Пропустити навігацію

Фахівці відділу обслуговування громадян № 10 продовжують роз’яснювальну роботу

Представники Головного управління Фонду області проводять інформаційні заходи, використовуючи різні форми роз’яснювальної роботи.

У режимі “гарячої телефонної лінії” начальник відділу обслуговування громадян № 10 Катерина Кулик спілкувалася з громадянами щодо запланованих перерахунків пенсій у поточному році, а також надання субсидій, пільг та страхових виплат. На ці та інші запитання додзвонювачі отримали змістовні роз’яснення відповідно до чинного законодавства.

З метою наближення послуг до жителів громад в області головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 10 Тетяна Яремко провела виїзний прийом громадян на віддаленому робочому місці у приміщенні ЦНАПу у селищі Брюховичі. Серед питань, з якими звернулися відвідувачі, – призначення та перерахунок пенсій, встановлення надбавок до пенсії, замовлення довідок про розмір пенсії та про перебування на обліку, призначення субсидій тощо.

Крім того, з метою підвищення обізнаності молоді в пенсійному законодавстві головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 10 Леся Косминка провела інформативну зустріч із студентами Львівського торговельно-економічного університету. Презентуючи основні засади роботи Пенсійного фонду України ознайомила юних слухачів зі складовими пенсійного забезпечення, спектром надання послуг та сучасними дистанційними електронними сервісами.

 

Fotoram.io  5 300x228 - Фахівці відділу обслуговування громадян № 10 продовжують роз’яснювальну роботу

background Layer 1