отримано від фізичних осіб – 840.

Усі запити опрацьовано у встановлений законодавством строк.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я.,

керівники  структурних підрозділів, начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: відсутність порушень строків та порядку розгляду запитів на інформацію, інших порушень законодавства про інформацію

Очікувані результати: забезпечення громадянам права на доступ до публічної інформації

Термін виконання: протягом року

ПРІОРИТЕТ ІІ

 

Своєчасне призначення, перерахунок та здійснення пенсійних виплат,

забезпечення додержання пенсійного законодавства

Мета 1

Забезпечення своєчасного призначення пенсій, проведення перерахунків та виплати пенсій

1 Забезпечення проведення призначення (перерахунків) пенсій у зв’язку із змінами у законодавстві та за заявами у строки, визначені законодавством Виконано.

Протягом 2019 року призначено 28094 пенсій, з них 26198
(93,2 %) – згідно із Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі – Закон 1058), 1738
(6,2 %) – згідно із Законом України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” та 158 (0,6 %) – відповідно до міжнародних угод.

Відповідно до частини 4 статті 42 Закону № 1058 проведено  перерахунки пенсій 32620 особам.

Перераховано 4132 пенсій особам з числа військовослужбовців.

Встановлено 417 надбавок до пенсії за нормами Закону України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”.

Забезпечено проведення масових перерахунків пенсій у зв’язку із змінами у законодавстві:

З 01.01.2019 проведено доплату до мінімального розміру пенсії, встановленого в розмірі 40 % мінімальної заробітної плати, 131975 особам, які досягли віку 65 років.

З 01.03.2019 – відповідо до постанови Уряду від 20.02.2019
№ 124 проведено перерахунок 610,2 тис. особам. Підвищення отримали 528,4 тис. пенсіонерів. Після проведених перерахунків 144,9 тис. особам протягом березня-квітня
2019 року виплачена одноразова доплата.

З 01.04.2019 – відповідно до абзацу 5 частини 4 статті 42 Закону № 1058 проведено перерахунок пенсій 28039 особам.

З 01.07.2019 та з 01.12.2019 – у зв’язку із зміною прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, відповідно до Закону України “Про Державний бюджет України на 2019 рік”

проведено перерахунок пенсій 565694 особам.

Перераховано 4357 особових рахунків осіб з інвалідністю внаслідок війни з 01.07.2019 відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 № 543 (далі – Постанова № 543).

Згідно з пунктом 3 Постанови № 543 з 01.07.2019 проведено доплату до 2000,00 грн. 175439 пенсіонерам.

Відповідно до пункту 2 Постанови № 543 опрацьовано 251 пенсійну справу та проведено перерахунок пенсій, виходячи з п’ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, особам з числа військовослужбовців та військовозобов’язаних, призваних на військові збори, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї під час проходження військової служби (військових зборів) і внаслідок цього стали особами з інвалідністю.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Левицька Г. І., Білецька М. П.,      Стародубова І. В., Скуратова  О. В., Лужецька Н. Т., начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій, начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: відсутні порушення строків призначення (перерахунків) пенсій

Очікувані результати: своєчасність проведення призначення (перерахунків) пенсій

Термін виконання: постійно

2 Забезпечення контролю за своєчасністю і повнотою взяття на облік та виплатами пенсій внутрішньо переміщеним особам Виконано.

Станом на 01.01.2020 виплата пенсій проводиться
1719 громадянам, переміщеним з територій проведення антитерористичної операції та 140 громадянам, що виїхали з Автономної Республіки Крим та м. Севастополь.

Виготовлення відомостей проводиться за датами виплати після опрацювання даних органів соціального захисту населення, отриманих за результатами опрацювання наданих їм списків. Крім того, окремими додатковими відомостями проводиться нарахування пенсій особам, які перебували на обліку в органах Пенсійного фонду в окремих районах Донецької та Луганської областей, та яким виплату нараховано за рішенням суду.

