Відтепер відділ обслуговування громадян № 5 (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області працює у новому приміщенні
Облаштовуючи зали обслуговування та прийому громадян, особливу увагу приділили обладнанню сервісного центру за сучасними стандартами, які б відповідали потребам усіх категорій населення, доклали максимум зусиль, щоб відвідувачі почувалися комфортно та могли оперативно отримати необхідні послуги.
У сервісному центрі запроваджено електронну чергу, формат якої чітко впорядковує та забезпечує оперативність процесу обслуговування. Зал очікування оформлений корисною інформацією з пенсійного забезпечення, яку відвідувачі можуть переглянути у відео- чи текстовому форматах. Зала обслуговування обладнана сучасною технікою, робочим місцем для відвідувачів з доступом до вебсайту Фонду, система відеоспостереження дає змогу контролювати порядок руху відвідувачів. Обслуговування у фронт-офісі відбувається з дотриманням спеціалістами корпоративного дрес – коду.
Варто зазначити, що не зважаючи на те, що сервісний центр розташований на 3 поверсі, приміщення пристосоване для обслуговування людей з особливими потребами: вхід облаштований пандусом для маломобільних верств населення, працює ліфт, для орієнтації осіб з вадами зору – спеціальне яскраве маркування та вказівники з адаптованими текстами шрифтом Брайля.