Пропустити навігацію

«Ми вас чуємо»: у Личаківському сервісному центрі скористалися онлайн-послугою для людей з вадами слуху

Інклюзивність – це принцип, який гарантує доступність державних сервісів для кожного громадянина. Його дотримання є невід’ємною частиною якісно нового формату обслуговування громадян, який реалізується в сервісних центрах Пенсійного фонду.

 

30 липня в Личаківському відділі обслуговування громадян провели прийом особи з вадами слуху за допомогою онлайн – сурдоперекладача для нечуючих осіб.

Сервіс працює наступним чином: при зверненні особи з вадами слуху фахівець встановлює скайп-зв’язок з перекладачем жестової мови. Сертифікований  перекладач в режимі реального часу здійснює сурдопереклад консультації (звукового ряду на мову жестів і навпаки). Таким чином нечуючі або слабочуючі відвідувачі сервісного центру Фонду отримують більш якісне обслуговування.

Застосування даного інструменту для подолання бар’єру в коммунікації між чуючими та нечуючими громадянами є унікальним рішенням для органів Пенсійного фонду і непересічним – для практики надання пенсійних послуг.

 

Lviv Luchak1 300x169 - «Ми вас чуємо»: у Личаківському сервісному центрі скористалися онлайн-послугою для людей з вадами слуху

 

Lviv Luchak2 300x169 - «Ми вас чуємо»: у Личаківському сервісному центрі скористалися онлайн-послугою для людей з вадами слуху

background Layer 1