Пропустити навігацію

Стан виконання плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за 2020 рік

  

Пріоритет, завдання, відповідальні, індикатор виконання, очікувані результати, термін виконання Стан виконання

ПРІОРИТЕТ I

Якісний сервіс

Завдання:

Виконано. Для оцифрування відомостей про трудову діяльність працівників надійшло 11 431 звернення від страхувальників та громадян. Станом на 01.01.2021 опрацьовано усі  11 431 звернення (100%). 

1. Впровадження  системи обліку трудових відносин в електронній формі

Відповідальні: Білецька М. П., Левицька Г. І.,
Лужецька Н. Т., Стародубова І. В., 
Крамська І. І., начальники відділів  з питань перерахунків пенсій

Індикатор виконання:

ведення на базі Реєстру застрахованих осіб обліку трудових відносин в електронній формі:

– оцифровано 100 % відомостей про трудову діяльність працівника на підставі сканованих копій документів;

– надіслано 100 % повідомлень про виявлені розбіжності або відсутність записів

Очікувані результати:

оцифровування відомостей про трудову діяльність працівника на підставі сканованих копій документів;

повідомлення через  електронний кабінет застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – вебпортал Фонду) про виявлені випадки відсутності або розбіжностей у записах у трудовій книжці

Термін виконання:

постійно, після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України “Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі”

2. Здійснення підтвердження інформації, необхідної для призначення і виплати пенсії, за даними державних реєстрів, баз даних органів державної влади, без необхідності подання паперових документів Виконано (в межах повноважень). Для призначення і виплати пенсії здійснюється аналіз інформації, яка надходить з ДПС, ДМС та фондів соціального страхування до реєстру застрахованих осіб.
Відповідальні:

Білецька М. П., Левицька Г. І., Лужецька Н. Т.,
Стародубова І. В., Крамська І. І., начальники відділів  з питань перерахунків пенсій

Індикатор виконання:

використання інформації для призначення та виплати пенсій з державних реєстрів, баз даних 

Очікувані результати:

відсутність у особи необхідності подавати для призначення і виплати пенсій паперові документи, якщо відповідна інформація наявна в державних реєстрах або базах даних

Термін виконання:

після запровадження програмного забезпечення для обміну даними з державними реєстрами, базами даних  органів державної влади

3. Впровадження програмного забезпечення та механізму автоматичного призначення пенсії за наявними в Реєстрі застрахованих осіб даними при досягненні особою пенсійного віку (за подією набуття права)

Виконано. Проведено тестування та впроваджено в промислову експлуатацію програмне забезпечення для  призначення пенсії за фактом досягнення особою пенсійного віку.

Станом на 01.01.2021 новим сервісом “Автоматичне призначення пенсії” скористалося 695 осіб передпенсійного віку, з них 667 особам, які набули право на призначення пенсії, автоматично призначена пенсія.

Відповідальні:

Левицька Г. І., Білецька М. П., Лужецька Н. Т.,

Стародубова І. В., Крамська І. І.,  начальники відділів  з питань перерахунків пенсій

Індикатор виконання:

впроваджено програмне забезпечення автоматичного призначення пенсії за наявними в Реєстрі застрахованих осіб даними при досягненні особою пенсійного віку

Очікувані результати:

забезпечено автоматичне призначення пенсій за віком за наявними в Реєстрі застрахованих осіб даними при досягненні особою пенсійного  віку (за подією набуття права)

Термін виконання:

після набрання чинності постанови правління Пенсійного фонду України “Про затвердження змін до деяких постанов правління Пенсійного фонду України”

4. Оцифровування паперових пенсійних справ

Не виконано. Протягом 2020 року до ЦЕА завантажено 63667  пенсійних справ. Відскановано 66573 пенсійних справ, обрізано 66524 справ та проведено документування 66363 справ.

 

Відповідальні:

Білецька М. П., Левицька Г. І., Стародубова І. В.,
Лужецька Н. Т., Сениско І . В., начальники відділів з питань перерахунків пенсій

Індикатор виконання:

створено не менше 93,2 тис. електронних пенсійних справ

Очікувані результати:

забезпечено доступ громадян до їх пенсійних справ в онлайн режимі, обробка інформації Головним управлінням  та документів в електронному вигляді

Термін виконання:

протягом року

5. Проведення оцінки впровадження стандартів обслуговування громадян в Головному управлінні та рівня задоволеності громадян якістю наданих послуг

Виконано. Протягом 2020 року відділами обслуговування громадян (сервісними центрами) надано 623744 послуги.

Проведено опитуваня 4158 громадян щодо рівня задоволення якістю обслуговування, з яких 4144 особи або 99 % повністю задоволені, 14 або 1 % частково задоволені.

Здійснено оцінку відповідності відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) вимогам Стандартів обслуговування громадян згідно паспортів відповідності ВОГ (СЦ). За результатами оцінки відповідність сервісних центрів області Стандартам становить 99,44 %.

Відповідальні:

Сафін О. Р., Іванкова Р. Я., Білецька М. П., Залога І. М.,
Котик О. Й.,
Руда Н. І.

