Фахівці Бориславського сервісного центру проводять інформаційно-роз’яснювальні заходи
Інформуючи мешканців Львівщини про пенсійне законодавство, фахівці Головного управління Фонду області проводять заходи, використовуючи різні форми роз’яснювальної роботи.
Начальник відділу обслуговування громадян № 1 Зоряна Ткачів провела чергову “телефонну гарячу лінію” для мешканців м. Борислава та смт. Східниця. Додзвонювачі цікавилися питаннями щодо умов призначення та проведення перерахунків пенсійних виплат у поточному році, обчислення страхового стажу, надання житлових субсидій та пільг тощо.
Практика прийому громадян за місцем проживання, а саме на віддалених робочих місцях, є одним з методів наближення пенсійних послуг до жителів області. Відтак, фахівець сервісного центру Ірина Пазяк провела виїзний прийом громадян в Центрі надання адміністративних послуг Східницької територіальної громади. Під час прийому представниця Головного управління відповіла на індивідуальні запитання відвідувачів, які стосувалися порядку призначення пенсій, зарахування страхового стажу, проведення перерахунків пенсій, надання пільг і субсидій тощо.
Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 1 Надія Попович провела виїзний прийом за місцем проживання Євгенії Гайдук, яка за станом здоров’я не має можливості особисто звернутись до органів Фонду, під час якого видала довідку про те, що пенсіонерка не отримує надбавки на догляд, як особа, що потребує постійної сторонньої опіки. Принагідно нагадала про можливість отримання інформації та консультацій за телефонами “гарячої лінії” Головного управління та сервісних центрів.