Пропустити навігацію

Стан виконання плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за 9 місяців 2021 року

 

Пріоритет, завдання, відповідальні, індикатор виконання, очікувані результати, термін виконання Стан виконання
ПРІОРИТЕТ I
Забезпечення якісного обслуговування громадян, цифровізація послуг
Завдання: Термін виконання не настав.

Поряд з цим, забезпечено автоматичне призначення пенсій  6 954 особам відповідно до норм законодавства за фактом досягнення особою пенсійного віку (482 відмовлено) на підставі анкети застрахованої особи для внесення (доповнення) даних(ми) в Реєстр(і) застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування для автоматичного призначення пенсії.

 

1. Впровадження системи автоматичного призначення пенсії за наявними даними при набутті права (за подією набуття права) шляхом впровадження електронної міжвідомчої взаємодії
Відповідальні:

Білецька М. П.,
Іванкова Р. Я.,
Левицька Г. І.,
Стародубова І. В.,
Лужецька Н. Т.,
начальники сервісних центрів

Індикатор виконання:

впроваджено систему автоматичного призначення пенсії за подією набуття права

Очікувані результати:

спрощення порядку призначення, перерахунку, поновлення, припинення, продовження виплати пенсій, надбавок, допомог, доплат та компенсацій або переведення з одного виду пенсії на інший

Термін виконання:

Протягом 5-ти місяців з моменту затвердження відповідних порядків  обміну інформацією з Пенсійним фондом України

2. Популяризація електронного інформування громадян через засоби електронних комунікацій

Виконується.

Надіслано інформаційні повідомлення 14,8 тис. фізичних осіб – підприємців та особам, які забезпечують себе роботою самостійно на їх електронні скриньки (зазначені в звітності).

Відповідальні:

Іванкова Р. Я.,
Білецька М. П.,
Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання:

збільшення кількості громадян, яких поінформовано засобами електронних комунікацій

 Очікувані результати:

підвищення рівня поінформованості громадян; популяризація послуг, що надаються Пенсійним фондом України (далі – Фонд) в електронному вигляді, збільшення чисельності користувачів послугами

Термін виконання:

грудень

3. Використання підсистеми “Автоматизоване робоче місце керівника” Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України (далі – ІКІС ПФУ), зокрема щодо контролю функціональних процесів, оцінки результативності роботи Головного управління Виконується. Забезпечено ідентифікований доступ користувачів за персональним логіном і паролем до підсистеми “Автоматизоване робоче місце керівника” ІКІС ПФУ (доступ надано згідно з службовими записками начальників структурних підрозділів).

Начальникам структурних підрозділів надано методичну допомогу щодо формування моніторингів та звітності в підсистемі “Автоматизоване робоче місце керівника” ІКІС ПФУ. З використанням підсистеми “Автоматизоване робоче місце керівника” ІКІС ПФУ проведено оцінку результативності роботи Головного управління.

Відповідальні:

Білецька М. П.,
Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання:

автоматизовано контроль за фукціональними процесами з використанням підсистеми “Автоматизоване робоче місце керівника” ІКІС ПФУ

Очікувані результати:

поліпшення системи оперативного контролю за станом функціональних процесів

Термін виконання:

листопад

4. Впровадження механізмів  використання в Головному управлінні документів при зверненнях осіб в електронній формі з відмовою від їх паперових оригіналів Термін виконання не настав.  
Відповідальні:

Білецька М. П.,
Іванкова Р. Я.,
Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання:

відсутність необґрунтованих вимог щодо надання особами, які звертаються до органів Фонду в області, відомостей у паперовому вигляді (крім випадків, коли такі відомості в електронному вигляді відсутні або містять розбіжності,  або особа не надала згоди на отримання та обробку її персональних даних з певної інформаційної системи)

Очікувані результати:

спрощення надання послуг громадянам

Термін виконання:

грудень

5. Продовження оцифрування паперових пенсійних справ та їх валідація Виконується. Протягом 9 місяців 2021 року до ЦЕА завантажено 109 262 пенсійні справи (11 321 749 сторінок). Відскановано  107 137 пенсійних справ (7 036 251 розворотів), відкадровано 106 990 справ (7 221 638 сторінок), проведено документування 107 091 пенсійних справ (створено 4 521 003 документів), що складає 84,76 % справ, що підлягають оцифруванню у звітному періоді.

Проведено 4-ий етап ретроконверсії (валідація) – 159 048 справ, що становить 87,3 % загальної кількості оцифрованих пенсійних справ.

 

Відповідальні:

Левицька Г. І.,
Сениско І. В.,
Стародубова І. В.,
Лужецька Н. Т
.

Індикатор виконання:

оцифровано 40 % паперових пенсійних справ, проведено валідацію 90 % оцифрованих пенсійних справ

Очікувані результати:

забезпечення доступу громадян до їх пенсійних справ в онлайн-режимі з можливістю автоматизованого контролю обґрунтованості здійснення пенсійних виплат та зберігання даних в електронному архіві

Термін виконання:

грудень

6. Забезпечення екстериторіальності при опрацюванні звернень для призначення  пенсій Виконується. За принципом екстериторіальності Головним управлінням призначено 14 275 пенсій та перевірено 13 832 пенсії, призначених спеціалістами інших регіонів.

 

Відповідальні:

Іванкова Р. Я.,
Левицька Г. І.,
Білецька М. П.,
Стародубова І. В.,
Лужецька Н. Т.