Забезпечено своєчасне нарахування пенсій та друк виплатних відомостей по внутрішньо переміщених особах.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я., Стародубова І. В., Скуратова О. В., Лужецька Н. Т., начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій, начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: впроваджено технологію щомісячного контролю обгрунтованості здійснення виплат, додержання строків поновлення виплати пенсій

Очікувані результати: забезпечено контроль за своєчасністю і повнотою взяття на облік та виплатами пенсій внутрішньо переміщеним особам

Термін виконання: щомісячно

3 Забезпечення своєчасного фінансування пенсійних виплат Виконано

Протягом 2019 року забезпечено фінансування пенсійних виплат згідно з календарним графіком. Розподіл коштів для виплати пенсій підприємствами поштового зв’язку здійснюється пропорційно (рівномірно) між центрами поштового зв’язку відповідно до графіків фінансування та отриманих коштів з ПФУ. Щоденно здійснюється моніторинг залишків невикористаних коштів на рахунках центрів поштового зв’язку.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Стародубова І. В.,                       Гайда О. Я.

Індикатор виконання: відсутні порушення строків виплати пенсій Очікувані результати: своєчасна виплата пенсії

Термін виконання: щомісячно з  1 по 25 число

4 Забезпечення своєчасної виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які постійно проживають в області Виконано

Протягом 2019 року підготовлено відомості на виплату пенсій особам, які проживають у Республіці Польща на суму 14,8 млн гривень.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Скуратова О. В., Стародубова І. В., Гайда О. Я.,  Макух Н. Б., Добровецька Л. С.

Індикатор виконання: відсутні порушення строків виплати пенсій Очікувані результати: своєчасна виплата пенсій пенсіонерам іноземних держав, які проживають в області

Термін виконання: щокварталу

Мета 2

Забезпечення правильності застосування законодавства у сфері пенсійного забезпечення

1 Здійснення моніторингу судової практики з актуальних питань діяльності у справах за участю органів Пенсійного фонду України Виконано.

З метою підвищення якості представлення інтересів Головного управління в судах відділом організації правової роботи юридичного управління здійснюється моніторинг, детальне вивчення судової практики з актуальних питань діяльності у справах за участю органів Пенсійного фонду України, проводиться її аналіз, за результатами якого скеровуються оглядові листи. З початку року структурним підрозділам юридичного управління скеровано: лист щодо прийняття Верховним судом рішення у зразковій справі, коментар законодавства з питань діяльності Пенсійного фонду на основі судової практики, методичні рекомендації щодо використання права на касаційне оскарження рішень суду у справах незначної складності.

Відповідальні: Левицька Г. І., Страхоцька О. Я., Скуратова О. В., Стародубова І. В.

Індикатор виконання: підготовлено не менше двох оглядів судової практики на рік

Очікувані результати: підвищення якості представлення інтересів Головного управління в судах

Термін виконання: протягом року

 

2 Забезпечення використання автоматизованого обліку судових справ про пенсійне забезпечення та інформації про стан виконання ухвалених у справах судових рішень з можливістю формування на його основі реєстру судових рішень, виплата за якими не проведена, з підтриманням інформації в актуальному стані

Виконано.

Проводиться моніторинг судових справ щодо пенсійного забезпечення та інформації про стан виконання ухвалених  судових рішень, формується реєстр судових рішень, виплата за якими не проведена, інформація підтримується в актуальному стані.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Левицька Г. І., Стародубова І. В.,     Лужецька Н. Т., Скуратова О. В., Страхоцька О. Я., начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій 

 Індикатор виконання: забезпечено використання автоматизованого обліку інформації про розгляд судами справ щодо пенсійного забезпечення та стан виконання ухвалених судових рішень

Очікувані результати: впровадження ефективної інформаційної системи щодо стану розгляду судами справ про пенсійне забезпечення та виконання судових рішень, ухвалених за цими справами

Термін виконання: після надходження відповідного програмного забезпечення

3 Забезпечення представлення інтересів Головного управління в судах: підготовка та подання в установлені строки адміністратив­них позовів, відзивів на позовні заяви, апеляційних та касаційних скарг, оскарження в апеляційному та касаційному порядку рішень, постановлених з порушенням законодавства Виконано.

Протягом 2019 року представлено інтереси Головного управління у 2512 судових засіданнях, постійно здійснюється подання відзивів на позовні заяви, оскарження в апеляційному та касаційному порядку рішень, ухвалених з порушенням норм матеріального та процесуального законодавства. Апеляційні та касаційні скарги подаються з дотриманням порядку та строків, передбачених законодавством України.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Левицька Г. І., Страхоцька О. Я.,           Скуратова О. В., Гайда С. Я., Стародубова І. В., начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій           

 Індикатор виконання: забезпечено своєчасну підготовку та подання до судів процесуальних документів у справах, де Головне управління визначено позивачем, відповідачем, третьою особою

Очікувані результати: забезпечено представлення інтересів Головного управління в судах

Термін виконання: в міру потреби

4 Проведення перевірки стану організації правової роботи в Головному управлінні Виконано.

