Пропустити навігацію

Про підсумки роботи органів Пенсійного фонду України в Миколаївській області за I півріччя 2018 року щодо забезпечення реалізації прав громадян на звернення

 

В органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області  створені належні умови для  забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в головному управлінні на особливому контролі.

Протягом І півріччя 2018 року до органів Фонду області звернулося 4992 громадянина, в тому числі з письмовими зверненнями – 3300.  У порівнянні  із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 2489 одиниць.

До головного управління звернулося 2478 громадян, в тому числі з письмовими зверненнями – 2419. До підвідомчих управлінь надійшло 2514 звернень, що на 936 звернень більше ніж в попередньому році.

У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1722, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 830, підвищення розміру пенсії – 225 звернень.

Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до органів Фонду області з повторними зверненнями звернулося 132 громадянина. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень збільшилась на 83 одиниці. Кожен факт повторного звернення громадян глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого вирішення порушених питань.

Органами Фонду області була продовжена робота щодо організації виїзних прийомів громадян в населених пунктах за місцем їх проживання та роботи,  під час яких в І півріччі 2018 року прийнято 438 громадян.

Протягом звітного періоду на особистих прийомах в органах Фонду області побувало 1254 громадянина, що на 332 звернення більше ніж у попередньому році.

В органах Фонду Миколаївської області налагоджено роботу постійно діючих «гарячих» телефонних ліній та «телефонів довіри». Під час роботи «гарячих» телефонних ліній протягом поточного року отримали консультації та роз’яснення 2983 громадянина.

Для належного прийому громадян в головному та в підвідомчих управліннях працюють 23 сервісних центри до яких протягом звітного періоду звернулось  146 898 громадян.

З метою інформування населення про діяльність органів Пенсійного фонду, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, оперативного реагування на запити та потреби громадян  проводяться виступи керівництва головного та підвідомчих управлінь  на  телебаченні, радіо та в місцевій пресі.

Органами Пенсійного фонду України області і в подальшому будуть вживатися заходи щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення.

 

background Layer 1