Роз’яснення з актуальних питань пенсійного забезпечення в режимі “гарячої телефонної лінії”отримували мешканці Львівщини
Представники Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області продовжують активно інформувати громадян у телефонному форматі про актуальні питання пенсійного забезпечення.
Керівники відділів обслуговування громадян № 5, № 6, № 7, № 9, № 14, № 16 та № 20 консультували мешканців області в режимі “прямої гарячої телефонної лінії”.
Додзвонювачі цікавилися питаннями проведення перерахунків пенсійних виплат у поточному році, порядку обчислення страхового стажу, змін в організації виплати та доставки пенсій, встановлення щомісячної компенсаційної виплати особам, яким виповнилося 75 років та 80 років, порядку реєстрації на вебпорталі електронних послуг Фонду, формування електронних листків непрацездатності та запровадження електронних трудових книжок.
Спеціалісти Головного управління рекомендували громадянам реєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду України і користуватися сучасними електронними послугами.
Довідково: з початку 2021 року керівники відділів обслуговування громадян Головного управління Фонду області провели 352 прямі телефонні «гарячі» лінії.