Проведено перевірку стану організації правової роботи у відділах представництва інтересів в судах та інших органах №3 та № 4 Юридичного управління.  Робота визнана такою, що ведеться на належному рівні.

 

Відповідальні: Левицька Г. І., Страхоцька О. Я.           

 Індикатор виконання: проведено перевірки у строки, передбачені планом, складено довідки за результатами перевірок

Очікувані результати: підвищено рівень правової роботи, усунуто недоліки та передумови можливих порушень

Термін виконання: за окремим планом

5 Здійснення перегляду актів Головного  управління з метою приведення їх у відповідність з Конституцією та законами України, іншими актами законодавства Виконано.

Розпорядчі акти  Головного управління переглянуто на відповідність з Конституцією та законами України, іншими актами законодавства.

  Відповідальні: Левицька Г. І., Страхоцька О. Я., керівники структурних підрозділів Головного управління

 Індикатор виконання: затвердження висновку за результатами перегляду  актів Головного управління

Очікувані результати: у розпорядчих актах Головного управління відсутні норми, що суперечать Конституції України та законам України, указам Президента України та постановам Верховної Ради України, актам Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам

Термін виконання: протягом року

ПРІОРИТЕТ ІІІ

 

Зміцнення фінансової стабільності

пенсійної системи, мобілізація надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України та їх раціональне використання

Мета 1

Виконання бюджету Пенсійного фонду України у 2019 році та формування проекту бюджету на 2020 рік

1 Підготовка бюджету, кошторису та плану асигнувань Головного управління на 2019 рік Виконано.

Сформовано проєкт бюджету Головного управління на 2019 рік відповідно до граничних обсягів показників бюджету та подано на затвердження до Пенсійного фонду України 11.02.2019               № 3867/05-10. Пенсійним фондом України бюджет Головного управління затверджено 14.02.2019 року. Затверджений  кошторис та план асигнувань на 2019 рік по програмі фінансування адміністративних витрат пов’язаних з виконанням функцій, покладених на органи Пенсійного фонду України.

  Відповідальні: Білецька М . П., Гайда О. Я.

 Індикатор виконання: здійснено розрахунки до бюджету, кошторису та плану асигнувань Головного управління на 2019 рік

Очікувані результати: затверджений бюджет Головного управління, кошторис та план асигнувань на 2019 рік

Термін виконання: у місячний термін після затвердження бюджету Пенсійного фонду України

2 Забезпечення виконання планових показників з надходження до бюджету Головного управління коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України Не виконано.

Надходження власних коштів за 2019 рік, контроль за сплатою яких здійснюють органи Пенсійного фонду, складають          144,6 млн грн. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 6,6 млн грн, або на 4,8 %. Планові показники виконано на 99,1 % або менше на
1,3 млн грн. Невиконання планових показників зумовлено невідшкодуванням пільгових пенсій підприємствами вугільної та гірничо-хімічної промисловості та несплатою сум відшкодувань пільгових пенсій за листопад-грудень 2019 року структурними підрозділами АТ “ДТЕК Західенерго” в сумі
1,4 млн гривень.

  Відповідальні: Білецька М . П., Гайда О. Я.

 Індикатор виконання: помісячний розпис основних груп доходів та видатків бюджету головного управління

Очікувані результати: надходження коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України, в повному обсязі запланових показників

Термін виконання: протягом  року

3 Опрацювання спільно з Головним управлінням Державної фіскальної служби України у Львівській області питання погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску та відновлення страхового стажу застрахованих осіб Виконано.

Надходження єдиного соціального  внеску за 2019 рік становить 13000,5 млн грн або 98,3 % планових показників, надходження частини єдиного внеску, розподіленої на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, складає 11231,2 млн грн, що на 1824,0 млн грн або на 19,4 % більше, ніж за відповідний період минулого року. Планові показники виконано на 98,2 %.

Заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску станом на 01.01.2020 складає 1011,6 млн грн, що на 250,4 млн грн більше ніж на 01.01.2019 або 132,9 %.

Проведено аналіз заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску фізичних осіб-підпиємців. За результатами аналізу направлено інформацію Головному управлінню Державної податкової служби у Львівській області щодо виявлених помилково нарахованих сум єдиного соціального внеску фізичним-особам підприємцям, які отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або є померлими особами, або зняті з обліку в єдиному державному реєстрі.

Щоквартально скеровано переліки суб’єктів господарювання, які мають заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску комісіям з питань погашення заборгованості, утворених при обласній державній адміністрації, районних та міських державних адміністраціях.

  Відповідальні: Білецька М . П., Гайда О. Я.

 Індикатор виконання: зменшення заборгованості зі сплати єдиного внеску та відновлення страхового стажу застрахованих осіб

Очікувані результати: наповнення бюджету Головного управління та зарахування страхового стажу застрахованим особам

Термін виконання: протягом  року

4 Забезпечення стягнення переплат пенсій, витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, різниці у розмірі пенсій науковим працівникам та іншої заборгованості, що підлягає стягненню Виконано

Протягом 2019 року подано 100 позовних заяв на суму
675,1 тис. грн щодо відшкодування переплат пенсій,
898 позовних заяв на суму 284,5 млн грн про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій.

Надійшло коштів за судовими рішеннями про стягнення заборгованості з платежів до Пенсійного фонду України в сумі 15,4 млн грн, в т. ч. 42,3 тис. грн сума стягнутих переплат пенсій.

  Відповідальні: Білецька М. П., Страхоцька О. Я., Гайда О. Я. Стародубова І. В.

Індикатор виконання: зменшення заборгованості у порівнянні до початку року не менше ніж 5%

Очікувані результати: наповнення бюджету Головного управління Термін виконання: протягом  року

Мета 2

Використання даних Реєстру застрахованих осіб для забезпечення реалізації прав застрахованих осіб

1 Здійснення моніторингу відомостей Реєстру застрахованих осіб, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю Виконано.

В Головному управлінні здійснюється моніторинг показників відомостей Реєстру застрахованих осіб з метою виявлення осіб, сума нарахованої заробітної плати яких менша за розмір мінімальної заробітної плати. Результати моніторингу щомісячно надаються органам виконавчої влади та самоврядування для вжиття відповідних заходів, розглядаються на засіданнях робочих груп з питання забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати.

Також за результатами моніторингу відомостей Реєстру застрахованих осіб протягом 2019 року надано інформацію:

– Головному управлінню Держпраці у Львівській області – по 3676 страхувальниках, в яких працює 28,6 тис. застрахованих осіб які порушують законодавство про працю. Як результат, виявлено порушення у 88 страхувальників по
3,6 тис. застрахованих осіб;

– Головному управлінню Державної податкової служби України у Львівській області – по 1535 страхувальників, в яких працює 3,8 тис. застрахованих осіб. Станом на 01.01.2020 порушення вимог законодавства не виявлено.

За результатами проведених спільних заходів легалізовано відносини у сфері зайнятості населення 18,7 тис. осіб, додатково надійшло єдиного внеску на суму
175,9 млн гривень.

  Відповідальні: Білецька М . П., Гайда О. Я., Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання: інформування Головного управління Держпраці у Львівській області та Головного управління Державної фіскальної служби України у Львівській області про виявлені ознаки порушення законодавства про працю

Очікувані результати: збільшення чисельності застрахованих осіб та надходження єдиного соціального  внеску

Термін виконання: щокварталу

2 Проведення інвентаризації пенсійних справ та перевірки наявних в них даних, які містяться в електронних базах даних Виконано.

Станом на 01.01.2020 проінвентаризовано 689036 пенсійних справ, у тому числі по пенсіях, розмір яких більше 4000 грн – 49811 пенсійних справ, акт інвентаризації пенсійних справ від 31.01.2019  передано до Пенсійного фонду України.

Протягом 2019 року проводилась робота по приведенню у відповідність даних в персональних електронних облікових картках застрахованих осіб (ПЕОКЗО). Зокрема, внесено відомості/зміни в 875 особових картках застрахованих осіб відповідно до поданих анкет застрахованих осіб (з них 201 подано через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України); змінено статус 9301 неактуального/помилкового документа; проведено об’єднання 8421 персональної електронної облікової картки застрахованої особи; опрацьовано 23527 ПЕОКЗО, по яких за результатами звірки даних РЗО з даними ДПСУ виявлено розбіжності в реквізиті  “Прізвище, ім’я та по батькові особи”.

