Пропустити навігацію

Реалізація прав громадян на звернення в органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області за 9 місяців 2018 року

В органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в головному управлінні на особливому контролі.

Протягом звітного періоду до органів Фонду області звернулося   7062 громадянина, в тому числі з письмовими зверненнями – 4565.  У порівнянні  із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 3492 одиниці.

У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 2550, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 1116, підвищення розміру пенсії – 316 звернень.

Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до органів Фонду області з повторними зверненнями звернулося 190 громадян. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень збільшилась на 109 одиниць. Кожен факт повторного звернення громадян глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого вирішення порушених питань.

Значна кількість звернень надійшла від пенсіонерів з питанням незадоволення розміром осучасненої пенсії після прийняття пенсійної реформи в жовтні 2017 року. Разом з тим на збільшення кількості звернень в головному управлінні вплинув масовий перерахунок пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

Органи Фонду області  продовжують роботу щодо організації виїзних прийомів громадян в населених пунктах за місцем їх проживання та роботи,  під час яких за 9 місяців 2018 року прийнято 637 громадян.

Протягом звітного періоду на особистих прийомах в органах Фонду області побувало 1860 громадян, що на 652 звернення більше ніж у попередньому році.

Для належного прийому громадян в головному та в підвідомчих управліннях працюють 23 сервісні центри до яких протягом звітного періоду звернулось  233 936 громадян.

За 9 місяців 2018 року випадки порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в головному управлінні відсутні.

 

background Layer 1