Пропустити навігацію

Звіт про роботу Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області з питань забезпечення розгляду звернень громадян за 9 місяців 2023 року

Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” (зі змінами), Указу Президента України від 07.02.2008 №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанов правління Пенсійного фонду України від 22.04.2009 №13-5, від 30.07.2015 № 13-1, органами Пенсійного фонду області забезпечено розгляд письмових пропозицій, заяв і скарг громадян та створюються належні умови для реалізації права громадян на усне звернення.

Організація роботи щодо розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг та особистого прийому громадян

Протягом січня – вересня 2023 року до Головного управління звернулося 28770 громадян, що на 82,7 відсотки більше порівняно з аналогічним періодом 2022 року (15746 звернення).

У своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, в т. ч. надбавок, доплат – 8906 (31 відсоток від загальної кількості – 28770), підвищення розміру пенсії – 7060 (24,5 відсотків), виконання рішення судів – 1808 (6,3 відсотки), витребування довідок та інших матеріалів – 1735 (6 відсотків), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 1540 (5,4 відсотки), своєчасності виплати житлової субсидії або пільги, в т. ч. припинення виплати та перерахунку житлової субсидії – 1496 (5,2 відсотки), щодо перерахунку житлової субсидії – 1355 (4,7 відсотки), індексації пенсії – 572 (2 відсотки), інші питання –4298 (14,9 відсотків), в т.ч. з питань виплати пенсії, сплати єдиного внеску, використання електронних ресурсів, субсидій та пільг.

Продовжують звертатися з питань перерахунку пенсій, в тому числі щодо виконання судових рішень, особи з числа військовослужбовців, зокрема за звітний період звернулося – 13732 осіб (47,7 відсотки від загальної кількості звернень).

У звітному періоді до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області надійшло 26935 письмових звернень громадян, що на 12060 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року (14875), ця кількість збільшилась на 81,1 відсотків.

Із загальної кількості звернень:

23490 (87,2 відсотки від загальної кількості письмових звернень – 26935) отримано від громадян, з них: 8097 – особисто (скриньки); 647 – від уповноваженої особи; 8314 – поштою; 3469– електронною поштою; 2943 – через вебпортал ПФУ; 20 – через інші засоби зв’язку;

758 (2,8 відсотки) – через вищі органи влади та організації, в тому числі: 3 – від народного депутата України, 564 – з Пенсійного фонду України; 58 – з Львівської обласної державної адміністрації; 133 – з Гарячої лінії області;

2687 (10 відсотків) – через Державну установу “Урядовий контактний центр”.

Неодноразово надсилали звернення з таким самим змістом, при цьому маючи вже обґрунтовану відповідь: Максимишин С. В. (Яворівський р-н), Покурбанич Р. Ф (Дрогобицький р-н), Максимів М. Я. (м. Львів), Кузьо В. Т. (м. Львів).

Відповідно до статті 18 Закону України “Про звернення громадян” та наказу Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області № 349 від 05.06.2023 “Про Комісію з питань розгляду звернень громадян” протягом звітного періоду на Комісії розглянуто звернення Максимишина С. С. (25.04.2023) та Кечі Б В. (07.06.2023, 27.06.2023).

З метою забезпечення конституційного права громадян на звернення керівниками та спеціалістами структурних підрозділів Головного управління здійснюються виїзні прийоми до осіб з особливими потребами. Так, протягом звітного періоду здійснено виїзди до 390 громадян.

З метою забезпечення права громадян на звернення під час карантину в посиленому режимі діють “гарячі” телефонні лінії. Так, у звітному періоді отримали консультації та роз’яснення на порушені питання 54286 громадян, що на 38,1 відсотки більше, ніж за 2022 рік, з них 19335 – в Головному управлінні, 34951 – в сервісних центрах.

Під час роботи “Прямої телефонної гарячої лінії” 25.01.2023, 22.02.2023, 29.03.2023, 26.04.2023, 31.05.2023, 28.06.2023, 26.07.2023, 30.08.2023, 27.09.2023 керівництвом Головного управління надано консультації 144 громадянам.

