Пропустити навігацію

Звіт про розгляд звернень громадян за І квартал 2018 року

Звіт про розгляд звернень за І квартал 2018 року

Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” (із змінами), Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанов правління Пенсійного фонду України від 22.04.2009 № 13-5, від 30.07.2015 № 13-1 органами Пенсійного фонду області забезпечено належний розгляд письмових пропозицій, заяв і скарг громадян та створюються належні умови для реалізації права громадян на усне звернення.

Протягом   І кварталу  2018 року до головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області та його структурних підрозділів  надійшло 2378 письмових звернень громадян. У порівнянні з І кварталом 2017 року (1065) ця кількість зросла на 123 відсотки.

Із загальної  кількості письмових звернень надійшло:

  • 1338 (56 відсотків) – від громадян (з них 419 (18 відсотків)  – прийнято на особистому прийомі в головному управлінні),
  • 616 (26 відсотків) – через Державну установу “Урядовий контактний центр”,
  • 424 (18 відсотків) – через вищі органи влади та організації (з них 117 (5 відсотків) – через Веб-портал ПФУ, 16 (0,6 відсотки ) – через Гарячу лінію області).

На зростання кількості письмових звернень вплинули масові звернення пенсіонерів силових відомств щодо проведення перерахунку пенсій. За І квартал 2018 року отримано 646 (27 відсотків) таких звернень.

У звітному періоді надійшло 10 повторних звернень, що становить 0,4 відсотки від загальної кількості. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року кількість повторних звернень зменшилась на 61,5 відсотків.

Найбільше письмових звернень з питань пенсійного забезпечення надійшло від громадян Залізничного району м. Львова (136), м. Червонограда (135), Галицького та Шевченківського районів м. Львова (по 125).

На особистому прийомі керівниками та відповідальними працівниками головного управління було прийнято 3812 громадян, в тому числі: в головному управлінні – 1011, в структурних підрозділах – 2801.

Відповідно до затверджених графіків керівниками структурних підрозділів головного управління проводяться  виїзні прийоми громадян. У І кварталі 2018 року прийнято 831 відвідувача.

У своїх письмових та усних зверненнях (7021) заявники найбільше порушували питання  щодо:

  • правильності призначення та перерахунку пенсії – 2609 (37 відсотків від загальної кількості звернень),
  • роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 1375 (20 відсотків),
  • підвищення розміру пенсії – 1029 (15 відсотків),
  • визначення права на пенсію – 481 (7 відсотків).

З метою зменшення кількості повторних розглянуто 5 звернень громадян у їх присутності.

В головному управлінні постійно діють “гарячі” телефонні лінії. Протягом звітного періоду отримали консультації та роз’яснення на порушені питання 2885 громадян.

Під час роботи “Прямої телефонної гарячої лінії”,  25.01.2018, 22.02.2018, 29.03.2018, керівництвом головного управління надано консультації 27 громадянам.

Прийом та обслуговування громадян в структурних підрозділах головного управління  проводиться щоденно за принципом “єдиного вікна”. Протягом звітного періоду отримали консультації, роз’яснення, послуги 127192 громадянина.

Працівниками структурних підрозділів головного управління здійснено 68 виїздів до громадян з особливими потребами безпосередньо за місцем їх проживання або перебування в будинках-інтернатах.

З метою підвищення якості надання послуг населенню продовжується тісна співпраця органів Фонду області з 33–ма  об’єднаними територіальними громадами.

Реалізація конституційних прав громадян на звернення, особистий прийом громадян, забезпечення надання своєчасних, в повному обсязі відповідей, результат розгляду звернень, знаходиться на постійному контролі у керівництва головного управління.

background Layer 1