Про обмін інформацією з надавачами комунальних послуг – в коментарі друкованому виданню
Особливості електронного обміну інформацією щодо тарифів, заборгованості та наявності послуг для призначення субсидій і пільг засобами вебпорталу електронних послуг ПФУ роз’яснила сьогодні у телефонному режимі журналісту газети “Експрес” заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області Наталія Лужецька.
– З 2022 р. на вебпорталі електронних послуг Фонду успішно діє Електронний кабінет управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг. Сервіс дає можливість дистанційно і з мінімальними витратами часу надавати ПФУ необхідну інформацію. Процес обробки такої інформації автоматизований. Це дає змогу ПФУ швидко приймати рішення та нараховувати населенню передбачені їм виплати, – зазначила посадовець.
Крім того поінформувала, що Пенсійний фонд створив можливість подання спрощеного звернення за призначенням житлової субсидії, коли члену родини треба тільки подати спрощену заяву, а органи Пенсійного фонду самостійно з офіційних джерел здійснять збір та обробку відомостей, необхідних для призначення виплати.