  Відповідальні: Сафін О. Р., Білецька М . П., Левицька Г. І.,

Іванкова Р. Я., Стародубова І. В., Скуратова О. В., Лужецька Н. Т., начальники відділів з питань призначення та перерахунків пенсій, начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання: отримано та проаналізовано результати перевірки, визначено строки щодо виправлення даних, акт інвентаризації подано Пенсійному фонду України

Очікувані результати: підтвердження обгрунтованості інформації для здійснення пенсійних виплат

Термін виконання: вересень

Мета 3

Забезпечення контролю за управлінням коштами Пенсійного фонду України

1 Забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні Виконано.

Протягом  2019 року проведено  162 перевірки щодо цільового використання коштів Пенсійного фонду України, а саме:

41 перевірку філій (відділень) 30-ти банківських установ, уповноважених обслуговувати поточні рахунки пенсіонерів, за результатами яких виявлено 11 випадків несвоєчасного повернення банківськими установами зарахованих коштів  за письмовими вимогами органів Фонду на суму 41,6 тис.грн.;

78 перевірок дотримання норм законодавства при перерахуванні коштів установам (закладам), де особи перебувають на повному державному утриманні, виявлено 10 порушень щодо несвоєчасного повідомлення про вибуття підопічних із закладу, зайво профінансовані  кошти на суму 15,5,0 тис. грн. повернуто  в повному обсязі;

43 перевірки цільового використання коштів ПФУ по 6-ти Центрах поштового зв’язку та по 684 відділеннях поштового зв’язку, в тому числі по 9-ти  пересувних ВПЗ.

  Відповідальні:  Білецька М. П.,  Кот Р. С.,  Мірошніченко І. Ю.,            Бернацька  Б. М.

Індикатор виконання: Перевірено всі організації, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та установи, у яких особи перебувають на повному державному утриманні

Очікувані результати: запобігання порушень щодо використання пенсійних коштів та вжиття заходів, передбачених законодавством, у разі їх виявлення

Термін виконання: за окремими графіками

2 Організація складання річного плану перевірок суб’єктів господарювання на наступний плановий період Виконано.

За результатами проведеного аналізу підприємств, установ, організацій  відповідно до критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, перелік суб’єктів господарювання для формування Комплексного річного плану перевірок суб’єктів господарювання на 2020 рік внесено до Інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) та включено до Комплексного річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Пенсійного фонду України на 2020 рік, затвердженого наказом Пенсійного фонду України від 29.11.2019 № 147.

  Відповідальні:  Білецька М. П., Кот Р. С., Мірошніченко І. Ю.,              Бернацька  Б. М.

Індикатор виконання: забезпечено внесення інформації про суб’єктів господарювання  до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду

Очікувані результати: суб’єкти господарювання включено до річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю)  Пенсійного фонду України

Термін виконання: до 15 жовтня

3 Проведення перевірок суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування відповідно до річного плану перевірок суб’єктів господарювання Не виконано.

На виконання річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Пенсійного фонду України на 2019 рік проведено 39 планових перевірок суб’єктів господарської діяльності (із 40 запланованих), за результатами планових перевірок винесено 39 приписів про усунення порушень, донараховано страхових внесків на суму 0,2 тис. грн. та застосовано 5 фінансових санкцій на суму 1,7 тис. грн., які сплачено в повному обсязі.

Результати проведених  планових перевірок внесено до Інтегрованої автоматизованої  системи державного нагляду (контролю).

  Відповідальні:  Білецька М. П., Кот Р. С., Мірошніченко І. Ю.,   Бернацька  Б. М.

Індикатор виконання: забезпечено внесення відомостей про результати перевірок до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої  системи державного нагляду (контролю)

Очікувані результати: забезпечено контроль за додержанням суб’єктами господарювання вимог законодавства

Термін виконання: відповідно до строків річного плану перевірок суб’єктів господарювання

4 Формування  стратегічного плану діяльності з внутрішнього аудиту на період до 2021 року Виконано.

