Триває інформаційно-роз’яснювальна робота: комунікуємо з різними категоріями населення
У режимі «гарячої телефонної лінії» керівник відділу обслуговування громадян № 1 Зоряна Ткачів спілкувалася з жителями громади щодо перерахунків пенсій у поточному році, а також призначення та виплати пільг, субсидій та страхових виплат. На ці та інші запитання додзвонювачі отримали змістовні роз’яснення відповідно до чинного законодавства.
Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №1 Наталія Возняк провела прийом громадян на віддаленому робочому місці в ЦНАПі Східницької територіальної громади. Фахівець фонду надала пенсійні послуги громадянам та відповіла на індивідуальні запитання відвідувачів, які стосувалися порядку призначення пенсій, зарахування страхового стажу, отримання пенсій через банківські установи та щодо призначення, виплати житлових субсидій та пільг.
З метою наближення послуг Пенсійного фонду до осіб з обмеженими фізичними можливостями головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №1 Надія Попович провела виїзний прийом за місцем проживання особи з інвалідністю. Під час візиту видано довідку про розмір пенсії та надано консультації з різних питань пенсійного забезпечення.
Принагідно, у ході проведених заходів представники Головного управління поінформували про електронні сервіси Пенсійного фонду, зручність користування ними для усіх категорій громадян.