Пропустити навігацію

Електронне пенсійне посвідчення: ключ до нових можливостей

       Кожен пенсіонер під час оформлення документа, що підтверджує його статус, сам вибирає формат посвідчення: у звичайному паперовому вигляді або сучасного зразка – у формі пластикової картки. Навряд чи варто переконувати людину робити вибір на користь того чи іншого варіанта, але доцільно зауважити численні переваги пенсійного документа нового формату.

      Електронне пенсійне посвідчення – це пластикова картка, що поєднує в собі банківську картку, на яку надходять пенсійні виплати, і посвідчення особи з відповідними персональними даними. Пенсійний документ нового зразка відкриває перед власником багато зручних можливостей, оскільки містить кваліфікований електронний підпис, що дає змогу повноцінно користуватись усім спектром електронних сервісів Пенсійного фонду та інших органів влади. В порівнянні із звичайними паперовими пенсійними посвідченнями, електронне пенсійне посвідчення значно зручніше і практичніше у використанні: завдяки компактному розміру воно легко поміщається в гаманці, із часом не протирається і стійке до зовнішніх ушкоджень. Окрім функції документа, що підтверджує особу пенсіонера і містить персональну інформацію про нього, електронне пенсійне посвідчення виконує роль банківської картки, на яку надходять щомісячні виплати і за допомогою якої можна здійснювати фінансові розрахунки.

      Електронне пенсійне посвідчення дає змогу одержувати пенсію вчасно та у зручний час: про надходження коштів на картковий рахунок пенсіонер дізнається відразу через СМС-інформування банку і не гає часу на відвідання банківського чи поштового відділення для отримання цієї інформації. Оскільки електронне пенсійне посвідчення містить кваліфікований електронний підпис, який офіційно ідентифікує особу, пенсіонер не виходячи з дому може повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами: подавати заяви й отримувати в електронному вигляді необхідні документи від державних органів, зокрема, органів Пенсійного фонду.

      Після авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) власник електронного пенсійного посвідчення може отримувати відомості з власної пенсійної справи, дізнаватися про здійснені нарахування і перерахунки, подавати заяви і звернення, запити на формування потрібних довідок й отримувати їх в електронному вигляді, тобто користуватись усім спектром наявних послуг.

     Отримати електронне пенсійне посвідчення може кожен пенсіонер – і той, хто вперше оформляє пенсію, і той, кому пенсію вже призначено. Наявне паперове посвідчення можна замінити на документ нового зразка. Водночас перехід на електронний формат посвідчення не є обов’язковим, посвідчення, видані раніше, залишаються чинними. Майбутні пенсіонери можуть отримати електронне пенсійне посвідчення під час звернення за призначенням пенсії в «одне відвідування» на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду, вибравши такий формат документа у відповідному полі анкети.

     Після завершення карантину можна звернутись за електронним пенсійним посвідченням у сервісний центр Пенсійного фонду за місцем проживання і подати заяву. Заява формується автоматично з даних, наявних у базі Пенсійного фонду. Пенсіонер має тільки підписати її. Електронне пенсійне посвідчення – це зручність і практичність, надійна захищеність персональних даних і коштів, багатофункціональність і широкі можливості використання державних електронних сервісів.

     Про переваги електронного пенсійного посвідчення можна переглянути за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=gZ83oVG8KhY

 

epp - Електронне пенсійне посвідчення: ключ до нових можливостей

 

background Layer 1