Індикатор виконання:

оцінено 100 % сервісних центрів щодо їх відповідності стандартам обслуговування;

не менше 80 % громадян, які звернулись до Головного управління та взяли участь в анкетуванні, надали позитивну оцінку якості обслуговування

Очікувані результати:

перевірено стан впровадження стандартів обслуговування громадян, якість обслуговування осіб, які звертаються до Головного управління, на відповідність стандартам обслуговування, встановлено та усунуто недоліки в системі обслуговування

Термін виконання:

протягом року, контроль щокварталу

6. Залучення громадян  до системи інформування засобами електронної пошти, смс-повідомлень, “Електронного кабінету громадянина” Виконано. Всього у Львівській області зареєстровано
119,6 тис. користувачів вебпорталу електронних послуг ПФУ, з них 18,8 тис. зареєстровано  протягом 2020 року. Протягом звітного періоду залучено до користування онлайн – сервісами 35541 особу, з них: 18811 – користувачі вебпорталу, 16730 – охоплено СМС інформуванням.Прийнято 189 заяв на виготовлення ЕПП.

За звітній період 1062 особи скористалися послугою призначення (перерахунок) пенсії в «один дотик», з них 601 – призначення  пенсій, 461 – перерахунок пенсій.

Станом на 01.01.2021 подано  830 анкет на  автоматичне призначення пенсій.

Відповідальні:

Білецька М. П., Іванкова Р. Я., Лужецька Н. Т., Залога І. М.,

начальники відділів  обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання:

збільшення кількості громадян, яких поінформовано засобами електронної пошти, смс-повідомлень, “Електронного кабінету громадянина

Очікувані результати:

підвищення рівня  поінформованості громадян з питань пенсійного забезпечення

Термін виконання:

листопад

7. Забезпечення відповідності приміщень стандартам обслуговування громадян та архітектурної доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Виконано. Наказом Головного управління від 26.10.2018 № 166 “Про організацію обслуговування осіб з інвалідністю в Головному управлінні” затверджено Заходи щодо забезпечення безперешкодного архітектурного та інформаційного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Протягом 2020 року у Головному управлінні та його структурних підрозділах облаштовано безперешкодний доступ до підрозділів з обслуговування громадян для осіб з інвалідністю, створено доступне середовище особам з вадами зору: наявні пандуси, дзвінок виклику спеціаліста, звукові пульсуючі орієнтири, в місцях прийому громадян встановлено фасадні вивіски, таблички та знаки доступності зі шрифтом Брайля. У всіх відділах обслуговування громадян розміщено тактильні стрічки та тактильні мнемосхеми приміщень

Закуплено та встановлено скляні бар’єри на робочі столи у відділах обслуговування громадян та забезпечено всі сервісні центри (100 %) кулерами для води.

Здійснювався пошук приміщень, придатних для розміщення сервісних центрів. Орендовано у  Львівського обласного центру зайнятості приміщення на перших поверхах для Новороздільського і Городоцького сервісних центрів. Львівською обласною радою передано Головному управлінню нерухоме майно (приміщення площею 2438,8 кв. м) в оперативне управління за адресою: м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10.

Червоноградською міською радою відповідно до договору оренди від 27.04.2020 передано приміщення на третьому поверсі (є великий вантажний ліфт) для Червоноградського сервісного центру. Актом прийому-передачі від 23.06.2020 прийнято приміщення Головного управління статистики в м. Самборі та м. Старому Самборі, та 22.09.2020 сформовані витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.

У звітному періоді проведено поточні ремонти в Яворівському, Мостиському, Миколаївському, Шевченківському, Галицькому, Залізничному, Самбірському, Сокальському, Червоноградському, Бориславському, Городоцькому, Новороздільському сервісних центрах і в частині приміщення Головного управління Пенсійного фонду у Львівській області (м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10). Проведено капітальні ремонти в Жовківському, Радехівському, Старосамбірському сервісних центрах. Облаштовано побутову кімнату для працівників у приміщенні Трускавецького сервісного центру. 

Станом на 01.01.2021 відповідність сервісних центрів області Стандартам обслуговування громадян становить 99,44 %.

Відповідальні:

Сафін О. Р., Іванкова Р. Я., Залога І. М., Ценюк В. І.

Індикатор виконання:

100 % власних приміщень, в яких здійснюється обслуговування громадян, відповідають стандартам обслуговування, обладнані елементами архітектурної доступності або здійснено їх розумне пристосування

Очікувані результати:

власні приміщення облаштовані відповідно до стандартів обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України

Термін виконання:

протягом року

 

8. Забезпечення підготовки адміністративних приміщень до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років

Виконано. Розроблено план заходів щодо підготовки приміщень Головного управління до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років.

Проведено капітальний ремонт по заміні газового котла в Буському відділі обслуговування громадян (сервісному центрі), здійснено заміну вхідних дверей в Самбірському, Старосамбірському та Радехівському відділах обслуговування громадян (сервісних центрах), здійснено заміну електромереж в Сокальському та Яворівському відділах обслуговування громадян (сервісних центрах), частково замінено старі дерев’яні вікна на нові металопластикові у приміщенні Головного управління.

Організовано підготовку та перевірку автоматики газових котлів у сервісних центрах з індивідуальною системою опалення. Проведено частковий ремонт газових котлів у Сколівському, Сокальському, Миколаївському, Бориславському та Бродівському сервісних центрах.

