Пропустити навігацію

Інформаційно-роз’яснювальна робота на Бориславщині

Для роз’яснення норм пенсійного законодавства та популяризації електронних послуг фахівці Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області проводять інформаційні заходи у різноманітних форматах.

Керівник відділу обслуговування громадян № 1 Зоряна Ткачів у режимі «гарячої телефонної лінії» спілкувалася з жителями громади щодо перерахунків пенсій у поточному році, зокрема, березневої індексації пенсій, а також надання субсидій та пільг на ЖКП. На ці та інші запитання додзвонювачі отримали змістовні роз’яснення відповідно до чинного законодавства.

З метою наближення послуг Пенсійного фонду до осіб з обмеженими фізичними можливостями головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 1 Ірина Пазяк відвідала особу похилого віку за місцем її проживання. Під час візиту фахівець видала довідку про розмір пенсії, розповіла про заплановані перерахунки пенсій у 2025 році, принагідно нагадала про можливість отримання інформації та консультацій за телефонами “гарячої лінії” сервісного центру.

Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №1 Ольга Чистогорська провела прийом громадян на віддаленому робочому місці в приміщенні Центру надання адміністративних послуг Східницької територіальної громади. Відвідувачі отримали консультації та практичну допомогу у вирішенні питань пенсійного забезпечення, призначення, виплати житлових субсидій та пільг. На прийом до фахівця Головного управління звернулося 5 громадян, яким було надано 7 послуг. Окрім того, Ольга Чистогорська принагідно поінформувала про онлайн сервіси Пенсійного фонду України та їх переваги.

 

Fotoram.io 1 4 300x162 - Інформаційно-роз’яснювальна робота на Бориславщині

background Layer 1