 

Організаційні заходи Головного управління, спрямовані на забезпечення належного розгляду звернень громадян

Прийом та обслуговування громадян у відділах обслуговування громадян (сервісних центрах) Головного управління проводиться щоденно за принципом “єдиного вікна”, без обідньої перерви.

На стендах сервісних центрів розміщена актуальна інформація з питань пенсійного забезпечення громадян, страхових виплат, соціальних послуг, надання житлових субсидій субсидій та пільг.

Наказом Головного управління від 26.10.2018 № 166 “Про організацію обслуговування осіб з інвалідністю в Головному управлінні ” (зі змінами, внесеними 11.02.2021 Наказом №56) затверджено Заходи щодо забезпечення безперешкодного архітектурного та інформаційного середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

В Головному управлінні та його структурних підрозділах встановлено фасадні вивіски, таблички та знаки доступності зі шрифтом Брайля в місцях прийому громадян, наявні пандуси, дзвінок виклику спеціалістів, звукові пульсуючі орієнтири, тактильні мати, тактильні стрічки та тактильні мнемосхеми.

З метою підвищення якості надання послуг населенню триває співпраця органів Фонду області з об’єднаними територіальними громадами (далі – ОТГ).

Станом на 01 вересня 2023 року на території Львівської області діє 73 ОТГ, в яких  створено 75 віддалених робочих місць для працівників Головного управління. Протягом 6 місяців 2023 на віддалених робочих місцях прийнято – 12044 осіб.  Всім особам надано послуги за допомогою віддаленого захищеного доступу до інформаційних баз Пенсійного фонду України (CheckPoint).

Головним управлінням продовжується інформаційно-роз’яснювальна робота серед жителів області. Упродовж 9 місяців 2023 року проведено 429 зустрічей з трудовими колективами, 388 зустрічей з населенням за місцем проживання, 289 заходів (зустрічі, лекції та семінари) для безробітних громадян. Тісна співпраця налагоджена з громадськими організаціями ветеранів війни та праці, асоціаціями інвалідів, профспілковими організаціями, загалом відбулося 143 заходи.

Забезпечено висвітлення інформації з питань діяльності Головного управління та популяризація електронних сервісів Пенсійного фонду України у медіапросторі. Зокрема, за звітний період проведено 152 медіазаходи (пресконференції, брифінги, “круглі столи”).

Розміщено 864 інформаційних  матеріалів в регіональних засобах масової інформації, в тому числі опубліковано 361 інформаційний матеріал в електронних та друкованих ЗМІ, вийшло в ефір 503 тематичні сюжети на радіо та телебаченні. Оприлюднено 848 публікації у соціальних мережах, в тому числі 307 – з питань пенсійного забезпечення, 278 – з питань надання житлових субсидій та пільг, 263 – щодо страхових виплат та соціальних послуг.

За звітний період опубліковано в ЗМІ та у соціальних мережах 452 інформаційних матеріали про електронні послуги вебпорталу Фонду.

З метою інформування щодо актуальних питань пенсійного забезпечення, легалізації заробітної плати та зайнятості населення, популяризації електронних сервісів ПФУ розповсюджуються друковані інформаційні матеріали роз’яснювального характеру для різних цільових груп. Під час проведення інформаційних заходів серед населення розповсюджено    6 958 буклетів та інформаційних листівок.

На засіданнях колегій при начальнику Головного управління Фонду “Про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за 2022 рік щодо виконання бюджету та завдань, покладених на органи Пенсійного фонду України” (10.02.2023), “Про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за I квартал 2023 року щодо виконання бюджету, реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення та загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також завдань,покладених на органи Пенсійного фонду України” (25.04.2023), “Про підсумки роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за I півріччя 2023 року щодо виконання бюджету, реалізації державної політики з питань пенсійного забезпечення та загальнообов’язкового державного соціального страхування, а також завдань, покладених на органи Пенсійного фонду України” (01.08.2023), на апаратних нарадах начальника Головного управління розглядались актуальні питання пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, контролю за дотриманням законодавства при призначенні (перерахунку) пенсій, житлових субсидій та пільг, страхових виплат, удосконалення роботи зі зверненнями громадян, якісного їх обслуговування, неухильного виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності органів Фонду та перебуває на постійному контролі у керівництва Головного управління.

 

 

background Layer 1