Триває інформаційно-роз’яснювальна робота на Бориславщині
Керівник відділу обслуговування громадян № 1 Зоряна Ткачів у режимі “гарячої телефонної лінії” спілкувалася з жителями Бориславщини щодо умов призначення та вимог до необхідного страхового стажу при призначенні пенсії у 2025 році, надання субсидій, пільг та соціальних допомог. На ці та інші запитання додзвонювачі отримали змістовні роз’яснення відповідно до чинного законодавства.
З метою наближення послуг Пенсійного фонду до осіб з обмеженими фізичними можливостями головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 1 Марія Горічко відвідала особу похилого віку за місцем її проживання для вирішення питання щодо проведення ідентифікації. Під час візиту фахівець принагідно нагадала про можливість отримання інформації та консультацій за телефонами “гарячої лінії” сервісного центру.
Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №1 Ольга Чистогорська провела прийом громадян на віддаленому робочому місці в приміщенні Центру надання адміністративних послуг Східницької територіальної громади. Відвідувачі отримали консультації та практичну допомогу у вирішенні питань пенсійного забезпечення, призначення, виплати соціальних допомог, житлових субсидій та пільг. На прийом до фахівця Головного управління звернулося 10 громадян, яким було надано 12 послуг. Окрім того, Ольга Чистогорська принагідно поінформувала про онлайн сервіси Пенсійного фонду України та їх переваги.