Індикатор виконання:

впроваджено програмне забезпечення автоматизованого екстериторіального розподілу для опрацювання звернень про призначення пенсій

Очікувані результати:

впровадження механізму централізованого контролю за дотриманням законодавства про призначення пенсій

Термін виконання:

протягом 4-х місяців з моменту набрання чинності відповідними нормативно-правовими актами Фонду

7. Проведення оцінки впровадження стандартів обслуговування громадян в Головному управлінні та рівня задоволеності громадян якістю наданих послуг Виконується. Здійснено оцінку відповідності відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) вимогам Стандартів обслуговування громадян згідно паспортів відповідності ВОГ (СЦ). За результатами оцінки відповідність сервісних центрів області Стандартам становить – 99,55 % (887 балів із 891), недобір 0,45 % (4 бали) відбувся за рахунок розміщення 4-х сервісних центрів на 2-их поверхах власних приміщень. Завершено роботу по приведенню сервісних центрів до Стандартів обслуговування громадян.

З метою визначення рівня задоволеністю якістю надання послуг та рівня обслуговування громадян за 9 місяців опитано 6 567 осіб. Рівень задоволеністю послугами та позитивна оцінка якості обслуговування складає 100 %.

 

Відповідальні:

Іванкова Р. Я.,
Білецька М. П.,
Ценюк В. І.,
Котик О. Й.,
Турко М. Б.,

Відділ з питань запобігання та виявлення корупції

Індикатор виконання:

оцінено 100 % сервісних центрів щодо їх відповідності стандартам обслуговування; не менше 80 %  громадян, які звернулись до Головного управління та взяли участь в анкетуванні, надали позитивну оцінку якості обслуговування

Очікувані результати:

перевірено стан впровадження стандартів  обслуговування громадян, якість обслуговування осіб, які звертаються до Головного управління, на відповідність стандартам обслуговуванння, встановлено та усунуто недоліки в системі обслуговування

Термін виконання:

щокварталу

8. Продовження створення Головним управлінням віддалених робочих місць з обслуговування громадян на базі об’єднаних територіальних громад Виконується. В області утворено 73 об’єднаних територіальних громади, в яких функціонує 76 віддалених робочих місць з обслуговування громадян, що становить 100 %.

Станом на 01.10.2021 в системі зареєстровано 59 користувачів, яким присвоєно токени відповідно до серійного номеру.

Забезпечено роботу 56 ноутбуків та 5 комп’ютерів, наданих ОТГ/МР, на яких розгорнено антивірусне програмне забезпечення CheckpointSandblastAgent.

 

Відповідальні:

Іванкова Р. Я.,
Ценюк В. І.,
Лужецька Н. Т.,
Котик О. Й.,
Відділ з питань запобігання та виявлення корупції

Індикатор виконання:

у 80 % новостворених об’єднаних територіальних громадах області створено віддалені робочі місця з обслуговування громадян Головним управлінням

Очікувані результати:

розширення переліку пунктів обслуговування громадян, доступності місць обслуговування для громадян

Термін виконання:

протягом року (контроль щокварталу, у строк до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом)

9. Забезпечення  висвітлення питань діяльності Головного управління в засобах масової інформації, на інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Фонду, у соціальних мережах Виконується. Забезпечено 100 % висвітлення інформації з питань діяльності Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області на інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (599 матеріалів), Єдиному державному порталі відкритих даних (12 наборів даних). За звітний період відбулось 87 пресконференцій/брифінгів, проведено 141 засідання круглого столу, опубліковано 964 матеріали на інтернет ресурсах, 297 –  у друкованих виданнях. Проведено 63 ефіри на телебаченні та 1180 – на радіо, забезпечено 2731 вихід в в ефір  відеороликів/відеоінструкцій на місцевих телеканалах. 

Крім того, проведено 2077  інших інформаційних заходів (зустрічі в трудових колективах, з населенням, ветеранськими організаціями, з безробітними в центрах занятості, студентами; заняття в «Школі майбутнього пенсіонера», виїзні прийоми громадян та ін). Оприлюднено у мережі Facebook 8768 інформаційних повідомлень. Інформаційні стенди наповнюються актуальною для відвідувачів інформацією (за звітний період розміщено 790 повідомлень).

Відповідальні:

Іванкова Р. Я.,
Турко М. Б.,

керівники самостійних структурних підрозділів

Індикатор виконання:

забезпечено оперативне висвітлення інформації в регіональних засобах масової інформації з питань діяльності Головного управління, проведення заходів з інформаційно-роз’яснювальної роботи (засідання круглого столу, пресконференції, брифінги)

Очікувані результати:

поінформованість громадян про діяльність Головного управління

Термін виконання:

щокварталу

10. Надання електронних послуг засобами вебпорталу електронних послуг Фонду Виконується. З початку функціонування вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України в області зареєстровано 165,9 тис. користувачів, з них 46,3 тис. зареєстровано протягом  9 місяців 2021 року.

За 9 місяців 2021 року послугою призначення (перерахунок) пенсії в “один дотик” скористалися 601 особа, з них: 260 – призначення пенсії, 300 – перерахунок пенсії, 41 – інші щодо пенсій.

Завчасно подано 33 263 анкети-заяви на автоматичне призначення пенсії.

