Пропустити навігацію

Електронні трудові книжки, електронні лікарняні та можливості сучасних онлайн сервісів вебпорталу ПФУ обговорили сьогодні у студії радіо “Незалежність”

Сьогодні під час запису програми “Місто для людей” радіоінформаційного центру “Незалежність” заступник начальника Головного управління Фонду області Наталія Лужецька розповіла про запровадження обліку трудової діяльності працівників в електронній формі та поетапне запровадження е–лікарняних. 

У ході розмови з журналістом посадовиця повідомила, що Пенсійний фонд України протягом п’яти років має включити до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування дані про трудову діяльність працівників. А внесення відомостей про трудову діяльність до Державного реєстру здійснюється через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду у вигляді сканованих або оцифрованих копій, передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок тощо), та проводиться працівником чи роботодавцем з обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису.

Крім того, в студії обговорили запровадження електронних листків непрацездатності, що розпочалось у червні п. р. Фахівець Фонду звернула увагу, що перехідний період триватиме до кінця серпня  2021 року. Протягом цього часу громадяни мають можливість отримати як електронний, так і паперовий листок непрацездатності.

На завершення інтерв’ю рекомендувала користуватися сервісами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, що є оптимальним способом дистанційного обслуговування.

 

DSC 0790 300x201 - Електронні трудові книжки, електронні лікарняні та можливості сучасних онлайн сервісів вебпорталу ПФУ обговорили сьогодні у студії радіо “Незалежність”

background Layer 1