Забезпечено 100 % готовність адміністративних приміщень Головного управління до роботи в осінньо-зимовий період.

Відповідальні:

Сафін О. Р., Ценюк В. І., начальники відділів обслуговування громадян(сервісних центрів)

Індикатор виконання:

100 % готовність адміністративних приміщень Головного управління до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років

Очікувані результати:

адміністративні приміщення Головного управління готові до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років

Термін виконання:

до 15 жовтня

ПРІОРИТЕТ ІІ

Ефективне адміністрування

1. Забезпечення призначення пенсій та проведення їх перерахунків у зв’язку із змінами в законодавстві та за заявами у строки, визначені законодавством

 

Виконано. Протягом 2020 року призначено
23704 пенсії, з них 22139 – згідно із Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі – Закон № 1058), 1418 пенсій військовим згідно із Законом України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” та 147 пенсій – відповідно до міжнародних угод.Встановлено 385 надбавок до пенсії за нормами Закону України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”.Станом на 01.01.2021 проведено 53838 перерахунків пенсій за заявами пенсіонерів, в т.ч. 15739 – відповідно до частини 4 статті 42 Закону 1058, 38099 – з різних підстав.Крім того, з 01.03.2020 проведено 136 перерахунків пенсій працівникам льотно-виробного складу цивільної авіації та 110 перерахунків щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці з 01.01.2020.Проведено масовий перерахунок пенсій з 01.04.2020 від стажу, від стажу та заробітку – 30569 особам. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 251 від 01.04.2020 “Деякі питання підвищення пенсійних виплат і надання соціальної підтримки окремим категоріям населення у 2020 році” у зв’язку з негативними наслідками поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 проведено виплату одноразової допомоги у сумі 1000 грн 599979 пенсіонерам, розмір пенсії яких менше 5000 грн. Призначено з 01.04.2020 щомісячну компенсаційну виплату в розмірі 500 грн 88322 особам, які отримують пенсію та досягли 80-річного віку. Згідно з Порядком проведення перерахунку пенсій відповідно до частини 2 статті 42 Закону № 1058 з 01.05.2020 проведено  індексацію 590963 пенсій із застосуванням коефіцієнта збільшення показника середньої зарплати (доходу) в Україні, з якої сплачені страхові внески, який враховується для обчислення пенсії, в розмірі 1,11.

З 01.07.2020 відповідно до Закону України “Про Державний бюджет на 2020 рік” перераховано
555499 особових рахунків.

З 01.08.2020 проведено перерахунок пенсій відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.08.2020 № 674 “Про додатковий соціальний захист окремих категорій осіб” – 284 членам сімей осіб, які загинули/померли внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих під час безпосередньої участі в антитерористичній операції.

З 01.09.2020 проведено перерахунок пенсій у зв’язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України від 25.08.2020 № 822-IX “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2020 рік” 111,95 тис. осіб, які досягли 65-річного віку.

З 01.12.2020 у зв’язку із зміною прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб відповідно до Закону України “Про Державний бюджет на 2020 рік” перераховано 555470 пенсій.

Відповідно до Закону України “Про Державний бюджет України на 2021 рік”, у зв’язку із зростанням мінімальної заробітної плати у 2021 році до рівня 6000 грн з 01.01.2021 проведено масовий перерахунок мінімального розміру пенсійних виплат для непрацюючих 65-річних пенсіонерів до розміру 2400,00 грн по 145787 особових рахунках.

Відповідальні:

Левицька Г. І., Іванкова Р. Я., Стародубова І. В.,
Лужецька Н. Т., Крамська І. І., начальники відділів  з питань перерахунків пенсій, начальники відділів обслуговування громадян (сервісних центрів)

Індикатор виконання:

призначення (перерахунки) пенсій з дотриманням термінів

Очікувані результати:

своєчасно проведені призначення та перерахунки пенсій

Термін виконання:

постійно

2. Перегляд актів Головного управління з метою уніфікації процесів, спрямованих на забезпечення виконання основних завдань, забезпечення їх відповідності чинному законодавству Виконано. Здійснено перегляд актів Головного управління з метою приведення їх у відповідність з Конституцією та законами України, іншими актами законодавства. Зокрема, внесено зміни та доповнення до наказів Головного управління.
Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я.,
Страхоцька О. Я., Руда Н. І., керівники структурних підрозділів
Головного управління

Індикатор виконання:

затвердження висновку за результатами перегляду актів Головного управління та нового графіку перегляду актів

Очікувані результати:

внесені зміни до актів Головного управління,  виключені норми, що суперечать законам України, указам Президента України, постановам Верховної Ради України, актам Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам

Термін виконання:

за окремим графіком

3. Наповнення першої черги підсистеми “Правова робота” Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України (далі – ІКІС) інформацією Виконано. Проводиться моніторинг судових справ щодо пенсійного забезпечення та інформації про стан виконання ухвалених судових рішень, формується реєстр судових рішень. Інформація підтримується в актуальному стані.

Станом на 01.01.2021 до підсистеми “Правова робота”  внесено 5925 записів по судових справах, 6668 записів по виконавчих документах та 65 записів по  адміністративних стягненнях.