Відповідальні:

Іванкова Р. Я.,
Лужецька Н. Т.,
Турко М. Б.,
керівники самостійних структурних підрозділів

Індикатор виконання:

збільшення чисельності користувачів вебпорталу, у тому числі серед пенсіонерів

Очікувані результати:

покращення обслуговування громадян через вебпортал Фонду

Термін виконання:

постійно

11. Забезпечення підготовки адміністративних приміщень до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 років Виконано. Забезпечено 100 % готовності адміністративних приміщень Головного управління до роботи в осіньо-зимовий період 2021 – 2022 років, а саме:

– проведено 2 капітальні ремонти – ремонт даху в приміщені сервісного центру № 20 в м. Старий Самбір та заміна 20 вікон в приміщенні Головного управління.

– в 15 приміщеннях із індивідуальним газовим опаленням проведено перевірку димових та вентиляційних каналів, перевірку 17 котлів та 9 газових печей та перевірку і технічне обслуговуванняв газових мереж.

 

Відповідальні:

Білецька М. П.,
Ценюк В. І.,
начальники сервісних центрів

Індикатор виконання:

100 % готовність адміністративних приміщень Головного управління до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 років

Очікувані результати:

адміністративні приміщення Головного управління готові до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 років

Термін виконання:

до 15 жовтня

ПРІОРИТЕТ ІІ 
Ефективне адміністрування, спрямоване на забезпечення виконання основних завдань

Завдання: Виконується. Проводиться моніторинг змін до законодавства. Видано 29 наказів про внесення змін до наказів Головного управління .

 

1. Перегляд актів Головного управління з метою уніфікації та повноти регулювання процесів, спрямованих на забезпечення виконання основних завдань, забезпечення їх відповідності чинному законодавству
Відповідальні:

Левицька Г. І.,
Білецька М. П.,
Іванкова Р. Я.,
Страхоцька О. Я.,
керівники самостійних структурних підрозділів

Індикатор виконання:

затвердження висновку за результатами перегляду актів Головного управління та нового графіку перегляду актів

Очікувані результати:

внесені зміни до актів Головного управління,  виключені норми, що суперечать законам України, указам Президента України, постановам Верховної Ради України, актам Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам

Термін виконання:

за окремим графіком

2. Проведення юридичної експертизи проєктів розпорядчих актів Головного управління та договорів Виконується. Станом на 01.10.2021 року укладено

411 договорів на суму 145 397,7 тис. грн.

Відповідальні:

Страхоцька О. Я.

Індикатор виконання:

відсутність актів та договорів, прийнятих (укладених) без проведення правової оцінки проєктів

Очікувані результати:

прийняття узгоджених з актами законодавства актів Головного управління

Термін виконання:

протягом року

3. Здійснення моніторингу та узагальнення результатів судової практики у справах за участю Головного управління Виконується. Підготовлено 1 огляд судової практики та доведено до відома  зацікавлених структурних підрозділів Головного управління.

 

Відповідальні:

Левицька Г. І.,
Білецька М. П.,
Страхоцька О. Я.,
Скуратова О. В.,
Стародубова І. В

Індикатор виконання:

підготовлено не менше двох оглядів судової практики на рік та доведено до відома зацікавлених структурних підроздідлів Головгого управління

Очікувані результати:

підвищено якість представлення інтересів органів Фонду в області в судах, обслуговування громадян

Термін виконання:

протягом року

4 Моніторинг відомостей Реєстру застрахованих осіб щодо виявлення ознак використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю Виконується. Головним управлінням Пенсійного фонду у Львівській області проводиться моніторинг відомостей реєстру застрахованих осіб, які містять ознаки використання праці неоформлених працівників.

За результатами моніторингу відомостей реєстру застрахованих осіб протягом 9 місяців 2021 року надано інформацію: Головному управлінню Держпраці у Львівській області – по 359 страхувальниках, в яких працює 11,2 тис. застрахованих осіб, які порушують законодавство про працю. Порушень не виявлено. Головному управлінню Державної фіскальної служби України у Львівській області – по 71 страхувальнику, в яких працює 78 застрахованих осіб. Станом на 01.10.2021 порушень не виявлено.

Органам місцевого самоврядування надано матеріали щодо осіб, яким нараховано заробітну плату в розмірі менше мінімального.

Відповідальні:

Білецька М. П.,
Лужецька Н. Т.,
Гайда О. Я.

Індикатор виконання:

інформування органів Державної служби України з питань праці в області та органів Державної податкової служби України в області про виявлені ознаки порушення законодавства про працю

Очікувані результати:

сприяння легалізації робочих місць та зменшення випадків порушення законодавства про працю

Термін виконання:

щокварталу

ПРІОРИТЕТ ІІІ
Відповідальне здійснення виплат 

Завдання: Виконано. Сформовано проєкт бюджету Головного управління Пенсійного  фонду України у Львівській області на 2021рік відповідно до граничних обсягів показників бюджету та подано на затвердження до Пенсійного  фонду України 11.03.2021  №1300-5601-5/22809. Пенсійним фондом України бюджет Головного управління Пенсійного  фонду України у Львівській області затверджено 15.03.2021 року.
1. Підготовка та формування бюджету, кошторису та плану асигнувань Головного управління
Відповідальні:

Білецька М. П.,
Гайда О. Я.

