Фахівці Дрогобицького сервісного центру проводять інформаційно-роз’яснювальні заходи
Інформуючи мешканців Львівщини про пенсійне законодавство, представники Головного управління Фонду області проводять заходи, використовуючи різні форми роз’яснювальної роботи.
Керівник відділу обслуговування громадян № 2 Любов Яневич консультувала мешканців області в режимі “прямої гарячої телефонної лінії”. Додзвонювачі цікавилися питаннями проведення перерахунків пенсійних виплат у поточному році, порядком обчислення страхового стажу, встановленням щомісячної компенсаційної виплати особам, яким виповнилося 75 та 80 років.
Головний спеціаліст сервісного центру Уляна Хлопик провела прийом громадян на віддаленому робочому місці у с. Уличне Дрогобицького району, під час якого надала консультації щодо умов та порядку призначення пенсії, перерахунку пенсії працюючим пенсіонерам, обчислення страхового стажу тощо.
Крім того, представниця Головного управління Фонду області у межах інформаційного заходу “День Пенсійного фонду” в Уличнянському старостинському окрузі поспілкувалася з трудовими колективами бібліотеки та музею села Уличне. Розповіла присутнім про основні засади пенсійного забезпечення, умови виходу на пенсію, ознайомила з електронними сервісами Пенсійного фонду. Не оминула увагою питання легалізації праці, роз’яснюючи вплив набутого страхового стажу і величини офіційно нарахованої заробітної плати на розмір пенсійного забезпечення в майбутньому.
Чергове заняття для шукачів роботи, які перебувають на обліку у Дрогобицькому міськрайонному центрі зайнятості провела головний спеціаліст відділу обслуговування № 2 Галина Брунець. Питання офіційного працевлаштування, використання електронних сервісів Пенсійного фонду України, запровадження електронних трудових книжок стали основними темами зустрічі з тимчасово безробітними громадянами.





