Пропустити навігацію

На Стрийщині триває інформаційно-роз’яснювальна робота

Керівник відділу обслуговування громадян № 4 Оксана Яцишин зустрілася із студентами Стрийського фахового коледжу Львівського національного аграрного університету. Фахівець провела коротку екскурсію приміщенням та розповіла здобувачам освіти про Пенсійний фонд, як державну інституцію, його основні функції, про те, як відбувається прийом громадян та працює електронна черга. Поінформувала про зручні у користуванні, доступні та актуальні відповідно до вимог сьогодення онлайн-сервіси вебпорталу Фонду.

Надання фахової допомоги особам похилого віку чи людям з обмеженими фізичними можливостями за місцем їх проживання/перебування – одна з форм забезпечення права громадян на звернення до органів Пенсійного фонду України. Відтак, представники сервісного центру провели виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, зокрема щодо проведення фізичної ідентифікації внутрішньо переміщених осіб.

Про умови та порядок призначення пенсій, надання житлових субсидій та пільг консультували жителів Моршинської ТГ головні спеціалісти відділу обслуговування громадян № 4 Ганна Томашевська та Ольга Пінчак під час прийомів на віддаленому робочому місці фахівця Фонду. У ході проведених заходів представниці Головного управління також поінформували про електронні сервіси Пенсійного фонду, зручність користування ними для усіх категорій громадян. Водночас, ознайомили відвідувачів з можливістю отримання послуг через “Особистий кабінет” на вебпорталі Пенсійного фонду України або за допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.

 

Fotoram.io 1 5 300x291 - На Стрийщині триває інформаційно-роз’яснювальна робота

background Layer 1