 

 

Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Стародубова І. В., Страхоцька О. Я., Скуратова О. В., Лужецька Н .Т.,
Крамська І. І., начальники відділів  з питань перерахунків пенсій

Індикатор виконання:

забезпечено внесення необхідної інформації до підсистеми

Очікувані результати:

контроль за станом представництва інтересів Головного управлінння в судах, додержанням процесуальних строків

Термін виконання:

протягом року

4. Наповнення підсистеми “Реєстр судових рішень” ІКІС (друга черга) інформацією про рішення суду, що  підлягають виконанню та набрали законної сили

Виконано. Проводиться моніторинг судових справ щодо пенсійного забезпечення та інформації про стан виконання ухвалених  судових рішень, формується реєстр судових рішень. Інформація підтримується в актуальному стані.

Протягом 2020 року до підсистеми “Реєстр судових рішень” ІКІС (друга черга) внесено інформацію по 10528 судових рішеннях, що підлягають виконанню та набрали законної сили, з них 2231 – територіальними відділами з питань перерахунків пенсій, 8297 – автоматичне влиття інформації в ЕСР Пенсійним фондом України. Крім того, за вказаний період внесено 1204 рішення суду на виконання Постанови № 649.

Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Стародубова І. В., Страхоцька О. Я., Скуратова О. В., Лужецька Н . Т.,

Крамська І. І., начальники відділів  з питань перерахунків пенсій

Індикатор виконання:

забезпечено внесення необхідної інформації до підсистеми, у тому числі до 1 січня 2020 року

Очікувані результати:

Здійснюється автоматизований облік рішень суду, що підлягають виконанню та набрали законної сили

Термін виконання:

протягом року

5. Здійснення контролю за додержанням вимог законодавства про доступ до інформаційних ресурсів ІТС

Виконано. Забезпечено ідентифікований доступ користувачів за персональним логіном і паролем до електронних реєстрів, баз даних та підсистем ІТС, ведеться відповідний облік таких прав доступу. Забезпечено захист інформаційного обміну в ІТС ПФУ. Протягом 2020 року проведено внутрішній аудит, на якому розглянуто питання щодо здійснення ідентифікованого доступу до інформаційних ресурсів.

Інформація з Реєстру застрахованих осіб використовується з додержанням вимог Закону України “Про інформацію” виключно для потреб, визначених статтею 17 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Лужецька Н . Т.

Індикатор виконання:

проведено раптові контрольні заходи щодо здійснення ідентифікованого доступу до інформаційних ресурсів

Очікувані результати:

забезпечено захист інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі Пенсійного фонду України

Термін виконання:

протягом року

6. Здійснення контролю за додержанням вимог положення про Реєстр застрахованих осіб при об’єднанні карток застрахованих осіб

Виконано. Проводяться роботи по приведенню до актуального стану даних в персональних електронних облікових картках застрахованих осіб (ПЕОКЗО)  в підсистемі “Реєстр застрахованих осіб”. Спеціалістами відділу ведення карток реєстру застрахованих осіб  опрацьовується інформація про застрахованих осіб, яким за результатами звірки з ДПС рекомендовано виконати функцію об’єднання ПЕОКЗО та передається на розгляд Комісії щодо організації роботи по приведенню до актуального стану даних в ПЕОКЗО. Після проведення Комісією аналізу наданих даних протягом року  проведено об’єднання 4,1 тис. ПЕОКЗО. Станом на 01.01.2021 проведено об’єднання 10,8 тис. ПЕОКЗО, що складає 82,1 %.

Крім того, проведено перевірку даних, по яких неможливо провести об’єднання або які не підлягають об’єднанню.

Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Стародубова І. В.,
Лужецька Н . Т.,  Крамська І. І., начальники відділів з питань перерахунків пенсій

Індикатор виконання:

проведено контрольні заходи

Очікувані результати:

забезпечено коректний облік відомостей про застрахованих осіб

Термін виконання:

протягом року

7. Підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Головного управління відповідно до визначених потреб за професійними програмами підвищення кваліфікації, програмами тематичних постійно діючих семінарів, тематичних семінарів, тренінгів та навчань працівників внутрішніми тренерами Виконано. Протягом 2020 року за різними програмами підвищення кваліфікації пройшли навчання та отримали сертифікати 1127 державних службовців (100 %  від визначеної потреби). З них: 432 державних службовці підвищили кваліфікацію за загальними професійними (сертифікатними) програмами; 695 – за короткостроковими програмами. Крім того,  5 осіб навчалися на базі НМЦ ДП “Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України”, 11 держслужбвців здобули освіту магістра в галузі знань “Публічне управління та адміністрування”, 1127 осіб пройшли онлайн-курси через платформу Prometheus, Дія. Протягом звітного періоду внутрішніми тренерами проведено 63 навчання для 1127 (100 %) фактично працюючих державних службовців за різними напрямками  професійної діяльності.

Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я., Котик О. Й., керівники структурних підрозділів Головного управління

Індикатор виконання:

забезпечено підвищення кваліфікації державних службовців (не менше 100 % визначеної потреби) ;

за результатами навчань працівників Головного управління внутрішніми тренерами професійні знання отримано не менше 40 % працівників Головного управління

Очікувані результати:

підвищення рівня професійної компетентності державних службовців

Термін виконання:

протягом року

8. Забезпечення  висвітлення питань діяльності Головного управління в засобах масової інформації, на інформаційній сторінці вебпорталу Фонду, у соціальних мережах Виконано. Забезпечено висвітлення інформації з питань  діяльності Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області на власній інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України  (оприлюднено 623 матеріали). За звітний період відбулось:
38 пресконференцій/брифінгів, проведено 65 засідань круглого столу,  опубліковано 8986 матеріалів на вебресурсах та у соціальній мережі Facebook, 315 – у друкованих виданнях. Надано 54 коментарі на телебаченні та 1022 – на радіо.  Проведено 1196 інформаційно-роз’яснювальних заходів.

Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я., Турко М. Б., керівники структурних підрозділів Головного управління

Індикатор виконання:

відсутні порушення вимог нормативно-правових та розпорядчих актів щодо строків оприлюднення інформації

Очікувані результати:

поінформованість громадян про діяльність Пенсійного фонду України

Термін виконання:

протягом року

9. Забезпечення участі регіональних ЗМІ в престурах Пенсійного фонду України щодо запровадження нових сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України

Виконано. Анонсовано проведення  престуру через ЗМІ (надіслані пресанонси про проведення престуру ЗМІ 05.04.2019 № 9206/12-22 та пресслужбу  Львівської облдержадміністрації 05.04.2019 № 9205/12-22 та розміщено на інформаційній сторінці на вебсайті ПФУ, у соціальній мережі Facebook. Оприлюднено пресреліз про проведення пресконференції  в рамках престуру Пенсійного фонду України  щодо впровадження нових сервісів вебпорталу електронних послуг  Пенсійного фонду України на інформаційних сайтах,  у соціальній мережі Facebook.

 

 

Відповідальні:

Іванкова Р. Я., Турко М. Б.

Індикатор виконання:

участь регіональних ЗМІ в проведенні престурів

Очікувані результати:

поінформованість громадян про отримання послуг через електронні сервіси Пенсійного фонду України

Термін виконання:

Червень

(проведення престуру перенесено на кінець серпня, у зв’язку із карантином)

10. Забезпечення дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запитів)

Виконано. Протягом 2020 року опрацьовано – 1022 інформаційних запитів. Найбільшу кількість запитів отримано під час особистого прийому – 179, через поштові відділення зв’язку – 650, на електронну адресу Головного управління надійшло 193 запити.

За категорією запитувачів найбільше запитів отримано від фізичних осіб – 987, від юридичних осіб надійшло 15 запитів, від органів виконавчої влади, як до розпорядника інформації – 20.

За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше  цікавили питання соціального захисту та пенсійного забезпречення (999 запитів).

Усі запити опрацьовано у встановлений законодавством строк.

Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я., керівники структурних підрозділів Головного управління

Індикатор виконання:

відсутні порушення строків та порядку розгляду запитів на інформацію Очікувані результати:

забезпечення права громадян на доступ до публічної інформації

Термін виконання:

протягом року

 

ПРІОРИТЕТ ІІІ

Прозоре та відповідальне здійснення виплат

 

1.Забезпечення своєчасного фінансування пенсійних виплат
(з урахуванням проведених перерахунків, індексації)

Виконано. Протягом 2020 року забезпечено фінансування пенсійних виплат згідно з календарним графіком. Розподіл коштів для виплати пенсій підприємствами поштового зв’язку здійснюється пропорційно (рівномірно) між центрами поштового зв’язку відповідно до графіків фінансування та наданих коштів з ПФУ. Щоденно здійснюється моніторинг залишків невикористаних коштів на рахунках центрів  поштового зв’язку.

 

Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Стародубова І. В., Гайда О. Я., Скуратова О. В.

Індикатор виконання:

відсутні порушення строків  виплати пенсій

Очікувані результати:

своєчасна виплата пенсії

Термін виконання:

щомісячно з  1 по 25 число

2. Забезпечення своєчасної виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які постійно проживають в області

Виконано. Протягом 2020 року своєчасно виплачено пенсії пенсіонерам іноземних держав, які проживають на території Львівської області в сумі 4888,7 тис. гривень.

Забезпечено своєчасне та в повному обсязі опрацювання 6169 пакетів документів щодо виконання умов міжнародних договорів (угод) у сфері пенсійного забезпечення, з них: 4491  – з метою реалізації Угоди між Україною та Республікою Польща, 1678 – щодо виконання умов інших міжнародних договорів (угод).

Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Стародубова І. В., Гайда О. Я., Ватраль О. Д.

Індикатор виконання:

відсутні порушення строків виплати пенсій

Очікувані результати:

своєчасно виплачено пенсії пенсіонерам іноземних держав, які проживають в області

Термін виконання:

протягом року

3. Підготовка та формування бюджету, кошторису та плану асигнувань Головного управління Виконано. Сформовано проєкт бюджету Головного управління Пенсійного  фонду України у Львівській області на 2020 рік відповідно до граничних обсягів показників бюджету та подано на затвердження до Пенсійного  фонду України 21.02.2020  №1300-0501-9/7172. Пенсійним фондом України бюджет Головного управління Пенсійного  фонду України у Львівській області затверджено 21.02.2020 року.

Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Іванкова Р. Я., Гайда О. Я.

Індикатор виконання:

затверджено бюджет, кошторис та план асигнувань Головного управління

Очікувані результати:

своєчасно сформований та затверджений бюджет Головного управління, кошториси та плани асигнувань на плановий рік

Термін виконання:

в місячний термін після затвердження Кабінетом Міністрів України бюджету Пенсійного фонду України

4. Виконання планових показників з надходження до бюджету Пенсійного фонду України коштів, адміністру­вання яких здійснюють органи Пенсійного фонду України

Виконано. Надходження власних коштів у 2020 році, контроль за сплатою яких здійснюють органи Пенсійного фонду, складають 148599,6 тис. гривень. Планові показники виконано на 117,0 % або більше на 21606,8 тис. гривень.

 

Відповідальні:

Білецька М. П., Гайда О. Я.

Індикатор виконання:

100 % виконання плану

Очікувані результати:

надходження коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України, в повному обсязі запланових показників

Термін виконання:

протягом року

5. Забезпечення стягнення переплат пенсій, витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, іншої заборгованості, що підлягає стягненню Виконано. Протягом 2020 року подано 93 позовниі заяви на суму 1,2 млн  грн  щодо відшкодування переплат пенсій, 693 позовних заяв на суму 419,7  млн грн про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій.Надійшло коштів за судовими рішеннями про стягнення заборгованості з платежів до Пенсійного фонду України в сумі 24,4 млн грн, в т. ч. 31,3 тис. грн сума стягнутих переплат пенсій.За рішеннями Головного управління відшкодовано 5582 переплати на суму 5,77 млн гривень.
Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Левицька Г. І., Гайда О. Я., Страхоцька О. Я., Скуратова О. В., Стародубова І. В.

Індикатор виконання:

зменшення заборгованості

 Очікувані результати:

наповнення бюджету Пенсійного фонду України

Термін виконання:

протягом року

6. Моніторинг відомостей Реєстру застрахованих осіб щодо виявлення ознак використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю

Виконано. В Головному управлінні здійснюється моніторинг відомостей Реєстру застрахованих осіб з метою виявлення осіб, сума нарахованої зарплати яких менша за розмір мінімальної заробітної плати. Результати моніторингу щомісячно надаються органам виконавчої влади та самоврядування для вжиття відповідних заходів, розглядаються на засіданнях робочих груп з питання забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати.

Протягом 2020 року за результатами моніторингу відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, надано інформацію:

–                    Головному управлінню Держпраці у Львівській області по 2433 страхувальниках, в яких працює 51,5 тис. застрахованих осіб, які порушують законодавство про працю.

Як результат, виявлено порушення у 16 страхувальників по 40 застрахованих особах;

–                     Головному управлінню Державної податкової служби України у Львівській області по 295 страхувальниках, в яких працює 573 застраховані особи.

Станом на 01.01.2021 виявлено порушення у 1 страхувальника по 27 застрахованих особах. Донараховано єдиного внеску в сумі 126,6 тис. гривень.

За результатами проведених спільних заходів станом станом на 01.01.2021 легалізовано у сфері зайнятості  населення 15,4 тис. робочих місць, додатково надійшло єдиного внеску на суму 65 203,5 тис. гривень.

Відповідальні:

Білецька М. П., Гайда О. Я., Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання:

інформування органів Державної служби України з питань праці та Державної податкової служби України в області про виявлені ознаки порушення законодавства про працю

Очікувані результати:

збільшення чисельності застрахованих осіб та надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Термін виконання:

щокварталу

7. Здійснення автоматизованої перевірки даних, які використовуються при призначенні пенсій, з даними, що обробляються  в Реєстрі застраховиних осіб

Виконано. Налагоджено тісну співпрацю з органами Державної податкової служби з питань своєчасного та достовірного подання страхувальниками звітності про застрахованих осіб.

Забезпечується контроль за повнотою та достовірністю формування відомостей, які надходять до реєстру застрахованих осіб, шляхом щоденного моніторингу звітності страхувальників на наявність помилок.

Кількість помилкових звітів ЄСВ, поданих протягом  2020 року, зменшено на 2121 або 89,4% (до Реєстру завантажено інформацію про заробіток та страховий стаж 26,4 тис. застрахованих осіб (92,8 %).

Здійснюється робота по відпрацюванню протоколів розбіжностей за результатами верифікації даних реєстру застрахованих осіб. Станом на 01.01.2021 завершено опрацювання 69,4 тис. записів (31,3 %), зокрема: в РЗО відкориговано інформацію щодо РНОКПП по 41,2 тис. записів, по 1,1 тис. записів виправлено персональні дані застрахованих осіб в підсистемах ПВП ДКГ та ПВПП, по 4,0 тис. записів змінено статус документів, по 23,1 тис. записів здійснено об’єднання ПЕОКЗО. Виявлено 38,3 тис. записів, по яких провести виправлення даних в РЗО немає можливості (17,3 %).  Щодо 124,1 тис. записів триває робота з страхувальниками. Опрацьовано 60,5 тис. ПЕОКЗО або 99,1 %, по яких за результатами звірки даних РЗО з даними ДПСУ виявлено розбіжності в реквізиті “Прізвище, ім’я та по батькові особи”.

