Пропустити навігацію

Звіт про результати роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області з питань запобігання та виявлення корупції за I півріччя 2020 року

Одним із важливих напрямів діяльності Головного управління є проведення роз’яснювальної роботи серед державних службовців щодо основних положень антикорупційного законодавства та попередження можливих правопорушень, запобігання виникненню конфлікту інтересів та його врегулювання.

 

Протягом I півріччя 2020 року проводилась робота з працівниками Головного управління щодо забезпечення своєчасності подання декларацій особами уповноваженими на виконання функцій держави (далі – декларацій) відповідно до вимог статті 45 Закону України “Про запобігання корупції” (далі – Закон). З метою недопущення порушення термінів подання декларацій, усіх суб’єктів декларування проінформовано про необхідність подачі декларацій за 2019 рік. Зокрема, 55 звільненим і 51 особі, яка перебуває у відпустці по догляду за дитиною, надіслані листи-нагадування та надані у телефонному режимі роз’яснення щодо необхідності подання відповідних типів декларацій, 1265 працівників Головного управління ознайомлені під особистий підпис з необхідністю своєчасного подання декларацій та змінами, пов’язаними із застосуванням оновленого антикорупційного законодавства.

 

Головним управлінням (в т. ч. керівниками структурних підрозділів) проведено 282 семінари, наради, лекції тощо з питань застосування антикорупційного законодавства, з них 18 проведено Сектором з питань запобігання та виявлення корупції.

 

Крім того, Сектором з питань запобігання та виявлення корупції підготовлено та направлено на усі структурні підрозділи Головного управління шість роз’яснень щодо повідомлення про суттєві зміни у майновому стані; новел електронного декларування; зміни правил подання щорічних декларацій за 2019 рік; конфлікту інтересів; фінансового контролю в частині відображення відомостей про здійснені операції з купівлі-продажу валюти; обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, надано 64 індивідуальних роз’яснень щодо дотримання норм антикорупційного законодавства.

 

В рамках навчання за професійною програмою 772 державних службовців Головного управління пройшли онлайн-курс на платформі громадського проекту масових відкритих онлайн-курсів “Prometheus” за темою: “Декларуй доброчесно!” та 5 за темою: “Конфлікт інтересів: треба знати!”.

 

Сектором з питань запобігання та виявлення корупції забезпечено щоквартальний моніторинг з дотримання вимог законодавчих та нормативних актів щодо організації проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища.

 

На виконання вимог статті 49 Закону та Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 06.09.2016 № 19 (зі змінами) перевірено факт подання 1412 суб’єктами декларування декларацій, а саме: 1316 декларацій суб’єктів декларування, які працюють в Головному управлінні, 55 декларацій звільнених працівників Головного управляння у 2019 році, 28 – звільнених у 2020 році, 12 декларацій осіб, які претендують на зайняття посад державної служби та 1 декларація особи, яка претендувала на зайняття посади завідувача господарства в Головному управлінні.

 

Станом на 01.07.2020 забезпечено 100 % подання суб’єктами декларування відповідних типів декларацій. Фактів неподання чи несвоєчасного подання декларацій не виявлено.

 

З метою виявлення недоброчесності посадових осіб Головного управління при виконанні посадових обов’язків, у сервісних центрах Головного управління, проведено 3 оперативні перевірки організації та здійснення прийому громадян за принципом “таємних клієнтів”. Проведені заходи дали можливість оцінити роботу працівників Головного управління щодо організації проведення прийому громадян та надання їм консультацій.

 

Крім того, 31 службове приміщення сервісних центрів, де безпосередньо здійснюється прийом громадян, облаштовано системами відеоспостереження з можливістю віддаленого доступу та контролю з боку посадових осіб (із забезпеченням права осіб, що звертаються на прийом, на таємницю особистого та приватного життя).

 

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції

background Layer 1