Пропустити навігацію

Звіт про результати роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області з питань запобігання та виявлення корупції за 2019 рік

Пріоритетним напрямом роботи Головного управління є проведення роз’яснювальної роботи серед державних службовців щодо основних положень антикорупційного законодавства та попередження можливих правопорушень, запобігання виникненню конфлікту інтересів та його врегулювання.

 

Протягом 2019 року проводилась робота з працівниками Головного управління, щодо забезпечення своєчасності подання декларацій особами уповноваженими на виконання функцій держави (далі – декларацій) відповідно до вимог статті 45 Закону України “Про запобігання корупції” (далі – Закон). З метою недопущення порушення термінів подання декларацій, а також на виконання Окремого доручення Пенсійного фонду України № 11-од від 25.02.2019, усіх суб’єктів декларування індивідуально проінформовано про необхідність подачі декларацій за 2018 рік. Зокрема, 206 звільненим і 75 особам, які перебувають по догляду за дитиною, надіслані листи-нагадування, а також 1241 працівник Головного управління ознайомлений під особистий підпис.

 

Сектором з питань запобігання та виявлення корупції (далі – Сектор) і керівниками структурних підрозділів проведено 351 семінар, нараду, лекцію з питань застосування Закону. 897 державних службовців Головного управління пройшли онлайн-курс на платформі громадського проекту масових відкритих онлайн-курсів “Prometheus” щодо конфлікту інтересів. Крім того, Сектором надано 197 консультацій щодо дотримання норм антикорупційного законодавства, підготовлено та направлено для врахування в роботі 8 роз’яснень, зокрема щодо заходів фінансового контролю; актуальних питань суб’єктів декларування; запобігання та врегулювання потенційного (реального) конфлікту інтересів; самостійного виявлення конфлікту інтересів; особливостей заповнення та подання повідомлень про суттєві зміни в майновому стані при придбанні рухомого та нерухомого майна, отримання доходу, додержання державними службовцями правил етичної поведінки, зазначення відомостей про унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі та щодо застосування антикорупційного законодавства.

 

Відповідно до вимог ст. 49 Закону та Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 06.09.2016 № 19 (зі змінами) перевірено факт подання 1703 суб’єктами декларування декларацій, а саме: 1316 декларацій суб’єктів декларування, які працюють в Головному управлінні (в. т. ч. 75 декларацій осіб, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною), 206 декларацій звільнених працівників Головного управління у 2018 році,  55 – звільнених у 2019 році та 126 декларацій осіб, які претендують на зайняття посад державної служби в Головному управлінні.

 

У 2019 році в структурних підрозділах Головного управління проведено 12 контрольних заходів, зокрема: м. Яворів, м. Мостиська,          м. Радехів, м. Золочів, м. Перемишляни, м. Старий Самбір, м. Турка,            м. Пустомити, м. Броди, м. Буськ, м. Миколаїв Львівської області та Галицькому відділі обслуговування громадян в м. Львові (сервісному центрі). За наслідками перевірок складені відповідні довідки. Порушень вимог антикорупційного законодавства не виявлено. Крім того, у вищевказаних структурних підрозділах серед працівників (227 осіб) проведено тестування на знання антикорупційного законодавства.

 

З метою виявлення недоброчесності посадових осіб Головного управління при виконанні посадових обов’язків, у сервісних центрах Головного управління, проведено 129 оперативних перевірок організації та здійснення прийому громадян за принципом “таємних клієнтів”. Проведені заходи дали можливість оцінити роботу працівників Головного управління щодо організації проведення прийому громадян та надання їм консультацій. Про покращення надання послуг та про неухильне дотримання норм чинного законодавства начальникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) Головного управління скеровані відповідні листи та наголошено на нарадах.

 

Крім того, 27 службових приміщень сервісних центрів, де безпосередньо здійснюється прийом громадян, облаштовано системами відеоспостереження з можливістю віддаленого доступу та контролю з боку посадових осіб (із забезпеченням права осіб, що звертаються на прийом, на таємницю особистого та приватного життя).

background Layer 1