Відповідальні:

Левицька Г. І., Білецька М. П., Гайда О. Я., Лужецька Н. Т., Стародубова І. В., Крамська І. І., начальники відділів  з питань перерахунків пенсій

Індикатор виконання:

періодично (не рідше ніж раз на місяць) верифіковано дані

Очікувані результати:

виявлення потенційно-ризикових пенсійних справ з можливою наявністю некоректних даних

Термін виконання:

вересень

8. Здійснення моніторингу та узагальнення результатів судової практики  у справах за участю органів Пенсійного фонду України Виконується. З метою підвищення якості представлення інтересів Головного управління в судах здійснюється моніторинг, детальне вивчення судової практики з актуальних питань діяльності у справах за участю органів Пенсійного фонду України, проводиться її аналіз, за результатами якого скеровуються оглядові листи. З початку року структурним підрозділам Юридичного управління скеровано: листи щодо прийняття Верховним Судом рішення у зразкових справах, коментарі законодавства з питань діяльності Пенсійного фонду на основі судової практики, методичні рекомендації щодо використання права на касаційне оскарження рішень суду у справах незначної складності.

Відповідальні:

Левицька Г. І., Страхоцька О. Я., Скуратова О. В., Стародубова І. В., Крамська І. І., начальники відділів  з питань перерахунків пенсій

Індикатор виконання:

відсутність застосованих заходів процесуального примусу за зловживання процесуальними правами, підготовлено не менше двох оглядів судової практики на рік

Очікувані результати:

підвищено якість представлення інтересів органів Пенсійного фонду України в судах

Термін виконання:

протягом року

9. Забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні

Виконано. Упродовж 2020 року проведено 177 перевірок щодо цільового використання коштів Пенсійного фонду України, а саме: 99 перевірок філій (відділень) 29-ти банківських установ (100 % від запланованих), які обслуговують поточні рахунки пенсіонерів, за результатами яких виявлено 3 випадки несвоєчасного повернення банківськими установами зарахованих коштів  за письмовими вимогами органів Фонду на суму 4,1 тис. грн; 27 перевірок цільового використання коштів Пенсійного фонду України по 6-ти Центрах поштового зв’язку та по 680 відділеннях поштового зв’язку (100 % від запланованих); 51 перевірку дотримання норм законодавства при перерахуванні коштів установам (закладам), де особи перебувають на повному державному утриманні (100 % від запланованих).

 

Відповідальні:

Сафін О. Р., Білецька М. П., Скуратова О. В.,

Мірошніченко І. Ю.

Індикатор виконання:

перевірено всі організації в області, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та установи, у яких особи перебувають на повному державному утриманні

Очікувані результати:

запобігання порушень щодо використання пенсійних коштів та вжиття заходів, передбачених законодавством, у разі їх виявлення

Термін виконання:

за окремими графіками

10. Проведення перевірок суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування відповідно до річного плану перевірок суб’єктів господарювання

Не виконано. На виконання річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Пенсійного фонду України на 2020 рік проведено 9 планових перевірок суб’єктів господарської діяльності (з 40 запланованих відповідно до строків річного плану). За результатами планових перевірок винесено 8 приписів про усунення порушень, застосовано фінансові санкціі на суму 0,1 тис. грн, які сплачені в повному обсязі.

Непроведення в повному обсязі запланованих перевірок зумовлено  запровадженням карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби, згідно п.4 частини 2 Прикінцевих положень Закону України  від 17.03.2020 № 530-IX.

Результати проведених перевірок внесено до Інтегрованої автоматизованої  системи державного нагляду (контролю).

Відповідальні:

Білецька М. П., Мірошніченко І. Ю

Індикатор виконання:

складено акти за результатами проведення планових перевірок та внесено відомості про результати перевірок до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої  системи державного нагляду (контролю)

Очікувані результати:

забезпечено контроль за додержанням суб’єктами господарювання вимог законодавства

Термін виконання:

відповідно до строків річного плану перевірок суб’єктів господарювання

11. Складання річного плану перевірок суб’єктів господарювання на наступний плановий період

Виконано. Річний план перевірок суб’єктів господарювання у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування на 2021 рік складено. Забезпечено  внесення інформації  про суб’єктів господарювання до Інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю).

 

Відповідальні:

Білецька М. П., Мірошніченко І. Ю

Індикатор виконання:

забезпечено внесення інформації про суб’єктів господарювання  до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду

Очікувані результати:

суб’єкти господарювання включено до річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю)  Пенсійного фонду України

 Термін виконання:

до 15 жовтня

12. Здійснення внутрішнього аудиту відповідно до зведеного операційного плану проведення внутрішніх аудитів Пенсійного фонду України на 2020 рік та проведення інших контрольних заходів за напрямками діяльності

Виконано. Заплановані на 2020 рік внутрішні аудити проведено в повному обсязі (100 %). Аудиторськими дослідженнями виявлено 33 фінансові порушення на загальну суму 106,5 тис. грн (в т. ч. 17 порушень на суму 95,6 тис. грн, що не призвели до втрат та 16 – на суму 10,9 тис. грн, що призвели до втрат фінансових ресурсів), 16 нефінансових порушень та 5 недоліків/проблем.

