Електронна черга – як одна із складових єдиних стандартів Пенсійного фонду України
Шановні громадяни! В оновлених залах відділів обслуговування громадян м. Миколаєва № 1, № 2, № 3 (сервісних центрів) за адресою:м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 55 є та відділу обслуговування громадян м. Миколаєва № 4 (сервісного центру) за адресою: м. Миколаїв, вул. Океанівська, 1б головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області віднедавна впроваджено електронну чергу, яка дозволяє зробити процес прийому громадян в органах Фонду більш прозорим та зручним.
Формат електронної черги чітко впорядковує процес обслуговування громадян та забезпечує його оперативність. Отримавши через спеціальний термінал талон з номером черги, відвідувач під час нетривалого очікування має змогу відстежувати її проходження на екрані спеціально оснащених моніторів та опісля підійти до потрібного спеціаліста. Оскільки людина обирає у меню послуг категорію питання, вона потрапляє саме до відповідного фахівця і швидко отримує необхідну послугу.