Пропустити навігацію

Реалізація прав громадян на звернення в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області за 2019 рік

В органах Пенсійного фонду України в Миколаївській області створені належні умови для забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Стан виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» знаходиться в головному управлінні на особливому контролі.

Протягом звітного періоду до головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області  звернулося 11352  громадянина, в тому числі з письмовими зверненнями – 7340.  У порівнянні  із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась на 2255 одиниці.

У зверненнях громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 3556, роз’яснення норм пенсійного законодавства – 1427, підвищення розміру пенсії – 883 звернення.

Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень громадян. Протягом звітного періоду до головного управління надійшло 218 повторних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року кількість повторних звернень зменшилась на 16 одиниць. Кожен факт повторного звернення громадян  глибоко аналізується, з’ясовуються причини таких звернень та вживаються заходи щодо можливого вирішення порушених питань.

Органами Фонду Миколаївської області була продовжена робота щодо організації виїзних прийомів громадян в населених пунктах за місцем їх проживання та роботи,  під час яких за 2019 рік  прийнято 656 громадян. Також спеціалістами головного управління проводиться виїзд до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років, в звітному періоді 559 громадян отримали таку послугу.

В головному управлінні налагоджено роботу постійно діючих «гарячих» телефонних ліній та «телефонів довіри». Під час роботи «гарячих» телефонних ліній протягом поточного року отримали консультації та роз’яснення 8980 громадян.

Протягом звітного періоду на особистих прийомах в органах Фонду області побувало 3356 громадян, що на 761 звернення більше ніж у попередньому році.

Головним управлінням розглянуто 1755 звернень, які отримано з  державної установи «Урядовий контактний центр».

Для належного прийому громадян в головному управлінні працюють 19 сервісних центрів до яких протягом звітного періоду звернулось 351 685 громадян.

За 2019 рік випадки порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» в головному управлінні відсутні.

 

background Layer 1