За результатами проведених аудитів видано 7 наказів, надано 45 рекомендацій, з них 15 виконано, 30 знаходяться на виконанні.

Крім того, проведено 7 позапланових перевірок щодо правильності нарахування та виплати пенсії. Порушень не виявлено.

Відповідальні:

Кот Р. С., керівники структурних підрозділів Головного управління

Індикатор виконання:

проведено контрольні заходи

Очікувані результати:

удосконалення системи управління коштами, попередження недоліків та неефективного їх використання, надання практичної допомоги

Термін виконання:

згідно з окремими планами

13. Забезпечення моніторингу результатів внутрішніх аудитів та інших контрольних заходів, здійснених в Головному управлінні, та стану впровадження  рекомендацій

Виконано. Забезпечено проведення моніторингу результатів внутрішніх аудитів та стану впровадження аудиторських рекомендацій (100 %). Структурними підрозділами Головного управління за результатами аудиторських досліджень, проведених протягом 2020 року відшкодовано 100 % фінансових порушень, забезпечено усунення нефінансових порушень (93,8 %) та усунуто  2 недоліки. 

Крім того, за результатами аудитів, проведених у минулих періодах, усунуто 6 нефінансових порушень та 4 фінансові порушення, що призвели до втрат фінансових ресурсів на загальну суму 6,7 тис. гривень.

Протягом 2020 року знято з контролю 6 наказів про результати внутрішніх аудитів, по 1 наказау термін дії продовжено.

 

Відповідальні:

Кот Р. С., керівники структурних підрозділів Головного  управління

Індикатор виконання:

узагальнено і підготовлено висновки щодо стану реалізації внутрішніх аудитів і інших контрольних заходів

Очікувані результати:

забезпечено 100 % впровадження аудиторських рекомендацій та  виправлення і усунення порушень, виявлених контрольними заходами

Термін виконання:

щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним кварталом

14. Реалізація завдань та заходів, визначених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на 2019 – 2020 роки

Виконано. Наказом Головного управління від 26.07.2019 № 167 затверджені Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області на 2019-2020 роки (далі – Заходи).

Протягом 2020 року проведено 738 семінарів, нарад, лекцій з питань застосування Закону України “Про запобігання корупції” (далі – Закон), підготовлено та направлено на усі структурні підрозділи Головного управління 16 роз’яснень щодо дотримання норм антикорупційного законодавства, надано 84 індивідуальних консультацій.

З метою недопущення порушення термінів подання декларацій, а також на виконання окремого доручення Голови правління Пенсійного фонду України від 10.02.2020 № 4-ОД, усіх суб’єктів декларування проінформовано про необхідність подачі декларацій за 2019 рік. Зокрема, 55 звільненим і 51 особі, яка перебуває у відпустці по догляду за дитиною, надіслані листи-нагадування та надані у телефонному режимі роз’яснення щодо необхідності подання відповідних типів декларацій, 1265 працівників Головного управління ознайомлені під особистий підпис з необхідністю своєчасного подання декларацій та змінами, пов’язаними із застосуванням оновленого антикорупційного законодавства.

На виконання вимог статті 49 Закону та Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій, затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 06.09.2016 № 19 (зі змінами) перевірено факт подання 1460 суб’єктами декларування відповідних типів декларацій. Фактів неподання чи несвоєчасного подання декларацій не виявлено.

З метою недопущення порушення вимог статтей 25, 40 та 41 Закону, усіх державних службовців Головного управління проінформовано про необхідність дотримання вимог антикорупційного законодавства. При цьому, 110 особам, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною, надіслані повідомлення (рекомендованими листами) та надані у телефонному режимі відповідні роз’яснення.

В рамках навчання за професійною програмою, 1059 державних службовців Головного управління пройшли онлайн-курс на платформі громадського проекту масових відкритих онлайн-курсів “Prometheus” за темами: “Декларуй доброчесно!” та “Декларуй доброчесно! 2020” та 11 за темою: “Конфлікт інтересів: треба знати!”; 116 працівників Головного управління взяли участь в онлайн-навчанні за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації на платформі Zoom на тему: “Запобігання корупції в органах публічної влади” у Львівському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, за наслідками якого отримали відповідні Сертифікати.

З метою виявлення недоброчесності посадових осіб Головного управління при виконанні посадових обов’язків, у сервісних центрах Головного управління, проведено 3 оперативні перевірки організації та здійснення прийому громадян за принципом “таємних клієнтів”. Проведені заходи дали можливість оцінити роботу працівників Головного управління щодо організації проведення прийому громадян та надання їм консультацій.

 

Відповідальні:

Руда Н. І., керівники структурних підрозділів Головного  управління

Індикатор виконання:

100 % виконання заходів та завдань визначених  Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на

2019 – 2020 роки

Очікувані результати:

вдосконалення системи запобігання і протидії корупції в Головному управлінні, подальше впровадження механізмів прозорості, доброчесності, зниження корупційних ризиків та підвищення рівня довіри громадян до діяльності Пенсійного фонду України

Термін виконання:

протягом року,

контроль щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом

 

background Layer 1