Пропустити навігацію

Шановні пенсіонери! Повідомляйте про зміну паспорта Пенсійний фонд України

1 5 - Шановні пенсіонери!  Повідомляйте про зміну паспорта Пенсійний фонд УкраїниГоловне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області  повідомляє, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» застрахована особа зобов’язана повідомляти територіальні органи Пенсійного фонду про зміну даних, що вносяться до її персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, протягом десяти днів з моменту їх виникнення.

Також, статтю 49 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» доповнено частиною третьою згідно із Законом  від 03.12.2019 № 324-IX, а саме визначено, що у разі виявлення недостовірних даних у документах та відомостях, на підставі яких було встановлено та/або здійснюється виплата пенсії, рішенням територіального органу Пенсійного фонду України розмір та підстави для виплати пенсії переглядаються відповідно до цього Закону без урахування таких даних.

З огляду на вищезазначене, громадяни, які з моменту призначення пенсії з будь-яких причин змінили паспорт (втрата, обмін паспорта тощо), зобов’язані повідомити про це Пенсійний фонд України. В іншому випадку органами Пенсійного фонду України може бути розглянуто питання щодо призупинення виплати пенсії громадянину до з’ясування обставин щодо дійсності паспорту на підставі якого виплачується пенсія.

Повідомити про зміну паспортних даних можливо, скориставшись:

→  авторизуватися в особистому кабінеті вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) у зручний спосіб: з використанням кваліфікованого електронного підпису або інтегрованої системи GOV-ID;

→ У розділі «Щодо пенсійного забезпечення» обрати опцію «внесення змін до пенсійної справи»;

→ Вибрати категорію «Заява про зміну особистих даних пенсіонера (у разі зміни ПІБ та/або паспортних даних). Заповнити необхідні реквізити, сформувати заяву, прикріпивши  відповідні скановані документи та натиснути «Відправити до ПФУ»;

  • або особисто, звернувшись до Сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду в Миколаївській області.

→ Ознайомитись з Графіком прийому громадян у відділах (секторах) обслуговування громадян (сервісних центрах) управління обслуговування громадян можливо за посиланням https://www.pfu.gov.ua/mk/88847-grafik-pryjomu-gromadyan-u-viddilah-sektorah-obslugovuvannya-gromadyan-servisnyh-tsentrah-upravlinnya-obslugovuvannya-gromadyan-golovnogo-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-mykolayivskij-oblasti/

 

Звертаємо увагу! Несвоєчасне надання даних про особисті зміни – це ухилення від виконання обов’язків, визначених чинним законодавством.

background Layer 1