Пропустити навігацію

Фахівці відділу обслуговування громадян № 10 продовжують роз’яснювальну роботу

Представники Головного управління Фонду області проводять інформаційні заходи, використовуючи різні форми роз’яснювальної роботи.

Керівник відділу обслуговування громадян № 10 Катерина Кулик консультувала громадян в режимі “прямої гарячої телефонної лінії” щодо проведення перерахунків пенсійних виплат у поточному році, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг.

Головні спеціалісти сервісного центру Тетяна Яремко та Марія Підгорецька провели прийоми громадян на віддалених робочих місцях в ЦНАПі смт. Брюховичі та ОТГ с.Підгірне, під час яких поінформували мешканців про умови та порядок призначення пенсій, визначення права на пенсію за віком, призначення субсидій на опалювальний період, надання пільг тощо.

 – Дбати про гідну пенсію – обов’язок не лише органів державної влади, а і кожного особисто. Необхідно захищати свої права, сприяти управлінню економікою України за європейськими принципами з гідною офіційною оплатою своєї праці. Тільки легальна заробітна плата забезпечить ваше майбутнє: гідну пенсію та соціальні гарантії для найманих працівників, розмір яких залежить від тривалості страхового стажу, – наголосила головний спеціаліст Відділу обслуговування громадян № 10 Леся Косминка під час зустрічі з студентською молоддю Львівського торговельно-економічного університету.

Особливо студентів зацікавив механізм добровільної участі громадян у загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванні, який дає можливість сплачувати внески за себе або на користь третіх осіб швидко, без паперової тяганини та відвідування державних установ.

Представниці Головного управління в ході заходів неоминули увагою електронні послуги вебпорталу Пенсійного фонду України, створені на основі інформаційних технологій.

Fotoram.io  300x213 - Фахівці відділу обслуговування громадян № 10 продовжують роз’яснювальну роботу

 

background Layer 1