Мешканці Львівщини отримували роз’яснення з актуальних питань пенсійного забезпечення в режимі “гарячої телефонної лінії”
Фахівці Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області продовжують активно інформувати громадян у телефонному форматі про актуальні питання пенсійного забезпечення.
Представники відділів обслуговування громадян № 1, № 6, № 14 та № 19 надали консультації мешканцям області в режимі “прямої гарячої телефонної лінії”.
Додзвонювачі цікавилися питаннями проведення перерахунків пенсійних виплат у поточному році, зокрема, працюючим пенсіонерам, порядку зарахування страхового стажу, змін в організації виплати та доставки пенсій, встановлення щомісячної компенсаційної виплати особам, яким виповнилося 80 років і більше, у розмірі 500 грн, впровадження обліку трудової діяльності працівників в електронній формі та поетапного запровадження е – лікарняних, порядку реєстрації на вебпорталі електронних послуг Фонду, користування особистим кабінетом роботодавця та застрахованої особи тощо.
Принагідно спеціалісти наголосили, що всі перерахунки здійснюються в автоматичному режимі за матеріалами пенсійних справ, а інформацію щодо пенсійного забезпечення можна отримати онлайн на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.