Індикатор виконання:

затверджено бюджет, кошторис та план асигнувань Головного управління 

Очікувані результати:

своєчасно сформовані граничні обсяги показників бюджету Головного управління та лімітні довідки  на фінансування адміністративних витрат; затверджений бюджет, кошторис та план асигнувань Головного управління

 Термін виконання:

в місячний термін після затвердження  Кабінетом Міністрів України бюджету Пенсійного фонду України  

2. Забезпечення виконання планових показників з надходження до бюджету Пенсійного фонду України коштів, адміністрування яких здійснюють органи Фонду Виконується. Надходження власних коштів за 9 місяців 2021 року, контроль за сплатою яких здійснюють органи Пенсійного фонду, складають 107 430,9 тис. грн. Планові показники за звітний період виконано на 115,7 % або більше на 14 568,1 тис. грн. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 1 564,9 тис. грн, або на 1,5 %.
Відповідальні:

Білецька М. П.,
Гайда О. Я.

Індикатор виконання:

100 % виконання плану

Очікувані результати:

надходження коштів, адміністрування яких здійснюють органи Фонду, в повному обсязі запланових показників

Термін виконання:

щомісяця

3. Моніторинг погашення заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску та відновлення страхового стажу застрахованих осіб Виконується. Заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску станом на 01.10.2021 – 1 101 997,7 тис. грн, що на 162 549,8 тис. грн або на 17,3 % більше ніж на 01.01.2021. Протягом 9 місяців 2021 року проведено індивідуальне інформування 18 944 фізичних-осіб-підприємців, які заборгували єдиний внесок, страхові внески та періоди роботи у них, які не враховані до страхового стажу у зв’язку з несплатою єдиного внеску та страхових внесків. На підставі інформації щодо сум стягнення органами державної виконавчої служби заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску, страхових внесків забезпечено зарахування 345 періодів страхового стажу по 67 страхувальниках.
Відповідальні:

Білецька М. П.,
Лужецька Н. Т.,
Гайда О. Я.

Індикатор виконання:

зменшення заборгованості від сплати єдиного соціального внеску  та відновлення страхового стажу застрахованих осіб

Очікувані результати:

наповнення бюджету Фоду та зарахування страхового стажу  застрахованим особам

Термін виконання:

протягом року

4. Забезпечення контролю за виконанням індикативних показників  з надходження збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій Виконується. Протягом 9 місяців 2021 року на рахунки органів Держказначейства надійшло збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій на суму 395 966,6 тис. грн, що становить 123,2 %  індикативних показників.
Відповідальні:

Білецька М. П.,
Гайда О. Я.

Індикатор виконання:

сформовано інформаційно-аналітичні матеріали щодо виконання індикативних показників, доведених Міністерством фінансів України

Очікувані результати:

надходження до загального фонду державного бюджету коштів, адміністрування яких здійснюють органи Фонду, в повному обсязі доведених показників

Термін виконання:

щомісяця

5. Забезпечення призначення пенсій та проведення їх перерахунків у зв’язку із змінами в законодавстві та за заявами у строки, визначені законодавством Виконується.  Протягом 9 місяців 2021 року, своєчасно призначено 19 516 пенсій (100 %),    в т. ч.:

18 336 – згідно з Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;

1 058 – згідно з Законом України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”;

122 – згідно з міжнародними договорами (Угодами).

Проведено 37 754 перерахунки пенсій за заявами пенсіонерів відповідно до “страхового” закону та 4 252 перерахунки пенсій, призначених відповідно до “військового” закону.

Здійснено 258 перерахунків пенсій, призначених відповідно до Угоди між Україною та Республікою Польща про соціальне забезпечення.

Проведено масові перерахунки 1 391 271 пенсіонеру, з них:

індексація з 01.03.2021 – 589 019;

перерахунок з 01.04.2021 відповідно ч. 4 ст. 42 Закону 1058 – 44 940 (підвищено розмір пенсій 19,4 тис. особам.);

65- річним – 150 549;

80- річним – 179 633;

у зв’язку з уточненням річного показника (за 2018-2020 роки) – 1 273;

уточнення показників середньої  ЗП по НГ – 10 234;

льотному складу – 197;

інвалідам внаслідок аварії на ЧАЕС – 965;

у зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму з 01.07.2021 – 310 532, доплата 100 грн  з 01.07.2021 – 13 140;

відповідно до постанови КМУ від 14.07.2021 № 713 проведено 30 782 перерахунки виплат військовим пенсіонерам та учасникам бойових дій, з 01.10.2021 перерахунок 75-ти річним – 60 001, відповідно до постанови КМУ від 01.09.2021 № 916- 6.

Відповідальні:

Левицька Г. І.,
Стародубова І. В.

Індикатор виконання:

призначення (перерахунки) пенсій з дотриманням термінів

Очікувані результати:

своєчасно проведені призначення та перерахунки пенсій

Термін виконання:

постійно

6. Проведення підготовчих технічних заходів для забезпечення переходу до централізованого фінансування виплати пенсій Виконується. Забезпечено своєчасне формування та завантаження до підсистеми “Фінансова звітність” статистичної звітності (3-ПФ, 5-ПФ та 6-ПФ). Здійснюється формування виплатних документів, коригуючих відомостей та разових доручень.

 

Відповідальні:

Білецька М. П.,
Лужецька Н. Т.
Гайда О. Я.,

Індикатор виконання:

перехід до централізованого фінансування виплати пенсій

Очікувані результати:

cкорочення термінів проходження коштів для виплати пенсій

Термін виконання:

квітень

 

7. Реалізація графіку запровадження виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за виплатними квитанціями Виконується. Забезпечено своєчасне внесення змін в довідниках ППВП згідно наданих службових записок та листів.

Своєчасно та в повному обсязі передано електронні файли до установ, що здійснюють виплату пенсій.

Забезпечено своєчасний та якісний друк виплатних документів.

