Ефективна комунікація – як MUST HAVE успішного управлінця
Всі ми спілкуємось, всі ми взаємодіємо з людьми, що нас оточують — з рідними та близькими, з друзями та знайомими, з начальниками та підлеглими, з колегами по роботі, з сусідами та іншими людьми, що зустрічаються нам протягом дня.
Інколи наше спілкування буває приємним, інколи — не дуже. Інколи ми досягаємо успіху в нашій взаємодії, інколи — ні.
Що треба робити, щоб комунікація була ефективною? Без зайвого нервового та фізичного напруження і конфліктів? А ще краще — з задоволенням і покращенням відносин з нашими партнерами по комунікації!
Про ці та інші питання йшлося під час тренінгів для фахівців головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області, яких навчала Ганна Каськова – практикуючий психолог, тренер, мотиваційний спікер, фахівець в питаннях розвитку потенційних можливостей людини.
Впродовж тренінгу учасники обговорювали причини виникнення конфліктів та розглядали різні способи їх розв’язання. Кожен зміг поділитися власним досвідом та практикою поведінки в конфлікті.