Пропустити навігацію

Про обмін інформацією з надавачами комунальних послуг – в коментарі друкованому виданню

Особливості електронного обміну інформацією щодо тарифів, заборгованості та наявності послуг для призначення субсидій і пільг засобами вебпорталу електронних послуг ПФУ роз’яснила сьогодні у телефонному режимі журналісту газети “Експрес” заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області Наталія Лужецька.

З 2022 р. на вебпорталі електронних послуг Фонду успішно діє Електронний кабінет управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг. Сервіс дає можливість дистанційно і з мінімальними витратами часу надавати ПФУ необхідну інформацію. Процес обробки такої інформації автоматизований. Це дає змогу ПФУ швидко приймати рішення та нараховувати населенню передбачені їм виплати, зазначила посадовець.

Крім того поінформувала, що Пенсійний фонд створив можливість подання спрощеного звернення за призначенням житлової субсидії, коли члену родини треба тільки подати спрощену заяву, а органи Пенсійного фонду самостійно  з офіційних джерел здійснять збір та обробку відомостей, необхідних для призначення виплати.

 

IMG 20240624 145842 300x225 - Про обмін інформацією з надавачами комунальних послуг – в коментарі друкованому виданню

background Layer 1