 

Відповідальні:

Іванкова Р. Я.,
Білецька М. П.,
Лужецька Н. Т.,
Гайда О. Я.

Індикатор виконання:

реалізовано виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за виплатними квитанціями

Очікувані результати:

впроваджено електронний обмін інформацією по виплаті пенсій з оператором поштового зв’язку

Термін виконання:

у визначені графіком строки

8. Забезпечення виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які постійно проживають в області Виконується. Протягом 9 місяців 2021 року своєчасно виплачено пенсії пенсіонерам іноземних держав, які проживають на території Львівської області в сумі 
3 600,7 тис. грн.Підготовлено відомості на виплату пенсій пенсіонерам, які проживають в Республіці Польща: у І кварталі – 771 пенсіонеру, у ІІ кварталі –830 пенсіонерам, у ІІІ кварталі – 867 пенсіонерам. 
Відповідальні:

Левицька Г. І.,
Білецька М. П.,
Скуратова О. В.,
Гайда О. Я.

Індикатор виконання:

відсутні порушення строків виплати пенсій

Очікувані результати:

своєчасна виплата пенсій громадянам області, які проживають за кордоном, та виплата пенсій пенсіонерам іноземних держав, які проживають в області

Термін виконання:

щокварталу

9. Моніторинг та аналіз показників виконання бюджету Пенсійного фонду України та факторів, що впливають на його виконання Виконується. Надходження коштів за 9 місяців 2021 року, контроль за сплатою яких здійснюють органи Пенсійного фонду, складають 107 430,9 тис. грн, з них 97 936,8 тис. грн складають надходження фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, 1 770,7 тис. грн – надходження зі сплати страхових внесків. З метою виконання планових показників сформовано та надіслано 5 230 рорахунків сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій підприємствам, установам, організаціям, проведено 713 розрахунків доплати до мінімального страхового внеску, додатково надійшло 1 290,0 тис. грн страхових внесків. В погашення заборгованості за 9 місяців 2021 року надійшло 7 053,9 тис. грн.
Відповідальні:

Білецька М. П.,
Гайда О. Я.

Індикатор виконання:

сформовано інформаційно-аналітичні матеріали

Очікувані результати:

забезпечено надходження коштів до бюджету Фонду у запланованих обсягах, своєчасного та у повному обязі фінансування видатків Фонду

Термін виконання:

щомісячно

10. Проведення аналізу динаміки фонду оплати праці відповідно до повноважень, визначених законодавством Виконується. Здійснено моніторинг Фонду оплати праці та чисельності застрахованих осіб за 6 місяців 2021 року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Спостерігається ріст ФОП на 1 494 396,3 тис. грн (на 118,8 %). Збільшення ФОП відбулося, зокрема, у галузі охорони здоров’я, державне управління й оборона, освіти, роздрібна торгівля, крім торгівлі автотранспортними засобами та мотоциклами. Наприклад, КНП ЛОР “Львівський обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф” – зростання становить 248 915,5 тис. грн, наприклад ТзОВ “ОККО-ДРАЙВ”- на 436 153,7 тис. грн. За даними звітності страхувальників спостерігається збільшення чисельності ЗО на 27,6 тис. осіб (104,1 %) в порівнянні з січнем 2021 року. Найбільше зростання чисельності ЗО відбулось в галузі Державне управління й оборона – на 5,1 тис. осіб (наприклад: Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області – на 621 особу). Протягом 9 місяців 2021 року легалізовано 13,0 тис. робочих місць, додатково надійшло ЄСВ від легалізації 47 594,2 тис. грн.
Відповідальні:

Білецька М. П.,
Гайда О. Я.

Індикатор виконання:

сформовано інформаційно-аналітичні матеріали, надані пропозиції Пенсійному фонду України щодо шляхів наповнення бюджету

Очікувані результати:

підготовлені пропозиції  щодо наповнення бюджету Фонду

Термін виконання:

щокварталу

11. Узагальнення інформації щодо стану виконання міжнародних договорів, виконання яких забезпечує Головне управління, та визначення проблемних питань, які виникають під час їх реалізації Виконується. За 9 місяців  2021 року пропозиції щодо внесення змін до положень міжнародних угод не надавались.
Відповідальні:

Левицька Г. І.,
Білецька М. П.,
Іванкова Р. Я.,
Страхоцька О. Я.,
Стародубова І. В.

Індикатор виконання:

підготовлено пропозиції щодо внесення змін до положень міжнародних угод

Очікувані результати:

надано проєкти змін до міжнародних договорів

Термін виконання:

вересень

ПРІОРИТЕТ ІV

Автоматизація функціональних процесів та здійснення контрольних заходів

Завдання:  

 

 

1) Виконано. Станом на 01.10.2021 внесено в реєстр судових рішень 1 986 записів, які не пов’язані з пенсійними виплатами.

 

 

 

 

 

 

 

2) Виконується. До підсистеми реєстру судових рішень внесено 2 402 рішення суду щодо пенсійного забезпечення.

 

1. Інформаційне наповнення підсистеми “Реєстр судових рішень” ІКІС ПФУ відомостями про рішення суду за участю органів Фонду

1) Відповідальні:

Левицька Г. І.,
Страхоцька О. Я.

Індикатор виконання:

забезпечено внесення необхідної інформації до підсистеми про рішення суду щодо стягнення коштів та зобов’язання вчинити дії, не пов’язані з пенсійними виплатами

Термін виконання:

до 1 жовтня

 

2) Відповідальні:

Левицька Г. І.,
Стародубова І. В.

