Фахівці сервісного центру проводять інформаційно-роз’яснювальні заходи
Інформуючи мешканців Львівщини про пенсійне законодавство, фахівці Головного управління Фонду області проводять заходи, використовуючи різні форми роз’яснювальної роботи.
Начальник відділу обслуговування громадян № 20 Катерина Борецька провела чергову телефонну “гарячу лінію” для мешканців Старосамбірщини. Додзвонювачі цікавилися питаннями щодо умов призначення та проведення перерахунків пенсійних виплат у поточному році, необхідного для призначення пенсії страхового стажу, призначення житлових субсидій та пільг тощо.
Про основні положення пенсійного законодавства, порядок призначення та перерахунок пенсійних виплат, електронні онлайн сервіси Фонду, зокрема, “Пенсійний калькулятор”, “Електронні листки непрацездатності”, “Електронна трудова книжка” керівник сервісного центру розповіла під час чергового заняття “Школи майбутнього пенсіонера”.
Практика прийому громадян за місцем проживання, а саме на віддалених робочих місцях, є одним з методів наближення пенсійних послуг до жителів області. Відтак, фахівець сервісного центру Марія Пушак провела прийом громадян на віддаленому робочому місці в Центрі надання адміністративних послуг Хирівської міської ради. Під час прийому представниця Головного управління відповіла на індивідуальні запитання відвідувачів, які стосувалися пенсійного забезпечення та соціального страхування, надання житлових субсидій та пільг тощо.