Пропустити навігацію

Результати роботи Головного управління Пенсійного фонду Львівщини за підсумками і кварталу 2025 року розглянули на засіданні колегії

Сьогодні, 29 квітня, в режимі відеоконференції відбулося засідання колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області за участю членів колегії, соціальних партнерів, керівників самостійних структурних підрозділів та сервісних центрів Головного управління.

Основні показники діяльності Головного управління в звітному періоді представила заступник начальника Головного управління Галина Левицька. Зокрема зазначила, що Пенсійним фондом України забезпечено своєчасне та у повному обсязі фінансування пенсійних виплат, пільг, житлових субсидій та страхових виплат. Прийнято 10 128 рішень про призначення та 22 076 – про перерахунок пенсій. Проіндексовано 661,4 тис. пенсій та 15,4 тис. страхових виплат. Середній розмір пенсійної виплати протягом І кварталу зріс на 498,60 грн і станом на 01.04.2025 складає 5 801,97 гривень. Призначено 4 550 субсидій та 4 858 пільг на житлово-комунальні послуги. Проведено перерахунки 4 799 субсидій та 3 172 пільг. Опрацьовано 32 607 заяв-розрахунків на фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності. Планові показники по надходженню частини ЄСВ виконано на 113,3 %, по коштах, які адмініструють органи Фонду – на 101,9 %. У рамках співпраці з органами місцевої влади та соціальними партнерами у сфері зайнятості населення легалізовано 2,4 тис. осіб, що дало змогу додатково отримати 4,5 млн грн єдиного внеску.

Співдоповідачем по питаннях моніторингу та оцінки якості обслуговування осіб, які звертаються до Головного управління, та виконання Закону України «Про звернення громадян» виступила заступник начальника Головного управління – начальник Управління обслуговування громадян Руслана Іванкова: «Відповідно до проведеної оцінки якості обслуговування відвідувачів сервісних центрів з урахуванням потреб маломобільних груп населення, включаючи осіб з різним рівнем комунікаційних можливостей, відповідність Стандартам обслуговування громадян в Головному управлінні становить 87,34 %. У процесі здійснення оцінки отримано 23 листи від районних (міських) громадських організацій осіб з інвалідністю про те, що формування інклюзивного простору приміщень сервісних центрів надає можливість безперешкодного користування послугами особам з інвалідністю та маломобільним групам населення. За звітний період сервісними центрами надано 229,6 тис. послуг з питань пенсійного забезпечення, надання житлових субсидій, пільг та страхових виплат. До Головного управління звернулося 8 007 громадян, розглянуто 1 404 інформаційні запити. Всі звернення та інформаційні запити розглянуто у визначені законами терміни».

Підсумовуючи засідання, Голова колегії – начальник Головного управління Фонду Львівської області Галина Недзельська подякувала колективу за проведену роботу та побажала якнайшвидшої перемоги, міцного здоров’я, оптимізму, впевненості в завтрашньому дні та хороших результатів роботи.

 

Fotoram.io  14 300x300 - Результати роботи Головного управління Пенсійного фонду Львівщини за підсумками і кварталу 2025 року розглянули на засіданні колегії

 

background Layer 1