Індикатор виконання:

забезпечено внесення необхідної інформації до підсистеми про рішення суду щодо пенсійного забезпечення

Термін виконання:

20 календарних днів з дня набрання ними законної сили

Очікувані результати:

автоматизований облік рішень суду, що підлягають виконанню та набрали законної сили

2. Здійснення внутрішнього контролю за повнотою та своєчасністю ведення обліку судових справ та виконавчих проваджень в підсистемах “Реєстр судових рішень” та “Правова робота” ІКІС ПФУ Виконується. Станом на 01.10.2021 року до підсистеми “Правова робота” внесено 9 998 записів по судових справах, 8 174 записи по виконавчих документах та 65 записів щодо  адміністративних стягнень.
Відповідальні:

Левицька Г. І.,
Страхоцька О. Я.

Індикатор виконання:

здійснено контроль за станом ведення обліку та усуненням виявлених порушень

Очікувані результати:

повнота та своєчасність ведення обліку в автоматизованих системах Фонду

Термін виконання:

щокварталу

3. Забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні Виконується. Упродовж 9 місяців 2021 року проведено 89 перевірок щодо цільового використання коштів Пенсійного фонду України (100 % запланованих), а саме: 35 перевірок філій (відділень) 28 банківських установ, які обслуговують поточні рахунки пенсіонерів (порушень не виявлено); 18 перевірок цільового використання коштів Пенсійного фонду України по 6-ти Центрах поштового зв’язку та по 510 відділеннях поштового зв’язку (встановлено порушень цільового використання коштів на суму 113,7 тис. грн, кошти  відшкодовано); 36 перевірок дотримання норм законодавства при перерахуванні коштів установам (закладам), де особи перебувають на повному державному утриманні (встановлено 34 порушення щодо несвоєчасного повідомлення про прибуття (вибуття) підопічних, з них по 14 особах вказане порушення призвело до зайвого  фінансування коштів на суму 41,4 тис. грн (кошти відшкодовано в повному обсязі).

 

Відповідальні:

Білецька М. П.,
Кухарук В. А.,
Скуратова О. В.

Індикатор виконання:

перевірено 100 % організацій області, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та установи, в яких особи перебувають на повному державному утриманні

Очікувані результати:

запобігання порушень щодо використання пенсійних коштів та вжиття заходів, передбачених законодавством, у разі їх виявлення

Термін виконання:

за окремими графіками головних управлінь

4. Проведення внутрішніх аудитів та інших контрольних заходів у Головному управлінні Виконується. Проведено 4 внутрішні аудити, відповідно до  Зведеного операційного плану діяльності внутрішніх аудитів в Пенсійному фонді України на 2021 рік (100 %).

За результатами аудиторського дослідження виявлено 91 фінансове порушення на загальну суму 726,7 тис. грн. Серед виявлених фінансових порушень 42 порушення, що не призвели до втрат на суму 510,7 тис. грн та 49 фінансових порушень, що призвели до втрат (збитків) фінансових і матеріальних ресурсів на загальну суму
216,0 тис. грн, які усунуті в повному обсязі (100 %). Встановлено 151 нефінансове порушення, забезпечено усунення 89,4 % нефінансових порушень. Надано 39 рекомендацій, з них виконано 32, по 7 рекомендаціях термін виконання не настав. За результатами проведених аудитів видано накази  Головного управління.

Відповідальні:

Кот Р. С.,
керівники самостійних структурних підрозділів

Індикатор виконання:

проведено внутрішні аудити та інші контрольні заходи

Очікувані результати:

удосконалення системи управління коштами, попередження недоліків та неефективного їх використання

Термін виконання:

згідно зі зведеним операційним планом діяльності з внутрішнього аудиту на 2021 рік

5. Забезпечення моніторингу результатів внутрішніх аудитів та інших контрольних заходів, здійснених в Головному управлінні, та стану впровадження  рекомендацій Виконується. Проведено моніторинг щодо повноти усунення порушень, виявлених аудиторськими дослідженнями.

За результатами проведеного моніторингу зняті з контролю 7 наказів Головного управління про результати аудиторських досліджень, які проводились протягом 2020-2021 років.

Відповідальні:

Кот Р. С.,
керівники самостійних структурних підрозділів

Індикатор виконання:

узагальнено і підготовлено висновки щодо стану реалізації внутрішніх аудитів і інших контрольних заходів

Очікувані результати:

забезпечено 100 % впровадження аудиторських рекомендацій та  виправлення і усуненя порушень, виявлених контрольними заходами

Термін виконання:

щокварталу до 1 числа місяця, наступного за звітним кварталом

6. Забезпечення управління персоналом  1) Виконується. Протягом 9 місяців 2021 року в системі підвищення кваліфікації за різними програмами пройшли навчання 1 103 державних службовці  Головного управління, що становить 98 % від визначеної потреби у професійному навчанні. З них: 380 – підвищили кваліфікацію на базі навчально-методичного центру Державного підприємства “Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України” за спеціальними короткостроковими програмами, 179 – пройшли навчання  у Львівському регіональному інституті державного управління НАДУ при Президентові України за загальними короткостроковими програмами, 539 – на базі НУ “Львівська політехніка” за загальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами. 19 державних службовців у грудні 2021 року завершують навчання за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю “Публічне управління та адміністрування”.

Поряд з тим, шляхом самоосвіти на освітніх е-платформах Prometheus, Дія, ВУМ  навчались 1 122 державних службовці, 269 з яких пройшли декілька курсів за різною тематикою.

