Журналістам телеканалу UA:Миколаїв: про методи комунікації Пенсійного фонду області з громадянами в період карантину
20 березня поточного року заступниця начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області Ольга Галинтовська надала інтерв’ю журналістам телеканалу UA:МИКОЛАЇВ та детально розповіла як працює Фонд області в період карантину і запропонувала громадянам альтернативні методи комунікації.
Так, нагадаємо, з 19 березня 2020 року у всіх сервісних центрах Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області прийом громадян тимчасово обмежено, опрацьовуються звернення, які потребують виключно невідкладного вирішення.
Попри обмежувальні заходи та запровадження карантину Головне управління залишається на зв’язку в режимі онлайн.
Отримати послуги з пенсійного забезпечення у цей період можна дистанційно, скориставшись:
- вебпорталом Пенсійного фонду України: https://portal.pfu.gov.ua;
- телефонами «гарячих ліній»:
- https://www.pfu.gov.ua/mk/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-mykolayivskij-oblasti/
- шляхом направлення звернень на:
- електронну адресу: post@pfu.gov.ua;
- поштову адресу: 54020, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1.
Закликаємо громадян України бути обережними та дотримуватись рекомендацій, які викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці «Що треба знати про новий коронавірус?»: https://covid19.com.ua/#rec165642605
БЕРЕЖИТЬ СЕБЕ І СВОЄ ЗДОРОВ’Я!