Пропустити навігацію

Консультуємо, інформуємо та роз’яснюємо: комунікація з жителями Самбірщини

З метою наближення послуг до жителів області головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 3 Тетяна Шиян згідно з затвердженим графіком провела прийом громадян на віддаленому робочому місці у приміщенні ЦНАПу Новокалинівської ТГ, під час якого надала консультації щодо порядку призначення пенсій, проведення перерахунків пенсій та ознайомила відвідувачів з електронними послугами Пенсійного фонду України.

Головні спеціалісти сервісного центру Анна Качмар та Марія Стецик провели виїзні прийоми за місцем проживання пенсіонерів, які за станом здоров’я не мають можливості особисто звернутись до органів Фонду. Під час візитів фахівці Головного управління видали довідки про розмір пенсії, відповіли на запитання громадян про підвищення розміру пенсій та надання субсидій на оплату ЖКП тощо. Принагідно нагадали про можливість отримання консультацій за телефонами “гарячої лінії” Головного управління та сервісних центрів, вручили тематичні інформаційні листівки.

 

Fotoram.io  4 300x195 - Консультуємо, інформуємо та роз’яснюємо: комунікація з жителями Самбірщини

 

background Layer 1