Загалом станом на 01.10.2021 виконано 1 103 індивідуальних програми, що становить 98 % від загальної кількості (1 122) затверджених індивідуальних програм професійного розвитку державних службовців, в тому числі 737 державних службовців набрали понад 1 кредит ЄКТС в межах виконання індивідуальних програм.

2) Виконано. За результатами професійних тренінгів Пенсійним фондом України визначено 26 внутрішніх тренерів за відповідними напрямками професійної діяльності, якими проведено навчання в Головному управлінні для                    1 122 державних службовців (100 % від фактичної чисельності), у тому числі 889 осіб були учасниками декількох тренінгів.

 

 

 

 

 

3) Виконано. Забезпечено стажування 6 осіб відповідно до Порядку стажування громадян з числа молоді, які не перебувають на посадах державної служби, в апраті Пенсійного фонду України та його територіальних органах, затвердженого постановою правління Фонду від   19 липня 2019 року № 9-1.

 

 

 

 

 

 

4) Виконано. Посадові інструкції розроблені на всі посади державної служби згідно штатного розпису з урахуванням завдань і функцій, визначених положеннями про  структурні підрозділи.

Відповідальні:

Котик О. Й.,
керівники самостійних структурних підрозділів

Індикатор виконання:

1) забезпечено підвищення рівня професійної компетентності 100 відсотків державних службовців Головного управління відповідно до індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальних програм професійного розвитку,  створено умови для підвищення рівня професійної компетентності шляхом професійного навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) охоплено не менше 90 %  фактичної чисельності державних службовців Головного управління внутрішніми навчаннями, які проводяться відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 12 березня 2020 року № 4-1

Очікувані результати:

підвищено рівень задоволеності споживачів послуг, що надаються Головним управлінням

 

Термін виконання:

Грудень

Індикатор виконання:

3) забезпечено стажування не менш як п’яти осіб відповідно до зазначеного порядку громадян з числа молоді, які не перебувають на посадах державної служби, в Головному управлінні

Очікувані результати:

ознайомлено молодих та вмотивованих людей із специфікою діяльності Головного управління з метою залучення до роботи на державній службі в органах Фонду

Термін виконання:

Листопад

 

Індикатор виконання:

4) забезпечено актуалізацію посадових інструкцій державних службовців Головного управління щодо відповідності фактичній роботі; забезпечено здійснення контролю за розподілом завдань між державними службовцями відповідно до завдань і функцій структурних підрозділів та їх посадових обов’язків

Очікувані результати:

Забезпечено ефективне виконання завдань, покладених на Головне управління

Термін виконання:

Листопад

ПРІОРИТЕТ V
Реалізація державної антикорупційної політики

Завдання:  

Виконується. З метою реалізації державної антикорупційної політики, в частині участі у здійсненні оцінки корупційних ризиків у діяльності органів Пенсійного фонду, проведено ідентифікацію об’єктів оцінки корупційних ризиків у діяльності Головного управління шляхом дослідження (аналізу) зовнішнього та внутрішнього середовища Головного управління на предмет виявлення чинників корупційних ризиків у нормативно-правових актах і організаційно-управлінській діяльності Головного управління, яка спрямована на забезпечення реалізації законодавчо закріплених функцій та завдань.

Для проведення ідентифікації (виявлення) об’єктів оцінки корупційних ризиків у діяльності Головного управління використано такі джерела інформації, як: закони та підзаконні нормативно-правові акти, які регулюють діяльність органів Пенсійного фонду України, Головного управління, локальні акти, положення про структурні підрозділи, посадові інструкції, а також отримано від структурних підрозділів Головного управління інформацію, необхідну для ідентифікації (виявлення) корупційних ризиків.

Здійснено ідентифікацію корупційних ризиків в діяльності Головного управління та листом Головного управління від 29.01.2021 № 1300-64-5/8632, надано Пенсійному фонду України пропозиції щодо об’єктів оцінки корупційних ризиків.

Крім того, в рамках реалізації пілотного проєкту з оцінки корупційних ризиків та підготовки антикорупційної програми у Пенсійному фонді України з Національним агентством з питань запобігання та виявлення корупції, листом від 30.04.2021
№ 1300-64-5/39548 надано копії документів щодо діяльності уповноваженого підрозділу (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції за 2019-2020 роки.

У зв’язку із залученням Головного управління до участі у проведенні оцінки корупційних ризиків, листом від 20.05.2021 № 1300-64-5/44566 надано оновлений перелік Законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства соціальної політики України, постанов та наказів Пенсійного фонду України, що визначають нормативно-правові засади діяльності Пенсійного фонду України.

Також, з метою залучення широкого кола громадськості до участі в оцінці корупційних ризиків, Головним управлінням надіслано дванадцять листів до зовнішніх стейкхолдерів, з проханням долучитись до анонімного анкетування, яке проводилося Пенсійним фондом України щодо наявності корупційних ризиків у діяльності Пенсійного фонду України та його органів та за можливості надати інформацію про ймовірні корупційні ризики у діяльності органів Пенсійного фонду України та вразливі (або потенційно вразливі) до корупції процеси, які мають місце під час здійснення посадовими особами органів Пенсійного фонду України своїх повноважень (у разі наявності). Інформацію про ймовірні корупційні ризики у діяльності органів Пенсійного фонду України, отриману від зовнішніх зацікавлених сторін, надіслано в Пенсійний фонд України, листом від 14.06.2021 № 1300-64-5/53685. Також, начальником прийнято участь в онлайн – засіданні за круглим столом для публічного громадського обговорення проекту Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2021-2023 роки.

