Наближення пенсійних послуг до громадян – пріоритет в роботі органів Пенсійного фонду
Практика прийому громадян за місцем проживання, а саме на віддалених робочих місцях, є одним з методів наближення пенсійних послуг до населення.
Фахівці Бориславського, Бродівського, Самбірського, Сокальського, Турківського сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області провели прийоми громадян на віддалених робочих місцях у відділеннях ПАТ КБ “ПриватБанк” у м. Борислав, у Заболотцівській, Вільшаницькій, Дублянській, Калинівській, Чукв’янській, Воле-Баранецькій ОТГ, Ралівській та Вовченській сільських радах, Белзькій міській раді.
Представники Фонду поінформували відвідувачів про засади пенсійного забезпечення, порядок призначення пенсії та складові, від яких залежить її розмір. Надали кожному детальні роз’яснення питань пенсійного забезпечення та відповіли на індивідуальні запитання, які стосувалися залежності розміру пенсії від набутого стажу та розміру заробітної плати, порядку виплати пенсії за довіреністю, перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам тощо.
Спеціалісти також повідомили пенсіонерів про сучасні послуги електронного формату, які надає вебпортал Пенсійного фонду, та зазначили, що такий спосіб вирішення питань пенсійного забезпечення дозволяє значно заощадити час завдяки відсутності потреби відвідання сервісного центру. Пояснили порядок реєстрації і пошуку потрібної інформації на порталі, закликали активно користуватись сучасними сервісами Фонду та популяризувати їх серед ближчого оточення.
Довідково: станом на 5 березня п. р. спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області на віддалених робочих місцях надали понад 1,5 тис. пенсійних послуг.