Затверджено стратегічний план діяльності з внутрішнього аудиту на 2019 – 2021 роки 29.01.2019 та надано Пенсійному фонду України для формування Зведеного стратегічного плану діяльності з внутрішнього аудиту на 2019-2021 роки.

  Відповідальні:  Кот Р. С.

Індикатор виконання: затверджено стратегічний план діяльності з внутрішнього аудиту на період до 2021 року та надано Пенсійному фонду України для формування Зведеного стратегічного плану

Очікувані результати: дотримано вимоги нормативних актів щодо порядку планування діяльності з внутрішнього аудиту

Термін виконання: до 30 січня

5 Забезпечення формування операційних планів діяльності з внутрішнього аудиту у 2019 та 2020 роках Виконано.

Затверджено операційний план діяльності з внутрішнього аудиту на 2019 рік 29.01.2019 та надано Пенсійному фонду України для формування Зведеного операційного плану діяльності з внутрішнього аудиту на 2019 рік.

  Відповідальні:  Кот Р. С.

Індикатор виконання: затверджено операційні плани діяльності з внутрішнього аудиту у 2019 та 2020 роках та надано Пенсійному фонду України для формування зведених операційних планів

Очікувані результати: дотримано вимоги нормативних актів щодо порядку планування діяльності з внутрішнього аудиту

Термін виконання: до 30 січня  та  до 15 грудня

Мета 4

Вдосконалення системи управління фінансовими ресурсами Пенсійного фонду України та зміцнення її фінансової стабільності

1 Забезпечення проведення внутрішніх аудитів відповідно до Зведеного операційного плану проведення внутрішніх аудитів в органах Пенсійного фонду України Виконано.

В терміни визначені Зведеним операційним планом проведення внутрішніх аудитів в органах Пенсійного фонду України забезпечено проведення 8 внутрішніх аудитів (100 % виконан-ня плану).

  Відповідальні:  Кот Р. С.

Індикатор виконання: проведення запланованих внутрішніх аудитів

Очікувані результати: забезпечено діяльність підрозділів внутрішнього аудиту, спрямовану на удосконалення системи управління державними коштами, запобігання фактам їх незаконного, неефективного та нецільового використання, виникненню помилок та інших недоліків у діяльності органів Пенсійного фонду України, підвищенню ефективності функціонування системи внутрішнього контролю

Термін виконання: у терміни, визначені Зведеним операційним планом проведення внутрішніх аудитів в органах Пенсійного фонду України

2 Забезпечення моніторингу впровадження аудиторських рекомендацій за результатами прове­дення внутрішніх аудитів в Головному управлінні Виконано.

Забезпечено проведення моніторингу впровадження аудиторських рекомендацій та виконання наказів за результатами проведених внутрішніх аудитів.

Протягом 2019 року проведено моніторинги по 8-ох аудиторських дослідженнях, накази про результати аудиторських досліджень зняті з контролю.

  Відповідальні:  Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я.,

Кот Р. С.

Індикатор виконання: опрацьовано інформацію об’єктів аудиту про результати реалізації аудиторських рекомендацій

Очікувані результати: повнота та своєчасність врахування об’єктом аудиту наданих рекомендацій та виконання заходів щодо усунення порушень та недоліків, виявлених аудиторськими дослідженнями

Термін виконання: згідно з термінами, встановлених розпорядчими документами про результати аудиторських досліджень

3 Забезпечення моніторингу повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів коштів та виправлення допущених порушень Виконано.

Проводиться аналіз повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів коштів та виправлення допущених порушень. Протягом 2019 року відшкодовано
58,9 тис. гривень.

  Відповідальні:  Білецька М. П., Левицька Г. І., Кот Р. С.,                  Стародубова І. В., Скуратова О. В., Страхоцька О. Я.

Індикатор виконання: узагальнено інформацію щодо відшкодування коштів та виправлення допущених порушень, направлено відповідну звітність департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю

Очікувані результати: надходження до бюджету Пенсійного фонду України коштів в результаті відшкодування неправомірних витрат, виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів, та усунення допущених порушень

Термін виконання: щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом

ПРІОРИТЕТ IV

Реалізація державної антикорупційної політики

 

Мета 1

Здійснення заходів, спрямованих на мінімізацію корупційних ризиків, запобігання виникненню корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень

1 Розроблення заходів щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України на 2019 рік, та забезпечення контролю за їх виконанням Виконано.

