Як працює в умовах карантину Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області
Майже три тижні Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області працює в умовах запровадженого карантину та продовжує робити все можливе, щоб мінімізувати тимчасові незручності для громадян, пропонуючи користуватися онлайн-послугами.
У рамках протиепідеміологічних заходів керівництво Головного управління прийняло рішення про необхідність підвищення санітарної безпеки – роздали маски, дезінфектори тощо. Усі працівники обізнані з ситуацією та поінформовані на тему вірусу. Тому робочий процес проходить без паніки у звичному режимі.
Сервісні центри Головного управління налагодили безконтактну комунікацію з відвідувачами Фонду (прийом документів для призначення/перерахунків пенсій проводиться онлайн, документи для оформлення допомоги на поховання передаються через спеціальні бокси, консультують з пенсійних питань телефоном «гарячої лінії» тощо).
Спеціалісти кадрової служби проводять аналіз тимчасової непрацездатності по даних моніторингу виданих та продовжених листків непрацездатності, документальне оформлення дистанційної роботи та надання відпусток.
Узагальнення інформації щодо запобігання та усунення корупційних ризиків в діяльності Головного управління, моніторинг вчасності подання е-декларацій здійснюють фахівці сектора з питань запобігання та виявлення корупції.
Фінансово-економічне управління готує бюджетну та фінансову звітність за І квартал п. р., опрацьовує надходження страхових внесків та інших коштів до бюджету Пенсійного фонду, формує потребу в коштах на виплату пенсій та грошової допомоги, адмінвидатків на квітень місяць.
Юридична служба здійснює подання позовних заяв на стягнення заборгованості по відшкодуванню пільгових пенсій, стягнення переплат пенсій, подання відзивів на позовні заяви пенсіонерів та фізичних осіб, подання апеляційних, касаційних скарг, відзивів на них, складання актів звірки з органами ДВС (у дистанційному режимі), інформаційне наповнення першої черги підсистеми «Правова робота» ІКІС ПФУ.
Безперебійну роботу локальної мережі та комп’ютерного парку Головного управління, а також ведення реєстру застрахованих осіб, своєчасне нарахування пенсій в ППВП, формування та друк виплатних документів, передачу сформованих файлів електронного обміну до установ, що здійснюють виплату пенсій, забезпечують фахівці Управління інформаційних систем та електронних реєстрів.
Підрозділи ретроконверсії продовжують оцифрування пенсійних справ.
Організація роботи з документування управлінської діяльності за допомогою електронного документообігу – завдання загального відділу.
Усі працівники виконують рекомендації щодо запровадження запобіжних заходів розповсюдження COVID-19 на робочих місцях.