Галина Недзельська: «Ми стали ближче до людей»
Сьогодні, 23 травня, начальник головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області Галина Недзельська надала коментар журналістам телеканалу «НТА» щодо оптимізації структури органів Пенсійного фонду України.
Очільниця поінформувала медійників, що наразі триває третій етап реорганізації органів Фонду, якою передбачено централізацію функціональних процесів на рівні головних управлінь.
На Львівщині такі процеси вже завершено і з 7 лютого 2018 року територіальні управління Пенсійного фонду області приєднано до головного управління. В результаті скорочено 122 штатні одиниці керівного складу, поряд з цим збільшено на 97 одиниць кількість працівників відділів обслуговування громадян. 92% спеціалістів, які забезпечують прийом громадян – це фахівці з досвідом роботи в органах Фонду понад 10 років.
Метою структурних змін є покращення якості управління в пенсійній системі, створення осучасненого сервісу та ефективне витрачання фінансових ресурсів Фонду. У 2019 році активізовано роботу з приведення приміщень Фонду, де здійснюється обслуговування громадян, до затверджених стандартів. Її завершення дозволить створити більш зручні та доступні умови для відвідувачів, які звертаються за послугами.
В головному управлінні області продовжується робота щодо підвищення якості обслуговування громадян через впровадження нових стандартів обслуговування.
– Ми збільшили кількість місць обслуговування. На сьогодні, крім 31 сервісного центру, в області створено 115 віддалених робочих місць. Фахівці головного управління надають пенсійні послуги у 37-ми об’єднаних територіальних громадах, у 48-ми сільських, селищних, міських радах та управлінні праці та соціального захисту населення в м. Моршин, у 29-ти банківських установах, у Львівському обласному госпіталі ветеранів війни та репресованих ім. Ю. Липи. У нас значно покращилося обслуговування громадян, тому що ми стали ближче до людей, – зазначила Галина Недзельська.