Про переваги електронного пенсійного посвідчення – клієнтам Ощадбанку
Фахівці головного управління Фонду інформують отримувачів пенсій про запровадження електронного пенсійного посвідчення, яке значно розширює можливості його користувача – документ поєднує в собі одночасно функції звичного для нас пенсійного посвідчення та банківської платіжної картки, що забезпечує чимало переваг для його власника.
17 та 18 жовтня поточного року керівник Бориславського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Зоряна Ткачів та її заступник Оксана Піряник розповідали громадянам про можливості, які надає отримувачам пенсії електронне пенсійне посвідчення, безпосередньо у відділенні Державного ощадного банку. Відвідувачам банку повідомили, що за допомогою ЕПП можна не лише отримати пенсію, а й здійснити оплату комунальних послуг, розрахуватися за покупку як безпосередньо в магазині, так і через інтернет-мережу, отримати доступ до безлічі інших онлайн-сервісів. Електронні пенсійні посвідчення містять банківський платіжний додаток, який дозволяє отримувати повний спектр банківських послуг відповідно до правил платіжних систем та внутрішніх нормативних актів банківської установи. Цей документ може пред’являтися його власником для користування пільгами у праві на проїзд в громадському транспорті або для одержання знижки при розрахунку в торговельній мережі чи аптеках.
Для оформлення електронного документу фахівці запрошували звернутися до Бориславського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) із паспортом, ідентифікаційним кодом та фотокарткою.
Громадянам надали вичерпні відповіді на поставлені запитання та роздали інформаційні буклети.
Довідково: станом на 01.10.2018 року у м. Бориславі та смт. Східниця на обліку перебуває 10278 одержувачів пенсій, 2034 з яких отримують пенсійні виплати через Державний ощадний банк. З початку вересня поточного року за виготовленням електронного пенсійного посвідчення звернулось 87 громадян.