«Ми вас чуємо»: у Личаківському сервісному центрі скористалися онлайн-послугою для людей з вадами слуху
Інклюзивність – це принцип, який гарантує доступність державних сервісів для кожного громадянина. Його дотримання є невід’ємною частиною якісно нового формату обслуговування громадян, який реалізується в сервісних центрах Пенсійного фонду.
30 липня в Личаківському відділі обслуговування громадян провели прийом особи з вадами слуху за допомогою онлайн – сурдоперекладача для нечуючих осіб.
Сервіс працює наступним чином: при зверненні особи з вадами слуху фахівець встановлює скайп-зв’язок з перекладачем жестової мови. Сертифікований перекладач в режимі реального часу здійснює сурдопереклад консультації (звукового ряду на мову жестів і навпаки). Таким чином нечуючі або слабочуючі відвідувачі сервісного центру Фонду отримують більш якісне обслуговування.
Застосування даного інструменту для подолання бар’єру в коммунікації між чуючими та нечуючими громадянами є унікальним рішенням для органів Пенсійного фонду і непересічним – для практики надання пенсійних послуг.