Пропустити навігацію

Розглядаємо звернення вчасно

Сьогодні ми привідкриємо завісу та познайомимо вас з тими спеціалістами яких ви ніколи не бачили раніше, але робота яких не менш важлива для функціонування Фонду області.

Знайомтесь, відділ розгляду звернень Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області. Саме ця команда з 7 фахівців об’єктивно, всебічно і вчасно розглядає звернення громадян, які надходять як через електронні ресурси так і безпосередньо під час особистого візиту до органів Фонду.

З початку поточного року спеціалістами відділу розглянуто 1952 звернення яке надійшло через поштову адресу, 501 звернення на електронну пошту, 753 засобами Вебпорталу Пенсійного фонду України та 561 звернення, яке отримано з  державної установи «Урядовий контактний центр».

 «В масках та рукавичках, на своїх робочих місцях, кожен із спеціалістів працює над тим аби всі звернення пенсіонерів Миколаївщини були розглянуті вчасно» – зазначила начальниця відділу Олена Кобач.

1 1 - Розглядаємо звернення вчасно 2 1 - Розглядаємо звернення вчасно 3 1 - Розглядаємо звернення вчасно 5 - Розглядаємо звернення вчасно

background Layer 1