1.Участь у здійсненні оцінки корупційних ризиків у діяльності органів Фонду
Відповідальні:

Відділ з питань запобігання та виявлення корупції,
керівники самостійних структурних підрозділів

Індикатор виконання:

надано пропозиції щодо обʼєктів оцінки корупційних ризиків, їх ідентифікації та заходів з усунення

Очікувані результати:

Надано пропозиції щодо обʼєктів оцінки корупційних ризиків, їх ідентифікації та заходів з усунення обʼєктів оцінки корупційних ризиків, їх ідентифікації та заходів з усунення для розробки проєкту звіту з оцінки корупційних ризиків та проєкту Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2021 – 2023 роки

Термін виконання:

до 31 серпня

2. Розроблення заходів Головного управління щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2021 – 2023 роки,  забезпечення контролю за їх виконанням Виконується. Наказом Головного управління від 29.12.2020 № 334 затверджені Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області на 2021 рік (далі – Заходи).

Інформація про виконання Заходів Головного управління узагальнюється щокварталу та формується відповідний звіт.

Відповідальні:

Білецька М. П.,
Левицька Г. І.,
Відділ з питань запобігання та виявлення корупції,
керівники самостійних структурних підрозділів

Індикатор виконання:

затверджені заходи Головного управління щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його органів на 2021 – 2023 роки, щоквартальне інформування Пенсійного фонду України про їх виконання

Очікувані результати:

вдосконалення системи запобігання і протидії корупції в Головному управлінні, подальше впровадження механізмів прозорості, доброчесності, зниження корупційних ризиків та підвищення рівня довіри громадян до діяльності Фонду

Термін виконання:

листопад

3. Вдосконалення механізмів заохочення та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції” Виконується. Для оперативного інформування громадян, вдосконалення механізмів заохочення та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції”, а також своєчасного реагування на можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції” працівниками структурних підрозділів Головного управління, у громадській приймальні Головного управління, у відділах обслуговування громадян (сервісних центрах) Головного управління та на інформаційній сторінці Головного управління, оприлюднена інформація “Як і куди повідомити про корупцію”.

На виконання вимог статті 531 Закону України “Про запобігання корупції”, згідно з якими установа забезпечує викривачам умови для здійснення повідомлення шляхом впровадження механізмів заохочення та формування культури повідомлення, Головним управлінням розроблено пам’ятки щодо правового статусу, прав та гарантій захисту викривача; забезпечення права викривача на конфіденційність та анонімність та щодо етичної поведінки в Головному управлінні.

Проведено роботу щодо актуалізації контенту інформаційної сторінки Головного управління з питань запобігання корупції вебсайту Пенсійного фонду України.

На інформаційній сторінці Головного управління вебсайту Пенсійного фонду України забезпечено оперативне висвітлення результатів роботи Відділу з питань запобігання та виявлення корупції, зокрема, опубліковано “Звіт про результати роботи Головного управління з питань запобігання та виявлення корупції за 2020 рік”, “Звіт про виконання у 2020 році заходів щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області на 2019 – 2020 роки”, “Звіт про результати роботи Головного управління з питань запобігання та виявлення корупції за I квартал 2021 року”, “Звіт про результати роботи Головного управління з питань запобігання та виявлення корупції за I півріччя 2021 року”, Положення про відділ з питань запобігання та виявлення корупції, зміни та роз’яснень до антикорупційного законодавства.

Відповідальні:

Відділ з питань запобігання та виявлення корупції,
Турко М. Б.,
керівники самостійних структурних підрозділів

Індикатор виконання:

1) розміщено публікації/ інформації про запобігання, виявлення та протидію корупції на інформаційній сторінці вебпорталу Головного управління

2) забезпечено оновлення на інформаційній сторінці вебпорталу Головного уравління  розділу “Запобігання корупції” інформацією з антикорупційної тематики;

3) здійснено заходи щодо поширення просвітницької інформації антикорупційного спрямування

Очікувані результати:

поінформованість викривачів шляхом розміщення та оновлення інформаційних матеріалів про алгоритм дій викривача при здійсненні повідомлення

Термін виконання:

протягом року

4. Популяризація системи електронних послуг Фонду як таких, що зменшують корупційні ризики Виконується. З метою формування негативного ставлення до корупції, популяризації системи електронних послуг Пенсійного фонду України як таких, що зменшують корупційні ризики, на інформаційній сторінці Головного управління вебпорталу Пенсійного фонду, інтернет ресурсах, розміщено публікацію “Впровадження електронних послуг, як спосіб зниження корупційних ризиків у діяльності органів Пенсійного фонду України” та забезпечується інформування користувачів про надання Головним управлінням послуг в електронному вигляді.

 

Відповідальні:

Білецька М. П.,
Левицька Г. І.,
Іванкова Р. Я.,
Лужецька Н. Т.,
Турко М. Б.,
Відділ з питань запобігання та виявлення корупції

Індикатор виконання:

забезпечено постійне інформування користувачів про надання Головним управлінням послуг в електронному вигляді як інструменту запобігання та протидії корупції

Очікувані результати:

збільшення кількості осіб, що скористалися послугами в електронному вигляді; впровадження механізмів прозорості, доброчесності, зниження корупційних ризиків та підвищення рівня довіри громадян до Фонду

Термін виконання:

протягом року

 

background Layer 1