Пропустити навігацію

Мешканці Львівщини отримують консультації у форматі “прямої гарячої телефонної лінії”

Спілкування з громадянами в режимі «гарячої» лінії проводиться працівниками Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області для оперативного роз’яснення актуальних питань пенсійного забезпечення. Відтак керівники відділів обслуговування громадян № 4, № 11, № 12, № 15, № 18 та № 21 консультували мешканців області у телефонному форматі.

Здебільшого додзвонювачі цікавилися умовами призначення пенсій, проведенням перерахунків пенсійних виплат у поточному році, порядком обчислення страхового стажу, змінами в організації виплати та доставки пенсій, встановленням щомісячної компенсаційної виплати особам, яким виповнилося 75 років, порядком реєстрації на вебпорталі електронних послуг Фонду, правилами користування особистим кабінетом роботодавця та застрахованої особи тощо.

Разом з тим, фахівці Головного управління рекомендували громадянам реєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду України і користуватися сучасними електронними послугами.

Жителі Львівщини, які зателефонували на “гарячі” телефонні лінії сервісних центрів Головного управління отримали змістовні консультації з посиланням на законодавчі документи та з урахуванням індивідуальних обставин.

Довідково: за 9 місяців 2021 року керівники відділів обслуговування громадян Головного управління Фонду області провели 361 “пряму телефонну гарячу лінію” з мешканцями Львівщини.

Lviv tel 300x300 - Мешканці Львівщини отримують консультації у форматі “прямої гарячої телефонної лінії”

background Layer 1