Наказом Головного управління від 26.07.2019 № 167 затверджені Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області на 2019-2020 роки (далі – Заходи).  Керівники структурних підрозділів Головного управління щокварталу до 01 числа місяця, наступного за звітним кварталом надають Сектору з питань запобігання та виявлення корупції інформацію з реалізації Заходів. Інформація про виконання Заходів узагальнюється щокварталу та формується відповідний звіт.

Звіт про виконання заходів щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків в Головному управлінні, затверджених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на 2019-2020 роки, надісланий 08.10.2019 та 09.01.2020 в Пенсійний фонд України.

  Відповідальні:  Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я.,

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції,  керівники структурних підрозділів Головного управління

Індикатор виконання: затверджені заходи щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України на      2019 рік, щоквартальне інформування Пенсійного фонду України про їх виконання

Очікувані результати: вдосконалення системи запобігання і протидії корупції в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області, подальше впровадження механізмів прозорості, доброчесності, зниження корупційних ризиків та підвищення рівня довіри громадян до діяльності органів Пенсійного фонду України

Термін виконання: до 01 червня, контроль щокварталу

2 Проведення перевірок факту своєчасності подання щорічних декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави за минулий рік та декларацій суб’єктів декларування, які припинили діяльність Виконано.

Відповідно до вимог ст. 49 Закону України “Про запобігання корупції” та Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) від 06.09.2016               № 19 (зі змінами) (далі – Порядок) перевірено факт подання 1703 суб’єктами декларування декларацій, а саме: 1316 декларацій суб’єктів декларування, які працюють в Головному управлінні (в. т. ч. 75 декларацій осіб, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною), 206 декларацій звільнених  працівників Головного управління у 2018 році, 55 – звільнених у 2019 році та 126 декларацій осіб, які претендують на зайняття посад державної служби в Головному управлінні.

Протягом звітного періоду, відповідно до вимог ч. 2 ст. 49 Закону України “Про запобігання корупції” та Порядку направлено до НАЗК 4 повідомлення  про факт неподання / несвоєчасного подання декларацій. При цьому, дві особи, щодо яких направлені повідомлення, помилково вказали не той тип, зокрема замість “Після звільнення”, зазначили “Щорічна”.

  Відповідальні:  Сектор з питань запобігання та виявлення корупції, Управління по роботі з персоналом

Індикатор виконання: перевірка 100%  фактів своєчасності подання щорічних декларацій

Очікувані результати: дотримання вимог антикорупційного законодавства щодо заходів фінансового контролю

Термін виконання: до 12 квітня, протягом року

3 Забезпечення моніторингу прове­дення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття відповідального або особливо відповідального становища в Головному  управлінні Виконано.

Протягом 2019 року відповідно до вимог ст. ст. 56-58 Закону України “Про запобігання корупції” та Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 171 (зі змінами) проведено 2 спеціальні перевірки стосовно осіб, які претендували на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального становища. Інформації, що перешкоджає зайняттю відповідних посад не виявлено.

  Відповідальні:  Сектор з питань запобігання та виявлення корупції, Управління по роботі з персоналом

Індикатор виконання: узагальнені результати проведених спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави

Очікувані результати: отримання інформації про додержання вимог статей       56-58 Закону України “Про запобігання корупції” в головному  управлінні з метою вжиття заходів для мінімізації ризиків виникнення порушень законодавства

Термін виконання: щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом

4 Забезпечення постійного моніторингу дотримання державними службовцями обмежень, передбачених “Про запобігання корупції” та “Про державну службу”, вжиття заходів щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів Виконано.

Постійно проводиться моніторинг додержання посадовими особами антикорупційного законодавства щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження праці близьких осіб, які перебувають в прямому підпорядкуванні.

Неврегульованих конфліктів інтересів немає.

  Відповідальні:  Сафін О. Р.,  сектор з питань запобігання та виявлення корупції, управління по роботі з персоналом

Індикатор виконання: узагальнені результати моніторингу

Очікувані результати: отримання інформації про додержання вимог законодавства в головному  управлінні з метою вжиття заходів для мінімізації ризиків виникнення правопорушень та врегулювання конфлікту інтересів

Термін виконання: щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним кварталом

 

background Layer 1